Spring naar bijdragen

Zekeringen overzicht.


 Share

Recommended Posts

Hallo Heren/Dames

Ik heb pas een Jeep Cherokee XJ gekocht bouwjaar 92. Nu doen de mistlichten voor het niet en de antenne schuift ook niet meer in. Kan iemand mij helpen aan een zekeringen overzicht zodat ik even de zekering kan controleren. Mocht iemand toevalig een instructieboekje digitaal hebben dan heb ik daar ook wel interesse in.

Alvast bedankt voor de reakties.

Mike

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
hoi Mike,

zou je mij de pdf willen doormailen. maddog74@tiscali.nl

waar zit bij jou de schakelaar om de antenne in of uit te schuiven ik kan deze bij mijn auto niet vinden.

Antenne schuift vaak niet meer in, maar dat is omdat ze allemaal op den duur stuk gaan.

Als je op de sloop kijkt hebben veel cherokees al een andere antenne, vaak iets simpels van halfords of brezan ofzo.

De mijne schuift ook niet meer in, maar ik vervang 'm pas als ie stuk gaat. Het is lastiger als hij in ingeschoven toestand stuk gaat...

En ik zou ook maar niet de wasstraat in gaan met een oninschuifbare antenne!

Een schakelaar zit er niet (bij mij niet). De antenne wordt aangestuurd door een aparte kabel vanaf je radio. Heeft je radio deze kabel niet. of zit ie niet aangesloten, dan zal de motor van de antenne ook niet werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Hallo,ik heb een cherokee van bj,90 mijn antene gaat werken als ik het contact aan doe of de radio aanzet er zit bij mij rechts schutbord voeteneind achter het kapje beetje bovenin een relais met daaraan zes draden die regelt de werking antenne.kun je ook even naar kijken of je die ook hebt,

succes verder.

Groeten,Reinder.

Veendam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...