Spring naar bijdragen

Laat me je foutjes zien...;-)


ronh
 Share

Recommended Posts

Ok ik zal eerst gaan,

Als je een jeep hebt ga je van de weg af...ok?

Als je van de weg afgaat maak je wel eens foutjes, toch ;-)

Nu laten we van elkaars fouten leren.

Ik zal eerst gaan een stuurfoutje in de grote zandduinen tussen Abu Dhabi en al ain kan er dit gebeuren.

Ik heb hem inmiddels weer terug hoor niets aan de hand morgen gaan we gewoon weer....

2007-10-09%2018:25:16_.jpg&backpage=?action=fotoalbum&page=&id=79

Link naar opmerking
Deel via andere websites

whow...een JK op z'n kop leggen.

Dit blijft voorlopig wel de moeder van de foutjes op dit forum denk ik...of heeft iemand al z;n Commander in 4m water gedompeld?..ik kom niet verder als een 30x30cm betonnen-paaltje-doormidden op een bospad..met een XJ uit 95.

Wat ging er precies aan vooraf Ronh?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

whow...een JK op z'n kop leggen.

Dit blijft voorlopig wel de moeder van de foutjes op dit forum denk ik...of heeft iemand al z;n Commander in 4m water gedompeld?..ik kom niet verder als een 30x30cm betonnen-paaltje-doormidden op een bospad..met een XJ uit 95.

Wat ging er precies aan vooraf Ronh?

In het kort een te stijle duin het net niet halen en dan eigenwijs zijne en je voorwielen tegen de duin opdraaien en gas geven:blush:

wat ik normaal doe (en nu ook had moeten doen) is als het het niet haalt op een hoge duin dan voorwielen naar beneden sturen beetje gas en de zwaartekracht brengt je dan weer met de goede kant onder naar beneden.....:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dom of eigenwijs....:

R0010003.JPG

Een modderbak op Rhederlaag (aan de kant van het gemaal), waar ik inreed nadat er al meerdere auto's uitgetrokken waren....

Uiteindelijk ben ik er, na een dik halfuur ploeteren, voor/achteruit, toch op eigen kracht uitgekomen, al had de Jeep toen wél een andere kleur...:whistle::

R0010005.JPG

R0010006.JPG

R0010009.JPG

R0010010.JPG

:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Wow, Going Turtle met een JK. Iedereen heel gebleven?

Zelf nooit verder gekomen dan vastzitters met heel veel graaf-uitdaging, maar was er wel bij toen de topscorer van het nederlandse heren hockeyteam (oranje) op bezoek in Muscat een defender van een vriend van mij op zijn kant werkte.

Kon ik mooi mijn sleepkabel eens uitproberen....

1151507small3lk.th.jpg

ronh: groetjes uit Oman, "buurman"!

IwanL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sclayn 2006; Volgens Frits (voorop de bumper) kon ik makkelijk "ff" door deze modderbak heen rijden om vervolgens de rest er door heen te lieren.

Ik vond het al verdacht dat er allemaal alg groei op de modder lag.....:lol:

Toch doen en vervolgens 2,5 uur staan te martelen om er doorheen te komen en kon daarna direct mijn lier afschrijven....

De les:

Les 1; luister nooit naar Frits :P

Les 2; op onbekend terrein zo maar ergens induiken zonder eerst even op zn minst te kijken wat je te wachten staat....geen goed plan :huh:

post-1071-12873017354974_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...