Spring naar bijdragen

Ab Hart

Forum member
  • Aantal bijdragen

    76
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over Ab Hart

  • Verjaardag 12/12/1948

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Wrangler
  • Bouwjaar
    2002

Ab Hart's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Waardering in de gemeenschap

  1. Ik zou zelf niet gaan voor een 2.5 maar altijd voor de 4.0 verbruik is bijna het zelfde en de 4.0 is veel betrouwbaarder
  2. Is ie volgend jaar ook nog belastingvrij?
  3. Ben benieuwd wat die kosten eenfotootje doet wonderen Mvgr Ab
  4. Dion heeft een ruime belangstelling, wil iedere auto wel kopen.
  5. Hallo Tim, Bedankt voor je reactie ik heb geen FSM ik neem aan dat dit een technisch manual is, ik hoop dat 1 van de members mij verder kan helpen. Wat wel opvallend is dat de storing al een paar keer weg is geweest en komt na een paar dagen ook weer terug. De laatste keer bleef de motor ook ondanks de melding perfect lopen. Groetjes Ab
  6. Hallo Jeepers, Nog niet veel reacties gehad maar ik heb er weer een nieuwe foutcode bij tw. code 122 vindt dit wel vreemd omdat ie tegenstrijdig is met code 123 Wie O Wie weet wat er aan de hand is. Groetjes Ab
  7. Bedankt voor je reactie Spiderman, Waar moet ik meten, geen idee waar de sensor zit in de buurt van de inlaat zitten volgens mij diverse sensoren, welke moet ik hebben. Wat is de maximale spanning die de sensor mag hebben. Groetjes Ab
  8. Goedendag Jeepers, Ben al bijna 4 jaar in het bezit van een 4.0 ltr. TJ bwj. 2002 met 65.000 km op de teller, al die tijd nauwelijks problemen gehad. Maar nu sinds enige tijd krijg ik foutcode 123 door (te weinig spanning op de inlaatsensor???) soms verdwijnt de storing na een paar dagen maar komt wel weer terug. Eigenlijk merkt ik niets aan de Jeep maar de laatste week ging hij wel een beetje rommelig lopen. Mijn kameraad heeft alle steker verbindingen nagelopen en het inlaat spruitstuk schoongemaakt accu pool los gemaakt en weg was de storing, maar nu een paar dagen later is de storing weer terug. Wie weet raad. MVG. Ab
  9. Hallo Charlie Misschien is dit een goede tip, Heb zelf een Chrysler Aspen met op de remklauw dubbele zuigers, ook deze zijn moeilijk te ontluchten. Van de garage kreeg ik de tip om het ontluchten andersom te doen. Op de ontluchtingsnippel een slangetje plaatsen en de remolie naar boven persen dan verdwijnt de lucht uit het remreservoir. Je hebt dan wel een pompje nodig.
  10. Ab Hart

    Warn 8274

    [mod] voegt niets toe [/mod]
  11. Op het forum staat een instructiefilmpje waar alles duidelijk wordt.
  12. bedankt voor je reactie maar ik heb toch liever een 75.
  13. Ab Hart

    Band 265 X 75 X 16

    Te koop gevraagd 1 band 265 X 75 X 16 Gezien het feit dat men er plezier in heeft om mijn reserveband lek te prikken (er zitten op dit moment 10 messteken in) zoek ik een tweedehands reserve band. Het liefst in de buurt van Apeldoorn. Niet te duur omdat ik geen idee heb hoelang die heel blijft.
  14. Er zit inderdaad 5w 20 in ik heb van de vorige eigenaar aardig wat spare parts erbij gekregen en ook de 5w 20. Ik ben laatst naar Hongarije geweest met de Hemi en had een gemiddeld verbruik van 1 op 7.9 ik denk ondermeer door de cylinder uitschakeling. Tussen de 100 en 120 komt op een display FUEL SAVE te staan en volgens mij schakeld ie dan 4 cylinders uit.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...