Spring naar bijdragen

EHB

Forum member
  • Aantal bijdragen

    62
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    (Nog)Geen Jeep
  • Bouwjaar
    N.v.t.

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

EHB's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

11

Waardering in de gemeenschap

  1. heb je dan dat zwarte soort bakje vervangen waar die pin in zit of de pin?
  2. Zoals de kop al zegt, de bestuurderskant sluit het slot niet helemaal goed, dwz als je de deur dichttrekt valt ie niet helemaal in het slot. De ene keer valt ie er tegen aan en de andere keer 10x dichtslaan voor hij in het slot valt... Ook al beleeft dat ie in een bocht spontaan open ging (en vervolgens de vanger zo hard aan het beugeltje trok dat er een bout uit de deur uitbrak en de deur tegen mijn voorspatbord aansloeg...) Dacht eerst dat het kwam door de andere hardtop die ik gemonteerd had om mijn originele hardtop te kunnen spuiten maar nu zit de originele top erweer op en het probleem blijft. Ook al een ring van de pin afgehaald waar het slot omheen valt (het deel aan de auto dus) maar dat lost het probleem niet op. Iemand ervaring of beter nog een suggestie? Of ist gewoon nieuw slot halen..
  3. EHB

    "Tieten"

    Wat ook gebeurt is dat je over het gat wat ontstaat (geen idee hoe groot dat ie is) een plaatje met Jeep erop plakt (kwam dit tegen bij een onderweg) Heb zelf een YJ van 1990 met originele amerikaanse maat koplampen met stadslicht erin en de knipperlichten in de grille, en ook rode achterlichten en miles tellers. Kwam bij het plaatsen van de chromen grille (die komt voor/over de oude grille) en de randen om de koplampen erachter dat er dus 2 maten zijn. Je hoeft dus niet zoals in eerder in dit topic gemeld werd je hele grille te vervangen maar dan alleen je koplampen voor amerikaanse. Foto's bijgedaan, ter info... Rood is de amerikaanse maat en de chromen zijn de europeese versie (heb de chromen om kunnen ruilen voor de juiste maat) Wel nog een vraag: Bij mijn YJ is het denk ik bij het importeren zo gemaakt dat de knipperlichten in de grille en de zijlichten niet meer altijd branden. Weet iemand of dit dan een kabel is doorgelust of is er meer veranderd. Anders is het misschien bij die van mij makkelijk om die doorlus eruit te halen en brand alles constant. (Ben met die kou iets te beroerd om te gaan kijken)
  4. Het kan idd aan het rubber liggen, heb die van mij 3 inch verhoogd en de tussenbak pook wel verlengd maar de schakelpook niet. Sprong de bak met koud weer uit 2 en 4, heb post geplaats - hier de link YJ bak springt uit 2 en 4 - en goede tips gekregen, rubber losgemaakt, 2 cm naar achteren gezet en probleem is opgelost en schakelt met deze kou ook zonder problemen.
  5. - bullbar en achterbumper 200 Heb je een foto?
  6. van het weekend de boel los gehad en de hoes 1.5 cm achteruit geplaatst.... en nu schakelt ie weer zoals het hoort, bleek dus idd het probleem van de hoes te zijn... scheelt weer een nieuwe bak ! Bedankt voor de reactie, toch handig zo'n forum! Andere vraag na het zien van de foto... wat heb je op de bodem gespoten?
  7. Snelle reactie ! Maar krijg je dan geen open rand aan de voorkant van de rubberen hoes?
  8. Heb een Wrangler YJ 2.5 liter uit 1990 en eigenlijk nu het kouder wordt (of tis toeval) springt ie 's morgens uit de 2 en uit de 4 tijdens het rijden... als ie warm is is het over... Wat zou het kunnen zijn... Heb al gedacht dat het wellicht kan liggen dat ik hem 3 inch verhoogd heb en de pook niet maar kan me niet voorstellen dat het daar aan zou liggen... Iemand ervaring of goede raad ? En mocht de moderator vinden dat dit bij de aandrijflijn hoort verplaats hem dan maar... gaat om een YJ en om aandrijflijn dus heb twijfel waar ie hoort...
  9. wellicht is bellen met Nico Jeep Parts in Wommels wel net zo snel, heeft heel veel op voorraad en binnen dag met de post thuis...
  10. Heb zelf YJ van 1990 en 3 inch verhoogd... krik en blok hout en per kant omhoog zetten zonder problemen...brandstof vulslang moet los, koelvin hoes moet los ( en kan daarna zonder problemen weer gemonteerd worden zonder dat ie aanloopt) en de stuurstang inspuiten met kruipolie en gaat ie vanzelf heel langzaam uitschuiven... plaat voor de pook en 4x4 schakeling moet los, heb zelf alleen de 4x4 pook moeten verlengen, de schakelpook is lang genoeg...
  11. Probleempje. Ik heb een YJ uit 1990 met airco en uiteraard de normale kachel. De kachel ventilator werkt normaal en heeft 3 standen die het alledrie doen. Maar als ik rijdt hoor ik de ventilator gewoon blazen en soms zelfs in toeren meegaan. Iemand ervaring hiermee... en dus een oplossing? Alvast bedankt !
  12. kan op slot heb set velgen gekocht en de banden gehouden
  13. deze kan op slot, heb banden gehouden en nieuwe velgen gekocht.
  14. Even update. Heb vandaag velgen 10Jx15 met 33er banden gemonteerd en die passen prima onder een 3 inch verhoogde bodykit, loopt niets aan. Denk dat de 3 inch ook de minimale verhoging is, als ik de achterfenders bekijk is daar geen inch ruimte. Dus bij 2 inch heb je volgens mij al een probleem en gaat standaard dus nooit lukken!
  15. kap zit idd helemaal om de vin heen en is geen probleem! Kan eventueel foto ervan maken, maar heb de kap bij het verhogen wel los gehad maar na het verhogen weer gemonteerd.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...