Spring naar bijdragen

Jcn 2008/2009


Utah
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

wamel is leuk, lansard ook, heb nog niet aan zoveel dingen meegedaan, maar vindt het programma best goed in elkaar zitten

oktober/november was erg vol, maar kan me zo voorstellen dat het toch best moeilijk is om met 600+ leden het iedereen naar de zin te maken

kan alleen maar zeggen: petje af voor het gepresteerde.:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle ideeen zijn natuurlijk heel mooi , maar men kan het natuurlijk niet alle Jeepers 100% naar de zin maken.

Alle mensen die voor de evenmenten zorgen zullen alle ideeen zeker meenemen in de nieuwe agenda,s

[moet wel uitvoerbaar zijn]

De Fun en gezelligheid met onze Jeeps moeten we toch met allen,

waar dan ook , zelf maken.

Groet Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik tot nu toe mocht meemaken was echt TOPPIE. Ik moet er wel veel km voor rijden, maar dat is niet echt een straf. Het zou wel leuk zijn zich te realiseren dat er ook leden in het Limburgse wonen. Maar petje af voor wat de jongens van JCN presteren en ons aanbieden !! Chapeau Ruud en consorten. Jeep Camp, Tourritten, Academisch !!!!!! Dank en we zullen er zo veel mogelijk bij proberen te zijn. Ik weet niet wat die technische dagen voorstellen maar klinkt erg interessant. Gaat zo voort, gij allen, gij zijt op de goede weg als ge van de weg weg bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zou wel leuk zijn zich te realiseren dat er ook leden in het Limburgse wonen.

Er staat me bij dat er afgelopen jaar een Peelland tour was, niet helemaal in Limburg, maar toch!

En.. Geilenkirchen is ook niet zover van Limburg weg...

Gekheid natuurlijk, Theo!! :yes:

De meeste terreinen en zandpaden vind je in het "oosten des lands" ( hier dus :thumbsup:), dus dat daar dan ook de meeste evenementen zijn, tja...

Daarnaast wonene de meeste Jeepclub "staffleden" ook in het oosten, of iig ten oosten van het midden. En bij organiseren van evenementen moet je vaak naar zo'n terrein, of een rit nog eens narijden, corrigeren, enz...

Begrijpelijk dus dat veel evenementen dan in het oosten van het land liggen. Daar komt nog bij dat het de "eigen" omgeving van deze mensen is, een omgeving die ze kennen én waarvan ze dus weten waar er mogelijkheden zijn.

Ook al ben ik er zelf zelden of nooit bij, de evenementen die JCN organiseerd zijn altijd erg goed in elkaar gestoken. Prima begeleiding, veel vrijwilligers ( op zich al een prestatie ), mooie terreinen, enz enz. Veel clubs kunnen hier nog een puntje aan zuigen, óók mijn club!

Chapeau dus!!!!

En 2008/2009??? Laat dat maar aan het JCN bestuur met al z'n medewerkers over, dan komt het beslist goed!!

( En wie weet, heeft mijn begroting over 2008 nog een verassing in petto....:lol: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En 2008/2009??? Laat dat maar aan het JCN bestuur met al z'n medewerkers over, dan komt het beslist goed!!

Tja de vraag van Ruud was toch duidelijk? Wat wil je wel en wat wil je niet?:whistle:

Ik denk juist dat het goed is om te weten wat de leden willen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En een ideetje van de Bump :whistle::

Een nachtrit... :whistle: (maar dan op de eerste helft van de nacht.)

Die begint met een borrelpraatje om een uurtje of 6 zaterdagavond en dan een leuke tourrit (mooi hoeft nu niet, want je ziet toch niks) en om een uurtje of 12 ('s nachts) nog een kop soep met een broodje en koffie toe zodat je wakker weer aan de terugreis kunt beginnen :wacko:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En een ideetje van de Bump :lol::

Een nachtrit... :ohmy: (maar dan op de eerste helft van de nacht.)

Die begint met een borrelpraatje om een uurtje of 6 zaterdagavond en dan een leuke tourrit (mooi hoeft nu niet, want je ziet toch niks) en om een uurtje of 12 ('s nachts) nog een kop soep met een broodje en koffie toe zodat je wakker weer aan de terugreis kunt beginnen :yes:.

Borrelpraatje zonder alcohol neem ik aan.:blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Duhuh, das toch logisch, alsof het zonder alcohol niet gezellig kan zijn... :B.

:D:lol:

Zonder alcohol gezellig!!!:lol: Dat kan niet....:lol:;) Moet JCN maar Wat BOB's regelen.;)

JCN BOB's is dat geen idee???

Vacature: Gevraagd Chaufeur voor nachtelijke ritten en Bumpers borrel uurtjes:

Jouw profiel: geen 9 tot 5 mentaliteit. Werkt graag in de avond en s'nachts. Liefhebber van 4x4's en liefhebber van beschonken 4x4 eigenaars(+ sterke 4x4 verhalen)

Wij bieden: Vrij rijden van Jeeps tezamen met beschonken eigenaren.

:D:lol:

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Er zijn nog teveel terreinen waar wij nog niet geweest zijn. Waar we wel geweest zijn hebben we enorm genoten. En de reis ernaartoe is al genieten, maar zeker ook weer naar huis is nagenieten.

Van ons mag alles nogmaals de revue passeren en we zullen ons best doen daar meer en meer bij aanwezig te zijn.

We hebben zelf nog geen ideeen op dit moment, maar wie weet ... de toekomst zal t zeggen.

Zolang we maar schik hebben, en dat hebben we bij JCN.:wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op dit moment zijn we. als bestuur, druk bezig met het samenstellen van het programma voor 2009. En het is geweldig om te zien hoe de wensen op de site van het JeepForum worden geuit.

Mijn vraag bij deze is dan ook aan een ieder die in haar of zijn omgeving een leuk terrein of mogelijkheden voor het uitzetten van routes weet, deze kenbaar te maken via info@jeepclub.nl

Wat de mogelijke terreinen betreft is het dan van belang te weten via welke ingang ofwel contactpersoon zou de aanvraag of het verkrijgen van van toestemming/vergunning moeten of kunnen lopen.

Aangezien onze Jeepclub leden verspreid wonen over heel Nederland en menig een ook daarbuiten, is het vaak het gebrek aan deze informatie die waarschijnlijk de keuze van de terreinen zo beperkt houdt.

Voor iets waar men al is geweest, is het makkelijker om dit voor een volgende keer weer te organiseren danwel in te plannen.

En wij willen allemaal variatie....:)

Een voorbeeld is de Nordic Jeeptour, deze zal in 2009 voor de 3de maal worden georganiseerd, met daarin routes & terreinen om je vingers bij af te likken.Begrijpelijk is dit dan ook geen weekend evenement, maar een 12-daagse Jeep experience.:D

Dus maak eventuele mogelijkheden en aanvullende informatie kenbaar via info@jeepclub.nl.:wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je maakt me weer helemaal gek.:D

Maar er wordt weer druk aan gewerkt, om een leuk programma te maken.

We hebben hier alweer veel zin in.:B

:lol:

Op dit moment zijn we. als bestuur, druk bezig met het samenstellen van het programma voor 2009. En het is geweldig om te zien hoe de wensen op de site van het JeepForum worden geuit.

Mijn vraag bij deze is dan ook aan een ieder die in haar of zijn omgeving een leuk terrein of mogelijkheden voor het uitzetten van routes weet, deze kenbaar te maken via info@jeepclub.nl

Wat de mogelijke terreinen betreft is het dan van belang te weten via welke ingang ofwel contactpersoon zou de aanvraag of het verkrijgen van van toestemming/vergunning moeten of kunnen lopen.

Aangezien onze Jeepclub leden verspreid wonen over heel Nederland en menig een ook daarbuiten, is het vaak het gebrek aan deze informatie die waarschijnlijk de keuze van de terreinen zo beperkt houdt.

Voor iets waar men al is geweest, is het makkelijker om dit voor een volgende keer weer te organiseren danwel in te plannen.

En wij willen allemaal variatie....:yes:

Een voorbeeld is de Nordic Jeeptour, deze zal in 2009 voor de 3de maal worden georganiseerd, met daarin routes & terreinen om je vingers bij af te likken.Begrijpelijk is dit dan ook geen weekend evenement, maar een 12-daagse Jeep experience.:P

Dus maak eventuele mogelijkheden en aanvullende informatie kenbaar via info@jeepclub.nl.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...