Spring naar bijdragen

Jeep Academy Veldhoven 30 maart a.s.


michel1972
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik ga voor de regendans

Afgelopen zondag had je regen en toen ben je ondanks je aanmelding niet komen opdagen.:B

Nu wordt het zon !!!;)

Mocht het regenen dan weet ik dat jij daar heb staan huppelen en dan kom je er gewoon niet bij.:(

Denk eraan, Je gaat gewoon op je knietjes en veul bidden

Heilige Maria, moeder van god,

zorg de 30ste voor zonneschijn,

anders zit de Academy voor mij op slot,

en dat doet verschrikkelijk veel pijn.

(100 keer):P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen zondag had je regen en toen ben je ondanks je aanmelding niet komen opdagen.:D

Nu wordt het zon !!!:B

Mocht het regenen dan weet ik dat jij daar heb staan huppelen en dan kom je er gewoon niet bij.:wacko:

Denk eraan, Je gaat gewoon op je knietjes en veul bidden

Heilige Maria, moeder van god,

zorg de 30ste voor zonneschijn,

anders zit de Academy voor mij op slot,

en dat doet verschrikkelijk veel pijn.

(100 keer):P

ik moest werken. eten rijden naar bejaardenhuizen toe. om de 2 wkn moet ik 1 dag in het weekend werken. dus als ik die zondag moet werken tot 14:30 dan kom ik daarna wel ff kijken. ik heb gehoord dat Petra lekkere hamburgers kan maken. die wil ik weleens proeven :P
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er te verwachten risico's qua reparaties voor een WJ na een academy? Zijn WJ's wel geschikt?

alle academy's zijn zodanig dat ook standaard auto's mee kunnen doen

we hebben zgn blauwe, rode en zwarte proeven, waarbij blauw voor standaard auto's goed te doen is

als je de aanwijzigingen goed opvolgt, dan is de kans dat je schade krijgt nagenoeg nihil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er te verwachten risico's qua reparaties voor een WJ na een academy? Zijn WJ's wel geschikt?
alle academy's zijn zodanig dat ook standaard auto's mee kunnen doen

we hebben zgn blauwe, rode en zwarte proeven, waarbij blauw voor standaard auto's goed te doen is

als je de aanwijzigingen goed opvolgt, dan is de kans dat je schade krijgt nagenoeg nihil.

Bedenk wel dat niks zonder risico is, maar dan kun je ook beter ook de weg niet op. Echt iets kapot rijden hangt helemaal af van rijstijl.

Het is zandgrond/bos, dus niet bang zijn voor een takje en ik kan je de garantie geven dat je WJ niet schoon blijft. :yes:

Ik vind dat er vorig jaar wat weinig blauwe proeven waren, dus daar gaan we wat aan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...