Spring naar bijdragen

cooper


Recommended Posts

Wie weet een bandenboer die tegen ''Offroadreifen" prijs Cooper banden kan leveren?

Probeer dat bandentokootje waar Ed altijd komt eens. Heeft mij laatst ook wat prijzen genoemd en waren best wel interessant.

Bandje Verstandje in Barendrecht.

http://www.bandjeverstandje.nl/

Die kan volgens mij alles leveren wat je wilt.

Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou eerst Bandje Verstandje proberen en daarna pas Reedijk en je kan natuurlijk altijd bij beiden een prijsopgaaf vragen.

Voor de Maxxis Buckshot was Reedijk, zo'n 20-30 euro duurder per band.

Cooper zullen ze trouwens beiden kunnen leveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie weet een bandenboer die tegen ''Offroadreifen" prijs Cooper banden kan leveren?

Wat voor Cooper banden wil jij hebben Omar?

Ik zou je daar ook bij kunnen helpen alleen moet ik weten welk type jij zou willen en welke maat. Dan kan ik ook bellen voor een prijs.

Laterssssss Michel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de importeur Interstate(zit in Delft, dus lekker dichtbij, eigenlijk een groothandel, maar adverteert tegenwoordig ook in 4WD,bij 4 halen een mobieltje kado :no:, zeker recessie) gemaild, ben benieuwd?

Mich ik ben zondag bij Ed kom je ook ff voorbij? gezellig.

Ik Hoor eerdaags wat ze moeten kosten in jouw maat. Wat zitten zoeken op het internet en daar kwam ik ze tegen voor rond de 140 euro per stuk en dat was bij www.offroadreifen.com Ik denk niet dat Interstate goedkoper zal zijn maar je weet maar nooit he.

Zondag wil ik naar Rilland gaan om daar te gaan rijden.

Ik ga wel zaterdagavond naar Den-Haag om te cruisen. Ga jij ook mister O?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Mich, Ja wat betreft offroadreifen had ik ook gezien, maar je probeert het ook in NL te krijgen vandaar tegen "offroadreifen" prijzen, zie aanvang;), zaterdagavond cruisen?? zichtenburg? of is er een evenement waar ik niks van weet,, komt mij nl. weinig info ten gehore ivm de drukte rond de kleine.

SLOTJE: zijn onderweg vanuit onze oosterburen!! aanrader die Mayenrosch Offroadreifen scheelt met sommige NL leveranciers bijna de helft!!!

bewerkt door DATZZ5.9
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...