Spring naar bijdragen

jeeped "jeepdoctor" gezocht.


jobevibe
 Share

Recommended Posts

wie kent jeeped "The JeepDoctor"?

hij heeft van me een willy's gekocht maar het kenteken ligt nog bij ons.

wie kan hem laten weten dat hij deze nog moet ophalen / overschrijven.

hoor al weken niks van hem....

vast bedankt,

Nou heb ik de laatste weken wel heel veel aan mijn hoofd maar ik weet echt niet dat ik een Willy's had gekocht:wacko:.Ik had hem wel een pmtje gestuurd dat ik veel intresse in de Willy's had maar voor dat ik kon bellen was hij al verkocht.

Wat ik het allerergste vind is dat andere mensen namen gaan misbruiken.In dit geval ben ik dus de klos want wat als hij zijn afspraken of zoiets niet nakomt dan ben ik degene die hier nadelige gevolgen van zou kunnen ondervinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou heb ik de laatste weken wel heel veel aan mijn hoofd maar ik weet echt niet dat ik een Willy's had gekocht:wacko:.Ik had hem wel een pmtje gestuurd dat ik veel intresse in de Willy's had maar voor dat ik kon bellen was hij al verkocht.

Wat ik het allerergste vind is dat andere mensen namen gaan misbruiken.In dit geval ben ik dus de klos want wat als hij zijn afspraken of zoiets niet nakomt dan ben ik degene die hier nadelige gevolgen van zou kunnen ondervinden.

Jouw immage kan hier niet stuk hoor.:wacko:

Jobevibe heeft zichzelf wel een probleempje op de nek gehaald. Maar wees eerlijk: hoe gestoord moet je zijn een auto te verkopen en mee te geven zonder dat je een vrijwaringsbewijs op zak hebt.:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wie kent jeeped "The JeepDoctor"?

hij heeft van me een willy's gekocht maar het kenteken ligt nog bij ons.

wie kan hem laten weten dat hij deze nog moet ophalen / overschrijven.

hoor al weken niks van hem....

vast bedankt,

.

Ik denk dat dit ruikt naar een gevalletje oplichting! Ik zou maar aangifte gaan doen bij de politie.

En wat anderen ook al aangeven. Een auto meegeven aan iemand zonder vrijwaring is niet heel verstandig. Weet jij nog hoe die persoon eruit zag? Heeft die persoon zich voor gedaan als jeeped en jouw benaderd in de naam van jeeped? Als dat zo is kan jeeped straks ook nog aangifte gaan doen omdat iemand zich voordoet als hem.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wie kent jeeped "The JeepDoctor"?

hij heeft van me een willy's gekocht maar het kenteken ligt nog bij ons.

wie kan hem laten weten dat hij deze nog moet ophalen / overschrijven.

hoor al weken niks van hem....

vast bedankt,

Heeft die persoon de auto wel betaald?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.

Ik denk dat dit ruikt naar een gevalletje oplichting! Ik zou maar aangifte gaan doen bij de politie.

En wat anderen ook al aangeven. Een auto meegeven aan iemand zonder vrijwaring is niet heel verstandig. Weet jij nog hoe die persoon eruit zag? Heeft die persoon zich voor gedaan als jeeped en jouw benaderd in de naam van jeeped? Als dat zo is kan jeeped straks ook nog aangifte gaan doen omdat iemand zich voordoet als hem.

Succes!

Ik zou ook aangifte doen, ben benieuw wat ze op het bureau er van vinden:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jouw immage kan hier niet stuk hoor.:wacko:

Jobevibe heeft zichzelf wel een probleempje op de nek gehaald. Maar wees eerlijk: hoe gestoord moet je zijn een auto te verkopen en mee te geven zonder dat je een vrijwaringsbewijs op zak hebt.:unsure:

Kom op zeg, dit vind ik wel een erg lullige opmerking ('hoe gestoord moet je zijn'). Lullig voor de verkoper en ook lullig voor JeepEd wiens naam is misbruikt. Maar lees nou zijn verhaal eens; hij schrijft dat de koper het kenteken heeft achtergelaten; als je kwade opzet hebt, neem je het kenteken ook mee.

Overigens verkoop ik best regelmatig auto's en in sommige gevallen geef ik alle papieren mee en schrijft de koper hem de volgende dag over. Dat gebeurt wel eens als mensen van ver weg komen en 's avonds (postkantoren dicht). Ik doe dat alleen als ik alle adresgegevens en een kopie van het rijbewijs heb gemaakt. Dus om nou over 'gestoord' te beginnen ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerst maar wachten op reactie van Jobevibe.

Misschien heeft hij alle benodigde gegevens, behalve een telefoonnummer.

Het kan natuurlijk zijn dat hij de verkeerde PB uit zijn mailbox heeft geplukt en dus de verkeerde forumnaam gebruikt. :unsure:

Als hij geen gegevens van de koper heeft, was het inderdaad niet handig om de auto mee te geven...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom op zeg, dit vind ik wel een erg lullige opmerking ('hoe gestoord moet je zijn'). Lullig voor de verkoper en ook lullig voor JeepEd wiens naam is misbruikt. Maar lees nou zijn verhaal eens; hij schrijft dat de koper het kenteken heeft achtergelaten; als je kwade opzet hebt, neem je het kenteken ook mee.

Overigens verkoop ik best regelmatig auto's en in sommige gevallen geef ik alle papieren mee en schrijft de koper hem de volgende dag over. Dat gebeurt wel eens als mensen van ver weg komen en 's avonds (postkantoren dicht). Ik doe dat alleen als ik alle adresgegevens en een kopie van het rijbewijs heb gemaakt. Dus om nou over 'gestoord' te beginnen ...

Ben het met jou eens dat het woord gestoord niet echt heel netjes is maar laten we wel eerlijk zijn. In deze tijd zoiets doen is totaal niet verstandig. Ik begrijp uit het verhaal dat hij al weken bezig is om contact te leggen met de koper maar dat dit niet lukt. Tis voorbarig om te zeggen maar volgens mij zijn dat de enige gegevens die de verkoper heeft.

Mike even op jouw verhaal terug te komen. Aan een auto zonder kenteken heb ik genoeg hoor. Er zijn genoeg kanalen waardoor ik op een auto zonder kenteken alsnog een kenteken kan regelen. Ook is het zo dat ik jou adresgegevens en een kopie rijbewijs kan overhandigen die gewoon vals zijn. Tis heel simpel eigenlijk als je de juiste weg weet. Dus een auto aan iemand meegeven is nooit slim. Zelfs al heb je zijn adresgegevens en kopie rijbewijs. Het enige juiste is al je niet valse geld ontvangen en daarna gelijk over laten schrijven bij het postkantoor.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel simpel aftikken, dan overschrijven en dan auto mee.

Lijkt mij niet meer als normaal.

Ook al lijkt me in dit geval dat de auto al mee en betaald is en het alleen nog een kwestie van overschrijven is. Maar vind het nooit zo prettig als een ander op mijn naam rijd met alle gevolgen van dien (bekeuringen, aanrijdingen, ramkraak).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komop zeg wat zijn we weer goed in senario's te bedenken:(

Misschien heefd de koper wel geld ontvangen en alleen kentekenbewijs deel 2 en 3 meegegeven naar het postkantoor en bij terugkomst toen de koper de jeep kwam halen hem vergeten deel 1 te overhandigen :unsure::whistle:

Met andere woorden om maar meteen te roepen dat de verkoper wel erg stom is :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wie kent jeeped "The JeepDoctor"?

hij heeft van me een willy's gekocht maar het kenteken ligt nog bij ons.

wie kan hem laten weten dat hij deze nog moet ophalen / overschrijven.

hoor al weken niks van hem....

vast bedankt,

Hoezo lullig: hij schrijft zelf "nog moet ophalen/ovrschrijven"

Dus al die tijd moet jobeville dat ding verzekerd houden, in de belasting en komen eventuele prenten bij hem in de brievenbus. Of vertel ik je nu iets nieuwsof begrijp ik de tektst niet goed?

En zelfs al was het kenteken wel meegenomen, dan nog was het niet zeker dat zou worden overgeschreven en is het kennelijk wel zeker dat de meenemer niet te vinden is.

bewerkt door Newbe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

als de papieren nog bij de verkoper zijn kan de koper niks

degene die onverstandig bezig is/was is de koper die een auto koopt en de papieren laat liggen. Is pas een probleem als hij de papieren meegeeft zonder vrijwaring.

Koper meld zich vanzelf wel en wegenbelasting zit er niet op.:unsure:

en als koper niet komt opdagen kun je de auto afmelden

volgende keer dat je een auto verkoopt maak je even een kopietje van kopers rijbewijs

en laat je een kwitantie tekenen dat je het geld van de transactie hebt ontvangen.

bewerkt door dezperado
Link naar opmerking
Deel via andere websites

als de papieren nog bij de verkoper zijn kan de koper niks quote]

Ik kom vanavond jouw jeep halen zonder papieren :no: en wedden dat ik binnen 2 weken jouw jeep op kenteken heb met nieuwe papieren erbij. :unsure: Zonder papieren kan je echt van alles als je weet hoe het moet. Tis een groot misverstand dat je zonder papieren niks kan doen. Lang leve 1 Europa.

Maar we moeten OT blijven en afwachten wat de reactie zal zijn van Jobevibe zodat Jeeped vrij gepleit wordt want dit is iets waar Ed niet op zit te wachten. Mensen die in zijn naam iets kopen.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar we moeten OT blijven en afwachten wat de reactie zal zijn van Jobevibe. Ben toch wel heel benieuwd hoe dit alles zo ver heeft kunnen komen.

Ben ook wel erg benieuwd,maar dan naar diegene die mijn naam heeft gebruikt(misbruikt).Helaas is dit in het verleden al meer gebeurt en ben ik daar echt niet wijzer van geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een geauwehoer!, hoe kan je je nou uitgeven voor jeeped de jeepdokter wie stelt zich zo voor behalve Eddie:huh:, die gast krijgt klappies:ph34r: en inderdaad een beetje te goed van vertrouwen in "deze tijd", nou moet ik zegge we hebben al een tijd niks van Edje gehoord al zeker een paar weken niet.....:unsure:(heeft een hoop aan zijn hoofd i know, succes verder goos), nee ff serieus gewoon aangifte doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeep Ed hoeft toch nergens van vrijgepleit te worden, heeft Ed dan ook iets gedaan:unsure:

Iemand heeft het ding op zij naam gekocht, en nu zit de verkoper met een kenteken, logisch dat naar Ed (:rolleyes:nep Ed:rolleyes:) gezocht wordt.

Tjonge jonge jonge wat weer een drukte :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...