Spring naar bijdragen

Jeepforum Donatie via paypal


F.M
 Share

Recommended Posts

ook al heb ik MAV nog niet bedankt met het opstarten van het jeepforum.

maar een donatie aan het jeepforum om het in stand te houden. is ook een soort bedankje :D

pfffff......breek me de bek niet open zeg..........

Lees je eigen gelul eens, hier en op ander fora/gastenboeken/prikpagina's. ;):frusty::yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pfffff......breek me de bek niet open zeg..........

Lees je eigen gelul eens, hier en op ander fora/gastenboeken/prikpagina's. <_<:frusty::blush:

kijk een dag of een paar dagen dat het forum uit de lucht v/w een kapotte server dat kan ik wel begrijpen. maar toen de 2e week in ging. ging ik toch twijfelen. want het einde van de zomervakantie naderde ook. dat zet je toch aan het twijfelen. en wat ik op dat ander forum/prikbord neerzet is mijn mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twijfelen is niet erg, maar als je dan wordt verteld hoe het zit, ga je toch weer door.

Wanneer het forum weer actief is, ga je hier weer de popiejopie uithangen.

Je zit bij mij op het randje FM....... en dat is mijn mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twijfelen is niet erg, maar als je dan wordt verteld hoe het zit, ga je toch weer door.

Wanneer het forum weer actief is, ga je hier weer de popiejopie uithangen.

Je zit bij mij op het randje FM....... en dat is mijn mening.

Nu pas bij mij al jaren ha ha.........

He mazzel uit Den-Haag

Wij hebben een goed geheugen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kijk een dag of een paar dagen dat het forum uit de lucht v/w een kapotte server dat kan ik wel begrijpen. maar toen de 2e week in ging. ging ik toch twijfelen. want het einde van de zomervakantie naderde ook. dat zet je toch aan het twijfelen. en wat ik op dat ander forum/prikbord neerzet is mijn mening.

Het lijkt wel een kleuterschool.

Ik vind als je zelf helemaal niets doet aan het forum en kritiek gaat leveren op een ander die daar druk mee bezig is in zijn vrije tijd dan ben je gewoon een eikel.

Je moet gewoon niet van die rare dingen zeggen of bedenken.

Echt kinderachtig gedrag zeg.

Volgens mij zit je op een verkeerd forum.

Ga hier maar eens kijken http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?id=207

Dit is mijn mening

Nico

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk niet dat alle 722 aktieve leden al online zijn geweest. :whistle:

Laat het lekker aan de mensen zelf over of, wanneer en hoeveel ze willen doneren.

Ook ik zal nog een donatie doen, maar dat gebeurt wanneer het mij het beste uitkomt.

Het is maar een ideetje, maar misschien is men wel sneller gewild om te doneren als duidelijk is hoeveel het onderhoud van een server kost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat wil je Maarten, een specificatie van alle kosten ?

Er is tot nu toe alleen betaald door Mav en enkele adminis en modjes.

Ik zelf heb geen idee wat een goede server kost, maar ik kan me voorstellen dat hosting toch al snel 50 - 100 euro per maand kost in een datacentre. Ook de licentie software is niet gratis.

Misschien dat Mav het straks beter uiteen kan zetten. Met eventueel aanvulling op nieuwe gebruikers mogelijkheden.

Overigens gaat het hier om een vrijwillige donatie, niet om een lidmaatschap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat wil je Maarten, een specificatie van alle kosten ?

Er is tot nu toe alleen betaald door Mav en enkele adminis en modjes.

Ik zelf heb geen idee wat een goede server kost, maar ik kan me voorstellen dat hosting toch al snel 50 - 100 euro per maand kost in een datacentre. Ook de licentie software is niet gratis.

Misschien dat Mav het straks beter uiteen kan zetten. Met eventueel aanvulling op nieuwe gebruikers mogelijkheden.

Overigens gaat het hier om een vrijwillige donatie, niet om een lidmaatschap.

Met het verkeer en data wat op een forum als dit gegenereerd wordt is die 100,= misschien al aan de lage kant.

Vergeet ook niet de tijd en energie (letterlijk) die een beheerder kwijt is om het forum te onderhouden.

Ik denk dat Maarten als geen ander weet wat onderhouden van een server inhoudt...:bye1:

Overigens, waarom moeten de kosten gespecificeerd worden? Het forum is geen club waar je lid van wordt. Je hebt geen recht op een forum. Je moet blij zijn dat het er is en je gedragen als een gast.

Naar mijn mening mag er gerust geld gevraagd gaan worden voor deze dienst waarop velen geholpen worden en plezier aan beleven.

Misschien wel een idee om een onderscheid te maken tussen "betalende" leden en overigen. Extra functies als PM, meer mogelijkheden voor posten, ster bij de naam, apart deel op het forum, ....

Voor de rest wacht ik rustig af hoe dit zich ontwikkelt en hoop van harte dat Mav zin en energie houdt om dit voor ONS ALLEMAAL te blijven doen.:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat wil je Maarten, een specificatie van alle kosten ?

Er is tot nu toe alleen betaald door Mav en enkele adminis en modjes.

Ik zelf heb geen idee wat een goede server kost, maar ik kan me voorstellen dat hosting toch al snel 50 - 100 euro per maand kost in een datacentre. Ook de licentie software is niet gratis.

Misschien dat Mav het straks beter uiteen kan zetten. Met eventueel aanvulling op nieuwe gebruikers mogelijkheden.

Overigens gaat het hier om een vrijwillige donatie, niet om een lidmaatschap.

Ik dacht dat het misschien wat meer mensen over de streep zou trekken als duidelijk wordt wat de kosten zijn.

Een specificatie is echt niet nodig voor mij.

Er zijn echter mensen die schijnen te denken dat het hier om een servertje bij iemand thuis gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als mav mij een pb stuurt welke server merk type hij wil hebben. dan vraag ik de prijs ff op bij mijn neef. die is hoofd inkooper bij een van nederlands grootste computer leverancier. ik heb daar een paar jaar terug ook een laptop gekocht compaq. voor de inkoopsprijs. ik hoef er niks op te verdienen. mav rekent af waar mijn neef werkt

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...