Spring naar bijdragen

Groeten uit....(voor Forum verslaafden op vakantie)


dezperado
 Share

Recommended Posts

groeten uit Feriolo aan het Italiaanse Lago Maggiore

Marco Pas heeft vorige week de camping verlaten en ik ben bijna aan de beurt voor de terugreis.

Ben even ingelogd om de fotos van mn pas geboren kleindochter te bewonderen.

Moet natuurlijk even naar het forum .

De Cherokee heeft zich geweldig gehouden en sleurde mn bootje van meer dan 2 ton over de Alpen.

Ook hier terrein gereden. Vlak voor mn aankomst is er een heftige storm geweest die een weg in de bergen heeft verwoest.

Ik dacht het moet kunnen en ben over 8 km naar de top gereden met haarspeldbochten en onder omgevallen bomen door. Was spannend en weer eens wat anders dan in een wrangler.

De verbaasde blikken van een schaapherder sprak boekdelen

Hij zei ... Hoe kom je hier de weg is weg???

Ik zei dat best ging en dat ik een restaurantje zocht op de top van de berg.

Hij lachte en zei nog 2 km " Monterosso"

Motor wordt ook met aanhanger niet warm

Wie hem van me koopt heeft er een fijne betrouwbare auto aan want ook in Noorwegen en Zweden gaf hij geen krimp.

Nou ik ga weer lekker varen en spreek jullie volgende week

Ciao

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Hanz,

Onze terugtocht was zo haastig dat ik niet eens even de haringen uit je tent kon komen trekken :P

Wij zijn met de eierdop weer over de Simplon gegaan en voor de verandering Duitsland helemaal gemeden. Prima te doen.

Mijn XJ-tje rijdt met 2 wannabee Jeepers nog over de Camping en zal zaterdag weer in z'n holletje verdwijnen incl. bootje.;)

Gisteren vliegtickets geboekt voor de Class 1a powerboat races in.... Stresa!:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Hans , vorige week was ik er ook met een YJ , vrachtwagen en Caravan , nog een paar stukjes gereden (die mogen , veel stukken mag je zo niet rijden !!!) van Cevenol.

Ook de berg nog genomen (bijrijder) waar ik 8 weken terug 6*gerold ben geweest (zie foto onder)

Daarna nog een terrein aan gedaan Rochepalle (als ik het goed schrijf) , die dag was aldaar ook een ongeluk gebeurd met een YJ (belg) , die gerold heeft , en ook die dag is overleden.

Daarna vrachtwagen en Caravan naar huis gereden , twee dagen erna met de Wagoneer en mijn vriendin weer Route de Solei afgereden , waar we nu al weer een paar dagen zitten ( morgen naar Perpignan).

CEV-1.jpg

CEV-3.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarna nog een terrein aan gedaan Rochepalle (als ik het goed schrijf) , die dag was aldaar ook een ongeluk gebeurd met een YJ (belg) , die gerold heeft , en ook die dag is overleden.

Het is Roche Paule, zijn wij toevallig ook in Juni geweest... (favo plekje voor jeepers?)

mooi terrein met spannende stukjes hier en daar, dus op de paadjes blijven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook de berg nog genomen (bijrijder) waar ik 8 weken terug 6*gerold ben geweest (zie foto onder)

Daarna nog een terrein aan gedaan Rochepalle (als ik het goed schrijf) , die dag was aldaar ook een ongeluk gebeurd met een YJ (belg) , die gerold heeft , en ook die dag is overleden.

Zo zie je maar dat jij een engeltje op je schouder had. Triest in ieder geval voor de Belgische Jeeper. :B

Dus blijkt maar weer : Be carefull !! Je mag ook gewoon voorzichtig wezen.

Tot ziens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

net weer heelhuids thuisgekomen

vanmorgen 7 uur tent opgevouwen en half 8 weg en 9 uur thuis. veel ongelukken en onverstelbaar veel mensen met pech.

Hoorde dat als je op de vluchtstrook staat je gemiddeld binnen 1 uur wordt aangereden.

Boot en XJ gaven geen krimp. alleen de boot voorzien van nieuw startrelais.

Heb met 2 ton erachter 90-100 km/uur gedaan en liep 1 op 6 netjes toch?

ot

groeten uit Giesbeek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...
Groeten uit St Maarten!:)

Veeeel Jeeps hier, erg veel TJ's, ...alle andere types zo'n beetje maar ook JK's.

Vandaag mijn JK rental hier opgehaald. Rijd super. 2.5 liter automaat, ze hebben geen andere hier.

:blush:

Is de JK er dan met een 2.5?:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
  • 2 months later...
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...