Spring naar bijdragen

Saturday Night Cruise Den Haag


Moto
 Share

Recommended Posts

Zaterdag 2 mei is er weer een Saturday Night Cruise.

Op "de Werf" (industrieterrein Zichtenburg) Den Haag - Zuid

Aanvang vanaf omstreeks 19:00 uur

Gaan er nog Jeepers.

Heb in ieder geval goed weer besteld. :whistle:

Als je echt goed weer hebt besteld komen wij ook:B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aanvang 19.00u Klopt dit? Laatste keer was ik er rond 20.15/20.30u en toen was het al zo goed als afgelopen iedereen ging al huiswaarts?

Volgens info op de site van de organiserende partij geven ze toch echt 19:00 uur op. Zie: http://www.saturdaynightcruise.nl/

Echter toen ik vorige maand het terrein op reed, was het al helemaal vol om 19:00 uur dus eerder zal best mogelijk zijn.

April was ook de eerste keer van het jaar en dan is het ook vroeger donker, zodat men eerder vertrekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er eigenlijk nog Jeepers van dit forum geweest.

Heb diverse Jeeps gespot.

-Zwarte Standaard YJ, 1989 grijs kent., Te Koop voor 7950,- :bye1: Maar was volgens het bord wat erop stond wel gerestaureerd. :P

- Hele strakke zwarte CJ-7. Die was wel net gerestaureerd, maar dan echt.

- Diverse Willy's. Een hele groene club was er. Ook een paar van die DAF's die in Hoek van Holland reden. (DAF's wel met Chevy blokken :yes:)

- A lot of Cherokees en Grand Cherokees.

Lijkt er wel op dat er steeds meer Jeeps komen. Een aantal jaren geleden nauwelijks. Nu zijn ze eigenlijk op 2 handen niet meer te tellen.

Lekker weer en heel druk in ieder geval.

Vond op de website van de SNC wel een foto van de vorige maand van mijn auto met JanJeep achter me.

SNCapril064.jpg

Volgende is zaterdag 6 juni.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, Heb mijn best gedaan dat voormalige verwaarloosde ding naar mijn zin te maken.

Op foto nog de oude wielen. Die zitten inmiddels bij Pullie onder de auto. Heb er nu 33-ers onder.

Zal je de volgende keer een PM sturen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

...weer terug. Was leuk, veel mooie auto's gezien, wel wat Jeeps. Ricardo's ZJ gespot, maar zelf niet. Zag hem later wel wegrijden. Heb heel veel foto's (ongeveer 160), zal ze straks of morgen wel uploaden.

post-2262-12873023038159_thumb.jpg

bewerkt door Masis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...