Spring naar bijdragen

Jeep Academy Veldhoven 30 maart a.s.


michel1972
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

helaas morgen ben ik er niet bij voor de prijzenfestijn. ik heb geprobeerd mijn prijzen wel te dumpen bij kameel. maar dat is niet gelukt. ik was ook nog op landsard geweest maar de heren marshals waren al pleiten. er stond wel een container vlakbij de poort. dus heb ik ze daar maar in gedumd. dus voor degene die morgen als eerste op landsard is kijk ff in de container en je hebt een mooie prijs te pakken. misschien ben ik erbij in Wamel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

helaas morgen ben ik er niet bij voor de prijzenfestijn. ik heb geprobeerd mijn prijzen wel te dumpen bij kameel. maar dat is niet gelukt. ik was ook nog op landsard geweest maar de heren marshals waren al pleiten. er stond wel een container vlakbij de poort. dus heb ik ze daar maar in gedumd. dus voor degene die morgen als eerste op landsard is kijk ff in de container en je hebt een mooie prijs te pakken. misschien ben ik erbij in Wamel
:no::D:(:P:(:B:yes::D :D <_<
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik de eerste met fotootjes. Helaas met 5, mijn camera kan niet zo goed tegen water, en dat was er zat.<_<:no:

Jeep club, bedankt voor de leuke dag. Rijders in het groepje van Ab, en Ab in het bijzonder natuurlijk: bedankt voor de gezelligheid, het lieren, de aanwijzigingen, het bijlichten door Everts mooie nieuwe fonkelende lampies :no::lol:!

Tot over 14 dagen in Wamel,

André

post-86-12873018613433_thumb.jpg

post-86-12873018615182_thumb.jpg

post-86-12873018616864_thumb.jpg

post-86-12873018618451_thumb.jpg

post-86-12873018620067_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik de eerste met fotootjes. Helaas met 5, mijn camera kan niet zo goed tegen water, en dat was er zat.:no::no:

Tot over 14 dagen in Wamel,

André

Dan ben ik dus de 2e met foto's

klikkerdeklik voor de foto's.

Erg mooie foto's! :thumbsup::thumbsup:

Hoop dat wij over 2 weken mee zullen gaan naar Wamel... Word dat ook georganiseerd door JCN en kan je daar ook alleen komen kijken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja heb vandaag toch nog ruim 2 uur kunnen blubberen :). helaas op het einde overleed mijn, made in china lier :no:. en morgen nog ff een nieuwe deurklink bestellen. die reed ik er ook nog ergens vanaf aan de rechterkant. voor de rest alles nog een beetje heel kunnen houden

en ik heb ook weer een paar nieuwe gezichten gezien van moddervreters. zoals jeepee ab en kollee. de volgendekeer zal ik ze een handje geven. ik kijk namelijk eerst de kat uit de boom voordat ik ze handjes geef.

want geef je ze een vinger dan willen ze heel je hand hebben :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...