Spring naar bijdragen

Jeep Acadamy Wamel 19 April


Paparazzi
 Share

Recommended Posts

Thuis, en eindelijk aan lekker koud biertje. Gelijk de camera op de laptop aangesloten om de film te kijken, staat genoeg actie op. Foto's zullen sneller volgen, de film komt eraan, moet ff aan elkaar gelast worden.

Verder een TOP weekend gehad. Op de zaterdag meegeholpen met uitzetten en natuurlijk alvast een stukkie rijden. Helaas hield een defecte homokineet(?) een stuk plezier tegen.

Neemt niet weg dat er vandaag ERG veel actie was. 2 auto's met waterslag en toch nog rijdend het terrein verlieten. Ed, Herman en anderen waar i k de naam niet van weet, hebben daar aan hun bijdrage aan geleverd zodat ook zij het terrein weer rijdend konden verlaten. TOPPIE heren!!

Ook Pieter had problemen, een geklapte waterslang, na een wervelende modder show! Er werd nog ff een waterslang geregeld en ook hij kon weer verder.

En Ab had bijna zijn te koop aangeboden jeep kwijt geraakt aan de eigenaar van het terrein.

En Kenneth, bedankt voor de bloemen!

Wederom een een fijne happening en tot de volgende in de Ballenbak :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 141
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ook weer thuis en maar eens een lekker biertje genomen op m'n eerste Jeep meeting.

Heb erg genoten en mijn eerste ervaring met het terein rijden vond ik super.

Zeer goede sfeer, mede door het mooie weer. Prachtig hoe iedereen elkaar hielp. Ik wist niet wat ik er van verwachten moest maar ik kom weer.

foto link volgt.

C

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Link naar fotos Wamel 2009

Het zijn er een beetje veel, maar ik kon geen keuze maken welke weg te laten.

http://picasaweb.google.nl/074kemp11/2009_04_19Wamel?feat=directlink

Geweldige foto's.

Enne foto's weglaten moet je nooit doen:no:

Ik heb echt genoten van de diavoorstelling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hele mooie detail foto`s !!!!:wacko::yes:, thanks !

Vraagje off topic , welk toestel gebruik je ( Canon EOS soms ? )

Link naar fotos Wamel 2009

Het zijn er een beetje veel, maar ik kon geen keuze maken welke weg te laten.

http://picasaweb.google.nl/074kemp11/2009_04_19Wamel?feat=directlink

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was weer een super dag!! veel mooie proeven , soms zat het probleem er meer in om uit het klei spoor naar de proef te komen dan de proef te rijden:lol:

Dames en Heren van de Jeepclub weer bedankt !!

heb al 8 euro bij de carwash gebruikt en zie nog steeds klei uit wamel:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Superdag geweest.

We hadden bij ons thuis afgesproken met Janjeep en Joppie,vanhier zijn we met 4 Jeeps naar Hendrik ido Ambacht vertrokken om daar de anderen op te wachten.

Het werd dus een optocht van 7 Jeeps richting Wamel.Lekker op ons gemakkie zonder problemen.

Aangekomen eerst alle bekende handje geschud,leuk om Black moose weer eens te zien.Na de inschrijving en brieffing ging iedereen op pad.

Ik heb zelf niet echt terrein gereden maar heb alle mensen weer zien genieten van de Wamelse klei.

Bij deze wil ik iedereen weer bedanken die op één of andere manier betrokken is geweest bij het organiseren van dit evenement,want laten we niet vergeten dat dit allemaal vrijwillig gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was weer een super dag!! veel mooie proeven , soms zat het probleem er meer in om uit het klei spoor naar de proef te komen dan de proef te rijden:lol:

Dames en Heren van de Jeepclub weer bedankt !!

heb al 8 euro bij de carwash gebruikt en zie nog steeds klei uit wamel:wacko:

Het scheelt dat jouw avatar, voor sommige mensen vandaag werkelijkheid werd:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De dag in Wamel is goed geweest zie ik vanaf de foto's, tot m'n spijt kon ik er niet bij zijn:D, maar niet heus, ik verafschuw de Wamelse klei:D, ieder veel plezier met schoonmaken:wacko:.

Mooi dat het mooie dag is geweest en gauw tot de volgende keer:bye1::wacko:

Was idd een top dag, maar je hebt gelijk, wat een k.. klei. Drie uur bezig geweest om de klei er enigzins af te krijgen. Maar goed je moet er wat voor over hebben, we hebben weer genoten. Al weergenoeg leuke foto's gezien. Die van mij volgen nog...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...