Spring naar bijdragen

22 maart maasvlakte


jeeped
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Op zaterdag 22 maart willen we weer naar de maasvlakte gaan.En misschien is dit wel 1 van de laatste keren dat zoiets georganiseerd kan worden want dit terrein staat op de nominatie om te verdwijnen dit ivm aanleg 2de maasvlakte.:D

Ik ga mijn best doen Ed , wie volgen !!!!! ( sturen naar de Jeep vlag.....) . Laten we er een mega happening van maken !!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren met Jeeped afgesproken dat we voor deze dag ook een oproep zullen plaatsen op onze site

Misschien is het leuk om wat proefjes uit te zetten !!!!

Doe dat dan op op de kant van de crossmotors want ik kom daar niet om proef te rijden dan zou ik wel naar de evenementen komen van de jeepclub:wacko:

Ik geloof dat dit bedoeld is voor recreatie rijden en niet om een evenement te organiseren, ook al kan ik best begrijpen dat sommige daar wel interresse in hebben maar dan kan ik je van tevoren al melden dat ik gewoon gaat rijden waar ik wil en me niet gaat aanpassen op zo`n dag.. sorry en met all begrip voor het idee wil ik dit even melden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is het leuk om wat proefjes uit te zetten !!!!

Ruud fantastisch idee, zeker omdat het terrein op de nominatie staat om te verdwijnen, vind ik eigelijk dat het ook, al is het maar 1 keer, in de analen van de Jeepclub moet worden bijgeschreven.

Top:thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruud fantastisch idee, zeker omdat het terrein op de nominatie staat om te verdwijnen, vind ik eigelijk dat het ook, al is het maar 1 keer, in de analen van de Jeepclub moet worden bijgeschreven.

Top:thumbsup:

Dat is nu juist de reden van mijn reactie want het is nog 1 van de nog weinige plekken waar je kan vrij kan rijden en ik zou dat ook tot het laatste moment zo willen houden. Vol respect naar ieder die een 4x4 terrein zou willen gebruiken, dus eigenlijk waar het voor bedoeld is en het is dus niet de bedoeling dat men daar lintjes en afzettingen gaan plaatsen. Laten we respect hebben voor het terrein en ook respect voor JCN maar ga aub geen dingen met elkaar verwarren zodat mensen dadelijk nergens meer vrij kunnen rijden.. Als mensen het een goed idee vinden mogen ze van mij het afgesloten gedeelte huren en gaan afzetten zodat ik niet verward raak met het idee dat het toegeeigend wordt door 1 of andere club. Laatst waren we daar ook gezamelijk met vw busjes en hebben een te gekke dag gehad!! Daar is dit terrein voor bedoeld en ik vind niet dat je bepaalde gedeeltens mag toeeigenen. Dat is geen prive cq club terrein en zou ook graag zien dat onze JCN zich niet schuldig gaat maken aan irritaties van mensen die daar (net als ik ) bijna elk weekend even hun 4x4 wagen of trike of quad lekker door de modder wil laten ploeteren zonder beperkingen.

Nogmaals alle respect voor het idee meer liever niet op de maasvlakte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gaat hem voor mij ook wel weer worden zoals het er nu naar uitziet!

en ben het wel met cherokee95 eens ik denk niet dat je zomaar wat af kunt zetten (al maakt het mij niet uit want ik rijdt ook net zo lief tussen de lintjes door) maar daar rijdt van alles in de rondte en iedereen mag er gebruik van maken

maar goed bemoei ik me verder niet mee dat zie ik wel ter plekke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruud fantastisch idee, zeker omdat het terrein op de nominatie staat om te verdwijnen, vind ik eigelijk dat het ook, al is het maar 1 keer, in de analen van de Jeepclub moet worden bijgeschreven.

Top:thumbsup:

Wat en hoe maakt mij niet uit maar al zouden er proeven uitgezet worden dan is er ruimte zat om "vrij"te rijden.

Maar wat wordt nou precies bedoeld met vrij rijden?Volgens mij maakt het niet uit of er naast die put waar je door heen gaat rijden een lintje staat of niet.:rolleyes:

Ruud alvast bedankt:thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe dat dan op op de kant van de crossmotors want ik kom daar niet om proef te rijden dan zou ik wel naar de evenementen komen van de jeepclub:wacko:

Ik geloof dat dit bedoeld is voor recreatie rijden en niet om een evenement te organiseren, ook al kan ik best begrijpen dat sommige daar wel interresse in hebben maar dan kan ik je van tevoren al melden dat ik gewoon gaat rijden waar ik wil en me niet gaat aanpassen op zo`n dag.. sorry en met all begrip voor het idee wil ik dit even melden[/quote

Had mn reactie hier neergezet, maar weer weggehaald.

doe s ff lekker....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe dat dan op op de kant van de crossmotors want ik kom daar niet om proef te rijden dan zou ik wel naar de evenementen komen van de jeepclub:wacko:

Ik geloof dat dit bedoeld is voor recreatie rijden en niet om een evenement te organiseren, ook al kan ik best begrijpen dat sommige daar wel interresse in hebben maar dan kan ik je van tevoren al melden dat ik gewoon gaat rijden waar ik wil en me niet gaat aanpassen op zo`n dag.. sorry en met all begrip voor het idee wil ik dit even melden[/quote

Had mn reactie hier neergezet, maar weer weggehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wellicht is het een goed idee als Cherokee95 volgende maand eens naar Spaarnwoude komt. Lid worden hoeft niet, want er is altijd wel iemand die hem met genoegen laat meerijden om in de waterbak een sleeplint uit te leggen:D

Dan krijgt hij een beetje beeld en idee van wat er gedaan wordt op zo'n dag.:rolleyes:

Ik wacht nog even af wat er verder gebeurt in dit draadje voordat ik beslis of ik ga of niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij als er proeven oid worden uitgezet, al dan niet door een vereniging blijft het toch van een vrijblijvend karakter? Je hoeft er niet aan mee te doen. Het enige verschil is idd dat er hier en daar een lintje gespannen is, dat maakt toch geen zak uit als je 'vrij' wil rijden?

Juist voor de 'beginners' (lees mij) vind ik die proeven etc juist geweldig!!

Ik kom iig langs als er wat dingen uitgezet worden!

(wil er ook wel bij helpen indien nodig)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...