Spring naar bijdragen

Geert Wilders, hoe denk je erover


F.M
 Share

Recommended Posts

zit niet zo in de politiek maar die wilbers

ach hij heeft goede dingen en slechte dingen :lol:

beloven veel komen weinig na gaat direct soft worden als ie maar in de kamer mee mag tellen:(

net als de rest van de leden maar zie wilbers liever dan meneer bal ellende

laat hem maar 4 jaar regeren zijn wat het brengt

denk dat we dan de grenzen weer dicht krijgen wel zo fijn maar als ik eerlijk ben

wilbers geen schijn van kans tegen die opgestreken amtenaren van de 2 de kamer

cda weg ermee 4000 man stemmen als nog ja :bye1:

vvd die mark rutte kan nog geen schoenveter strikken laat staan regeren

hij valt telkens terug op zijn mamma

de rest doet maar wat als ze maar stemmen krijgen dat is alles wat ze willen

nee heb er geen vertrouwen in

enige wat ze doen is nederland naar de kloten helpen

steun de derde wereld zeggen ze pas maar op dat wij niet bij de derde wereld horen straks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kompleet NIET eens met het vorige verhaal!

dat hoeft ook niet heb mijn mening jij de jouwe

Mark Rutte kan zijn veters echt wel strikken!

ik hoop het moet ie wel bewijzen dan

Nee, dan Femke Halsema,Of die PvdA burgemeester,lekker links! dat een zegen voor dit land!

nee hoef ik ook niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

alle buitenlander,s met een dubbel paspoort het nederland,se paspoort af pakken en terug sturen naar eigen land

werken doen ze niet alleen in de nachtelijke uren lijkt wel of ze bij een roei club zitten roeien allemaal naar der eigen toe dus nederland voor de nederlanders en de rest er uit grenzen op slot en alle geldt stromen stop zetten is gelijk het

begroting,s te kort in een klap op gelost en de werkeloosheid is ook gelijk weg kunnen de premie,s gelijk om laag houden wij meer over om van te leven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

alle buitenlander,s met een dubbel paspoort het nederland,se paspoort af pakken en terug sturen naar eigen land

werken doen ze niet alleen in de nachtelijke uren lijkt wel of ze bij een roei club zitten roeien allemaal naar der eigen toe dus nederland voor de nederlanders en de rest er uit grenzen op slot en alle geldt stromen stop zetten is gelijk het

begroting,s te kort in een klap op gelost en de werkeloosheid is ook gelijk weg kunnen de premie,s gelijk om laag houden wij meer over om van te leven

Ik denk dat er mensen bij zijn met een dubbel paspoort die beter NL's schrijven dan dat jij doet. :lol:

bewerkt door Utah
Link naar opmerking
Deel via andere websites

alle buitenlander,s met een dubbel paspoort het nederland,se paspoort af pakken en terug sturen naar eigen land

werken doen ze niet alleen in de nachtelijke uren lijkt wel of ze bij een roei club zitten roeien allemaal naar der eigen toe dus nederland voor de nederlanders en de rest er uit grenzen op slot en alle geldt stromen stop zetten is gelijk het

begroting,s te kort in een klap op gelost en de werkeloosheid is ook gelijk weg kunnen de premie,s gelijk om laag houden wij meer over om van te leven

Schande dat je dit hier durft te schrijven.

Als jij mij op deze manier wil beledigen, is je dat gelukt.

Ik heb een dubbele nationaliteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

alle buitenlander,s met een dubbel paspoort het nederland,se paspoort af pakken en terug sturen naar eigen land

werken doen ze niet alleen in de nachtelijke uren lijkt wel of ze bij een roei club zitten roeien allemaal naar der eigen toe dus nederland voor de nederlanders en de rest er uit grenzen op slot en alle geldt stromen stop zetten is gelijk het

begroting,s te kort in een klap op gelost en de werkeloosheid is ook gelijk weg kunnen de premie,s gelijk om laag houden wij meer over om van te leven

LOL, dacht even dat ik het moppentopic zat :lol:

OT

en als dit is gebeurd, wie ga je dan de schuld geven ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

alle buitenlander,s met een dubbel paspoort het nederland,se paspoort af pakken en terug sturen naar eigen land

werken doen ze niet alleen in de nachtelijke uren lijkt wel of ze bij een roei club zitten roeien allemaal naar der eigen toe dus nederland voor de nederlanders en de rest er uit grenzen op slot en alle geldt stromen stop zetten is gelijk het

begroting,s te kort in een klap op gelost en de werkeloosheid is ook gelijk weg kunnen de premie,s gelijk om laag houden wij meer over om van te leven

Jij hebt echt een gigantische plank voor je kop!!!!

Volgens mij kan hier beter een slotje op net zoals op die tietenkalender.....ook hier worden mensen onnodig gekwetst en getuigt van geen respect voor mensen met een dubbele nationaliteit.

bewerkt door Canaman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand die een norm stelt voor wat wel en niet een mening mag zijn…da’s nou precies de basis waaruit de jeeper zijn mening is ontsproten.

Pas als iemand zijn mening geeft kan er een discussie ontstaan. Doe je dat niet dan ga je van zelf oorlogvoeren.

Maar of dit forum nou de plek is om “wat vindt jij van Wilders†discussies te voeren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand die een norm stelt voor wat wel en niet een mening mag zijn…da’s nou precies de basis waaruit de jeeper zijn mening is ontsproten.

Pas als iemand zijn mening geeft kan er een discussie ontstaan. Doe je dat niet dan ga je van zelf oorlogvoeren.

Maar of dit forum nou de plek is om “wat vindt jij van Wilders” discussies te voeren?

Een forum is inderdaad geen best platform voor een echte discussie.

Aan de andere kant mag je best je mening geven over zaken.

Wanneer je mensen gaat beledigen gaat het natuurlijk te ver, maar dat is een grijs gebied... er zijn ook mensen die van moppen over buitenlanders rood aanlopen. (incl Belgenmoppen ;))

Dus, als iedereen hier eerst adem haalt en tot tien telt voordat hij gaat reageren hoeft dit topic echt niet op slot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wordt hier soms zo moe van ............. :(

Ik ook.

Waar gaat het om? Wat bereiken we ermee? Gaan we het met elkaar eens worden? Moet dat dan?

Nee!

Wat bindt ons? Hoe kunnen we gezamenlijk naar een oplossing toe werken en wat is daarvoor nodig?

Dat zijn de vragen waar ze zich in de politiek mee bezig zouden moeten houden. Dat noem je oplossingsgericht werken.

Op een forum als dit is de belangrijkste vraag: Wat bindt ons?

Laten we het daar bij houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bij de firma .........uit oldezaal werkt ook een turk die heeft twee paspooretn

in het nederland,s paspoort staat geboorte datum 02-11-1950 en in paspoort

van zijn eigen land staat 2-11-1952 vraag ik aan hem hoe dat zit zegt hij

dood leuk anders kreeg ik geen uitkering in nederland en daar bij geen

verblijf,s vergunning wat zijn dat voor mensen je kunt appels met peren vergelijken

maar dit komt toch neer fraude of crimineel gedrag en nee ik heb geen moeite met

diegenen die zich aan passen aan de nederlandse maatstaven en noem maar op maar wel

met personen de de boel lopen te bedonderen

bewerkt door EJG
NAAM BEDRIJF WEGGEHAALD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

bij de firma .......uit oldezaal werkt ook een turk die heeft twee paspooretn

in het nederland,s paspoort staat geboorte datum 02-11-1950 en in paspoort

van zijn eigen land staat 2-11-1952 vraag ik aan hem hoe dat zit zegt hij

dood leuk anders kreeg ik geen uitkering in nederland en daar bij geen

verblijf,s vergunning wat zijn dat voor mensen je kunt appels met peren vergelijken

maar dit komt toch neer fraude of crimineel gedrag en nee ik heb geen moeite met

diegenen die zich aan passen aan de nederlandse maatstaven en noem maar op maar wel

met personen de de boel lopen te bedonderen

Hij werkt tenminste.. wat is je punt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een paspoort vindt ik vooral een praktisch ding

Een land vormt een min of meer gesloten systeem

Zo’n systeem geeft je rechten en plichten, voor en nadelen. Een paspoort is je keuze voor zo'n "pakket"

Twee paspoorten is toch zoiets van ik vaar nu op dit schip maar mocht het lek raken, kan ik altijd nog overstappen op het andere…Niets mis mee op zich , kan zelf heel verstandig zijn.

Maar ook dit is een keuze die je bewust moet maakt. Het geeft voordelen, daarom kies je er meestal voor, maar onlosmakelijk zijn daar ook de nadelen. Die zul je dan ook moeten accepteren.

Mensen die maar een ticket hebben vinden het niet zo leuk dat jij het schip kan verlaten als het lek is. Ze willen dat je meehelp met hozen….

Ook al ben je niet van plan een zinkend schip te verlaten zonder mee te hozen, wat nu als beide schepen lek raken? Je zult dan moeten kiezen en dat levert minstens een schip met boze mensen op.

En die stoute Turk van de Jeeper

Ik heb zelf , samen met nog 6.9 miljard stouterts, ook de neiging zeken ietwat in mijn eigen voordeel te sturen.

Maar De Jeeper; Ik heb in Frankrijk een enorme berg met “Eerste stenen†liggen.

Ze zijn voor jouw om te werpen, mits je natuurlijk zonder zonden bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...