Spring naar bijdragen

bestelling via website 4wd.com


steven
 Share

Recommended Posts

Ligt het aan mij of is bestellen via de website van 4wd een stuk moeilijker geworden?

Vroeger typte je je partnr in kreeg je gelijk het goeie onderdeel op je scherm, aantal invullen en op naar de volgende.

Nu ben ik al blij als ie mijn partnr herkent, dan krijg je dan nog allerlei onderdelen die er niets mee te maken (een soort zoekresultaat) via google lijkt het wel. Was onlangs 1.5 uur kwijt om een bestelling te plaatsen en dan loopt die schele site nog vast ook.

Bestel daar nu al sinds 96 regelmatig maar het laatste jaar is het echt een ramp geworden.....

(moest mijn frustratie even kwijt.....:):wacko:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Zo te horen krijgen jullie tenminste reactie :whistle:

1e bestelling probleemloos, meeste zit al gemonteerd.

2e afgelopen week gedaan,

Splitfire kabels & bougies.. < stuk schappelijkere prijs als in Nederland! >

Helaas nog geen reactie gekregen over verzendkosten enz.

" is stil daar! "

Ook m'n vraag over velgen-verzendkosten... helemaal niks.

Uhh... ja..

Scheelt wel weer dollars natuurlijk :blush:

Stefan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb er net besteld (komt morgen of zo thuis aan:yes::)*ongeduldig*) en vond toch alles vrij snel terug.

Wat ook werkt is gewoon een mailtje sturen en vragen naar wat je wenst.

Hoe werkt dat bestellen daar? Ben bezig om een rubicon liftkit te bestellen maar heb nog niks vernomen van hun. Heb de aanvraag gisteren al verstuurd en gelijk gevraagd wat de vrachtkosten zullen zijn naar nederland toe. Ik zal nog even geduld moeten hebben blijkbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat via jeepforum.com even op de site van www.ups.com te kijken en daar kan je de vrachtkosten berekenen en die waren niet misselijk volgens ups zag ik.Alleen dat werd allemaal berekend aan de hand van transport per plain.

Ik kon op die site nergens een andere mogelijkheid vinden. De prijzen voor een vracht van 1500 dollar en een gewicht van ruim 100 kilo kwam mij te staan op 780 dollar vrachtkosten. Ik zal vast iets fout hebben gedaan via ups.com neem ik aan.

Greetz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij 4WD hebben ze twee verschillende verzend mogelijkheden via UPS.

UPS Parcel Post Air (2 a 3 weken) en UPS Expedited. (3 a 5 dagen) Hier tussen zit een behoorlijk prijsverschil.

Bij onze laatste bestelling, per UPS PPA -23 dollar en per UPS Exp.-65 dollar. Vraag er dus naar als je geen haast hebt!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij 4WD hebben ze twee verschillende verzend mogelijkheden via UPS.

UPS Parcel Post Air (2 a 3 weken) en UPS Expedited. (3 a 5 dagen) Hier tussen zit een behoorlijk prijsverschil.

Bij onze laatste bestelling, per UPS PPA -23 dollar en per UPS Exp.-65 dollar. Vraag er dus naar als je geen haast hebt!!

hoi

vraagje

hoe groot/zwaar is zo'n verzending dan bij dit tarief ?

gr. Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijg vandaag m'n spullen binnen als het goed is...... vond het juist reuze meevallen betreft de "shippings costs".

Ik betaalde 168 dollar voor 27kg transport. Maar veelal kleinere onderdelen!

Wat de invoerkosten zijn weet ik vanmiddag pas!

Maar m'n softtop kost daar 760 dollar met nog eens 65 dollar korting! en hier 1150 euro, dus heb het transport alleen al met de softtop dik terug verdiend! De overige onderdelen zijn dus gratis meegegaan!!!!!

PS. AB & PETRA.. laat het weten als jullie spullen binnen zijn!!!!

groetttttttttttttttttjes....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...