Spring naar bijdragen

22 maart maasvlakte


jeeped
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Leuke discussie....

Maareh... dit gaat over de meeting op 22 maart. Dus graag daarover discuseren, en niet reageren op een reactie op een reactie.:rolleyes:

Anders hebben we voordat we het weten een geheel andere discussie!

Het heeft allemaal betrekking op 22 maart. Hoe en wat we graag willen en wat we niet willen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom ga jij niet zeggen wat jij denkt ? Ik ben wel benieuwd naar de mening van anderen over de uitlatingen van Cherokee95. Nu onthoudt iedereen zich van commentaar over de uitlatingen van Cherokee95

Vind ik ook.. daarom maar meteen een mening erbij. :rolleyes:

Ik ben het wel met 'm eens dat een vrij terrein vrij moet blijven.

Hoe je het ook went of keert, als een club -welke dan ook- daar een terreindag gaat houden heb je regels nodig. Niet direct lintjes, maar wel een officieele inschrijving met een ondertekende verklaring voor de verzekering etc.

@87Wrangler

klopt wel.. maar het gaat natuurlijk ook over de maasvlakte i.c.m. op die dag een clubdag te organiseren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Maurik is een waterski club en 1 van de weinige plaatsen waar je mag waterskieen. dE CLUB HANDHAAFT DE REGELS DAAR.Hadden ze geen vereniging opgericht dan zou daar nu niet mogen waterskieen.

Ik wil hier mee zeggen dat indien je de Maasvlakte wilt behouden voor 4x4 of gemotoriseerde terrein sport je de meeste kans hebt als je een Vereniging opricht.

Het gaat overigens niet om om alles af te linten maar om een leuke proeven neer te zetten en dan blijkt ineens dat de ineens een heleboel autos dit niet voor elkaar krijgt en alleen een meter zand omhoog en omlaag kan rijden of een modderplas doorwaden.Het doel van JCN ( en andere clubs) is om leden techniek en behendigheid mee te geven. Kortom om ze wat te leren. Hoe meer je weet waar je mee bezig bent hoe veiliger en hoe groter de uitdagingen worden.Ook om elkaar te helpen weer thuis te komen met auto ( JCN servicewagen)

Overigens vind ik zelf dat de grootste brullers het minst te zien zijn op evenementen.:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lintjes horen niet op de maasvlakte..

de maasvlakte wor toch niet behouden of er nou een vereniging op zit of niet.

als ik als regelmatige bezoeker van de maasvlakte, een groep mensen tegen zou komen die lintjes plaatsen, zou ik er niet happy van worden.

ook al is het met de beste bedoeling om een proef uit te zetten en niet om een gedeelte van terrein toe te eigenen.

dus eens met Cherokee95

*edit ow nog wat, forum is er voor om meningen, ideeen uit te wisselen en te discussieren..

meningen voor je houden vin ik wel zo achtelijk, post dan niks.....<-- zo ook weer een mening!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Ben ook een regelmatige bezoeker van de Maasvlakte, en ben het ook eens met cherokee 95

Heb meerdere malen meegemaakt dat 4x4 clubs en bijv. amsterdam-dakar challenge organisatie daar een parcours aan het maken waren, wat velen auto en motorcrossers aldaar een steek in het oog waren,en dat maar om 1 reden :

Het is een vrij crossterrein, dus je kan het zowieso niet maken om daar een deel van het terrein af te bakenen met lintjes.

Hoewel mij het hardstikke leuk lijkt om zo,n parcours te rijden is de Maasvlakte om bovenstaande reden daar geen locatie vooor.

Jurgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren met Jeeped afgesproken dat we voor deze dag ook een oproep zullen plaatsen op onze site

Misschien is het leuk om wat proefjes uit te zetten !!!!

Nog 1 keer de aanleiding voor de discussie hier op het forum. Er staat toch misschien is het leuk om wat proefjes uit te zetten. Het is dus een idee en er staat nergens dat er een stuk terrein wordt afgesloten of dat ze besloten hebben om dat te doen. Of ik nu door die modderput heen rij zonder of met een lintje. Dat verandert toch niks aan de situatie. Je kan er toch vaak maar op 1 manier doorheen. Dus ik snap al die ophef ook helemaal niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren met Jeeped afgesproken dat we voor deze dag ook een oproep zullen plaatsen op onze site

Misschien is het leuk om wat proefjes uit te zetten !!!!

Nog 1 keer de aanleiding voor de discussie hier op het forum. Er staat toch misschien is het leuk om wat proefjes uit te zetten. Het is dus een idee en er staat nergens dat er een stuk terrein wordt afgesloten of dat ze besloten hebben om dat te doen. Of ik nu door die modderput heen rij zonder of met een lintje. Dat verandert toch niks aan de situatie. Je kan er toch vaak maar op 1 manier doorheen. Dus ik snap al die ophef dus ook helemaal niet!

Michel, snap wel wat je bedoelt,maarruh:whistle: dit is toch gewoon een gezonde discussie waar iedereen de voors en tegens bespreekt,vind het wel interessant om ieder zijn mening te horen.

Zoals al eerder vermeld,weet ik dat er een hoop mensen die daar regelmatig crossen (geen Jeepforumleden) niet blij mee zijn,en zoals jij zegt je kan er vaak maar op 1 manier doorheen, dat zou dan toch betekenen dat mensen die daar buiten het forum om,ook elke week komen,daar dus ook verplicht op die manier doorheen moeten.

Nouja we zien wel wat er gebeuren gaat, crossen ga ik zowieso die dag:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Michel, snap wel wat je bedoelt,maarruh:whistle: dit is toch gewoon een gezonde discussie waar iedereen de voors en tegens bespreekt,vind het wel interessant om ieder zijn mening te horen.

Het zou mooi zijn als het een gezonde discussie was maar dat is het vanaf het eerste moment niet geweest. Het is behoorlijk uit zijn verband getrokken dit alles en dat is jammer. Wat begon als een leuk evenement die gepland staat voor 22 maart is nu eigenlijk niet zo leuk meer. Dus bij deze wil ik aangeven dat ik 22 maart niet van de partij ben.

Succes allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mischien is het een idee dat de mensen van JCN op de meest moeilijke plaatsen waar een ieder die niet of nauwelijks terrein ervaring heeft en er dus over denkt er niet door te kunnen komen, een adviseur cq marshal neerzet die dan de mensen kan adviseren hoe en wat ze kunnen doen om daar wel doorheen te komen. Dat komt de JCN tengoede en kan iedereen vrij gebruik maken van het terrein (waar het voor bedoeld is) en van de ervaring die de JCN heeft en is iedereen vrij om gebruik te maken hiervan.

Dit zou kunnen dmv vlaggetjes met adviseur erop.

Ik denk dat je er dan precies hetgeen mee bereikt waar de JCN voor staat zonder andere tot last te zijn.

OT ik kom in ieder geval wel op 22 maart al was het alleen al om te kijken hoe de JCN hiermee (deze discussie op JF) omgaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet dat ik naar de Maasvlakte kom ( te veraf voor mij ) Maar ik zou het zeer toejuichen indien er ervaren mensen ( Bv marshals van JCN ) aanwijzigingen zouden geven! Of dit nu op, met lintjes afgezet terrein is of dat ze zomaar op "moeilijke" plaatsen staan maakt niets uit! Ik weet dat IK heel erg veel geleerd heb van hun aanwijzigingen en dat daardoor het vrije rijden ook een stuk beheerster en beter gaat! Ik juich het initiatief van JCN toe !! mensen wees blij dat er verenigingen zijn die zo actief zijn voor onze "sport" In dit geval zie ik het als een toegevoegde waarde aan het "vrije" rijden. Dit niet alleen voor de Maasvlakte maar als algemene stelling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...