Spring naar bijdragen

Patriot ipv Compass


Recommended Posts

We kunnen dit onderdeel beter hernoemen in Patriot Technisch Forum.

De Compass is end of life verklaard door Chrysler. De verkopen in de VS zijn dramatisch. Ook in Nederland zullen er niet veel op kenteken gezet worden. De meeste zijn dan ook nog leasebakken.

De Patriot doet het iets beter (niet veel). Wellicht dat er in de toekomst wel Patriot rijders op het Jeepforum te vinden zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er toch al een paar zien rijden.... Meer als nieuwe JK's, die wél een succes zijn.

Kweenie... Soms heeft een model ff tijd nodig...

Misschien dat een fatsoenlijke reclamecampagne iets opleverd. ik kan niet zeggen dat Jeep nu zoveel werk van reclame maakt. Het laatste dat ik me herinner zijn de "dat is geen Jeep" spotjes... :yes:

Die mooie filmpjes op YouTube... Ik heb er nog niet een van op de nationale televisiezenders gezien!

Zo is het dus ook niet vreemt dat een model, in een voor Jeep notabene nieuw segment, flopt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die mooie filmpjes op YouTube... Ik heb er nog niet een van op de nationale televisiezenders gezien!

Zo is het dus ook niet vreemt dat een model, in een voor Jeep notabene nieuw segment, flopt!

Zelfs in de US wil het niet lukken ondanks die filmpjes die ze daar dus wel uitzenden.

Tis gewoon de Opel onder de Jeeps. Daar wil je niet in gezien worden.:yes::yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad ook gelezen dat de Compass en zelfs de Commander geschrapt worden.

Wil niet zeggen dat ze stoppen met bouwen. :yes:

Ze gaan door met deze serie en proberen ze gewoon op de markt te zetten. Er komt geen opvolging, dat bedoelen ze.

Dus er zullen er straks best een tig-tal van rondrijden. Ook al zijn het leasebakken., die komen in hun tweede leven echt wel bij mensen terecht die m leuk vinden en dan (duh) vast hier weer tercht komen in hun zoektocht naar verhogingskitjes. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap niet dat ze de commander schrappen, ik spot regelmatig een op de weg.

Trouwens iemand bij me op de buurt heeft ook zo'n slagschip. machtig hoe luxe en powerful.

Die roofrack dingen aan de achterkant doen me denken aan van die bodyguard-handgrepen op de gepanserde limo/cabrio van Kennedy. (Dan konden ze meeliften.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Die Compass heb ik altijd een gedrocht gevonden; er staat er verderop in de straat één.

Ik heb ook even aan een patriot gesnuffeld en die vind ik wel zeer geslaagd. Qua formaat en ontwerp een beetje de opvolger van de XJ, maar helaas een beetje onder gemotoriseerd, net als de Compass.

Als ze daar nu eens een leuke 6 cilinder in hingen, dan waren we allemaal blij geweest waarschijnlijk.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
Die Compass heb ik altijd een gedrocht gevonden; er staat er verderop in de straat één.

Ik heb ook even aan een patriot gesnuffeld en die vind ik wel zeer geslaagd. Qua formaat en ontwerp een beetje de opvolger van de XJ, maar helaas een beetje onder gemotoriseerd, net als de Compass.

Als ze daar nu eens een leuke 6 cilinder in hingen, dan waren we allemaal blij geweest waarschijnlijk.....

Een vriend van me heeft hem en ik sluit me idd hier bij aan. Kan hem ook wel waarderen en als ik hem straks kan kiezen in de lease ga ik me er ook aan wagen.:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...