Spring naar bijdragen

33ers onder standaard YJ ?!


Recommended Posts

Toch ga ik het proberen (ben echt te eigenwijs :unsure:), en zal er verslag van doen.

Ben ondertussen hard aant sparen voor een 2.5 inch bodylift.

Als ze er onder zitten zoek dan een leuk zandpad ofzoiets op. Als het maar flink ongelijk is en maak er fotos van.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch ga ik het proberen (ben echt te eigenwijs :unsure:), en zal er verslag van doen.

Ben ondertussen hard aant sparen voor een 2.5 inch bodylift.

Ben ook nieuwsgierig naar het eindresultaat:yes:

Heb geprobeerd 32 inch te monteren op standaard yj pasten niet eens in me wielkasten maar nogmaals succes en lekker blijven aanmodderen en goed bedoeld advies in de wind slaan. Dan komt alles goed.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oops ik typte bodylifr, maar ik bedoelde suspensionlift......

Die is wel duurder dan de spatborden.;)

Suspensionlift, spatborden. wat duurder is maakt niet uit, jij zal het na je eerste testrit met 33ers toch allebei moeten gaan aanschaffen, de een om het passend te maken, de ander om te vervangen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch ga ik het proberen (ben echt te eigenwijs :P), en zal er verslag van doen.

Ben ondertussen hard aant sparen voor een 2.5 inch bodylift.

Ja hoor het past prima:wacko:, je zal wel heel goed moeten uitkijken voor gaten en hobbels in de weg, maar goed daar heb je 2.5ltr ook wel de tijd voor:D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Past wel, de hyjack onder de bumper en omhoog met het ding:D, wielen monteren en van hyjack laten vallen, voor en achter de zelfde actie.

Hierna in de 1 laag weg rijden en de ruimte in de kasten komt vanzelf.:wacko:

je heb nu aan 3 versenellingen genoeg, de 4 en 5 gaan toch ook vaak stuk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Ik heb me ook 33ers gekocht. De velgen worden nu gestraald en gepreimerd en dan maak ik ze met een zwarte lak af.

Dan gaan ze onder mijn standaard 2.5l. Als je een weekje geduld hebt kan ik je vertellen of het past (volgens mij wel).

Uitgezonderd van het off-road verhaal dan.

En wat is het resultaat ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

koop flexibele verbreders of geen

zonder verbreders krijg je wel vuile zijkanten

slijp de hoeken weg in de wielkasten aan de achterkant

veert je wiel in dan gaat het wiel naar achteren

koop ineens een goede liftkit. niet 1 die na 2 maanden inzakt.

de volgorde is eerst de liftkit ( en schokdempers) en daarna de wielen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me ook 33ers gekocht. De velgen worden nu gestraald en gepreimerd en dan maak ik ze met een zwarte lak af.

Dan gaan ze onder mijn standaard 2.5l. Als je een weekje geduld hebt kan ik je vertellen of het past (volgens mij wel).

Ik denk dat het niet past :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me ook 33ers gekocht. De velgen worden nu gestraald en gepreimerd en dan maak ik ze met een zwarte lak af.

Dan gaan ze onder mijn standaard 2.5l. Als je een weekje geduld hebt kan ik je vertellen of het past (volgens mij wel).

Uitgezonderd van het off-road verhaal dan.

Word een lang weekje zo.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Al nieuws over het passen van de 33 banden... Ben wel nieuwsgierig of het gaat passen. Heb zelf een bodylift van 3 inch en set 33 banden met velgen liggen alleen passen de velgen niet op mijn YJ (zijn voor een CJ) dus twijfel nog om set 31 of 32 te kopen met velgen compleet of toch de 33 banden te houden en daar een set velgen die wel passen bij te zoeken.. advies?
Gewoon een setje andere velgen kopen en je 33 omleggen, je kan altijd nog verlengde veerschommels monteren
Heb mijn Wrangler nu 3 weken en er een bodylift ondergezet van 3 inch, dus van die blokken tussen het chassis en de body. Wat helpt het mij als ik van de verlengde schommels monteer?

En dan de bekende volgende vraag... wie heeft er nog een set velgen... en wat voor maat zou ik moeten nemen, ook 10J x 15

Zullen we het weer over het onderwerp van de topic starter hebben?

Kopen en verkopen zijn andere topics voor:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Even update. Heb vandaag velgen 10Jx15 met 33er banden gemonteerd en die passen prima onder een 3 inch verhoogde bodykit, loopt niets aan. Denk dat de 3 inch ook de minimale verhoging is, als ik de achterfenders bekijk is daar geen inch ruimte. Dus bij 2 inch heb je volgens mij al een probleem en gaat standaard dus nooit lukken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...