Spring naar bijdragen

het grote "wat heb je pas gekocht" topic


Beest
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Een 2e hands hardtop!

Voor het eerst dat ik een auto heb met een hard dakkie!

Eindelijk je kapsel niet meer door de war. whistle.gif .......,watje no.gif .......Nog even ben ik de enige DIE-HARD met een softtop ( en een gehoor beschadiging... wacko.gif ...)

Maar euhhhhh, gefeliciteerd met je hutje.... bye1.gif Heb je al een cd`tje of dvd`tje met opnames van Krimpen en Strijen ??? Ik heb hier nog 500 foto`s van iets blauws in de modder..... blink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die hards? Die rijden nog open met -10. smile.gif (waar heb je die hoest vandaan??)

Zou ik ook willen frusty.gif ....maar helaas moet hij op straat slapen wacko.gif ....en water aan de binnen kant heeft ie een hekel aan ,......net als indringers die niet zijn baasje blijken te zijn mad.gif !!!!! Dus dan toch maar een "linnen antipakallesmaarmee kappie " thumbsup.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruitje van Dez overgenomen voor bestuurderskant van de hardtop! worshippy.gifworshippy.gifthumbsup.gif

Ik weet het Wrangler 92...ik ben diehard af blush.gif . En ik gilde altijd het hardst van allemaal dat zo'n plastic dakkie nergens voor nodig was! whistle.gif Ik schaam me diep blush.gif

En nog nieuwe deur rubbers, ruitrubber+alluminium pieletje en nieuwe air intake slang aangeschaft. En alvast nieuwe achterste krukaskering en carterpan pakking(ditmaal de 4.0 versie inplaats vd kurken puzzel versie) besteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...