Spring naar bijdragen

Hoe Wit is het nu bij jou in de Regio


F.M
 Share

Recommended Posts

he masis dat plaatje herken ik wel dat wateringse veld toch

ik woon hemelsbreed 400 meter daarvan af in essenlanden weet je wel weet je niet!!

Klopt, is Wateringse Veld! Foto is gemaakt vanaf de Waterlandsingel.

Waar woont u de precies? Essenlanden ken ik niet, staat ook niet op Google Maps. Toevallig op de Oosteinde? Daar staat nl. de enige ZJ die ik ken uit deze buurt, zelfde kleur als op uw foto, met een aanhanger in de tuin....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, is Wateringse Veld! Foto is gemaakt vanaf de Waterlandsingel.

Waar woont u de precies? Essenlanden ken ik niet, staat ook niet op Google Maps. Toevallig op de Oosteinde? Daar staat nl. de enige ZJ die ik ken uit deze buurt, zelfde kleur als op uw foto, met een aanhanger in de tuin....

ja die zj ken ik ook ,als jij vanaf je balkon naar rechts kijkt zie je de bovendijk als je die een paar honderd meter op rijdt dan zie je een school aan je linkerkant nou daar woon ik tegen over en dat is de nieuwbouwwijk essenlanden ik woon in de tomatenstraat :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet waar u bedoeld :D

Vlak voor de zwembad, daar in de buurt...

Daar ging ik met een paar vrienden altijd mountainbiken toen er nog niet gebouwd was :yes:

In uw wijk -een paar straten verder, richting ons huis- staat ook een zwarte CJ7.

Leuk, een dorpsgenoot op JF :)

bewerkt door Masis
typfoutje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had geen camera bij me, moest weg vanavond, dus DarkGreen gepakt uiteraard. Moet zeggen dat het me tegen viel, ik denk dat brede banden en korte wielbasis niet meehelpt. (BFGoodridge 32x11.5R15)

Ik heb toen de weg nog beoorlijk ondergesneeuwd was toch 4 hoog ingeschakeld. Dat rijd dan toch wel beter, minder bewegen. Hij wil toch redelijk snel een rondje draaien :D. Hoe is jullie ervaring hiermee?

Moet eigenlijk ff instructieboekje erbij pakken, maar hoe hard mag je met 4 hoog? Op de terugweg was de weg redelijk nat, zonder sneeuw dus, dan vind het lastig wanneer je 4x4 uit te moeten zetten. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...