Spring naar bijdragen

Hoe was jouw vaderdag 2007 ???


Dutch Rebel
 Share

Recommended Posts

Mogen wij een verslagje van Sjikita ???

Centerparcs met schoonmoeder ???

Tuurlijk mag dat:P:P

Was erg gezellig met de hele familie, lekker zwemmen en van de glijbaan met Mila. Ook de wildwaterbaan vond ze erg leuk, je kreeg alleen zoveel water binnen als je je mond open doet:whistle::bye1:

Verder lekker gegeten en natuurlijk gedronken.

Die huisjes hadden ze alleen dichter bij elkaar moeten bouwen , nu moesten we 10-15 min lopen voordat we bij het zwembad waren.:P

Maar jullie hebben het ook goed gehad, in het wamelse:bye1:;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vaderdag begon met een 4x4 gehandicapten dag in een zand groeve in Landgraaf. Parcours rijden met bezoekers, erg leuk en Jeep lekker smerig. Omdat het vaderdag was heeft mijn zoon (bijna 3 jaar) geholpen de Jeep schoon te spuiten. Hij vind het ook leuk papa nat te spuiten:D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was het ff vergeten en om een uur of half zes belden mn dochters die bij me thuis zaten te wachten waar ik bleef.

Stond nog een hamburgertje te bakken in Wamel.

Kreeg een nieuwe hangmat en een plantenbak voor binnen of buiten met verlichting erin. Zijn lekker uit eten gaan, nadat ik me even had gedouched en omgekleed, bij Restaurant hier aan het water. We zouden een lange wachttijd tegemoet gaan maar we werden erg snel bediend en eten was voortreffelijk op een foutje na. ( Carpaccio besteld en werd Parma Ham met meloen)

De zon onder zien gaan aan het water. Wat wil je nog meer Geweldige Vaderdag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vaderdag was geweldig.

Het was eigenlijk een heel weekend. Ben begonnen met 6 andere vaders in Den Haag, lekker eten, daarna flink stappen en dan een hotelletje. De volgende ochtend vroeg op weg naar Amsterdam, even met de Landrover Discovery 3 V6 HSE (niet van mij hoor) op de dam aan terreinrijden gedaan(helaas was oom agent ook ter plekke en deelde meteen een prentje uit), daarna wat ronddobberen op de grachten, s'-middags een bierproeverijtje, uitgebried eten en tot laat/vroeg diverse tenten bezocht. Daarna lekker op de dam in een hotelletje een kort slaapje gemaakt. Zondag de hele dag in Dutch Water Dreams in Zoetermeer gespeeld met wild water, jammer dat er alleen kano's en rafts op de wildwaterbaan mogen en geen jeeps. Zou wel spectaculair zijn. 's Avonds thuis nog even aan vaderdag gedaan en naast de bekende versjes en werkjes nog enkele andere kleinigheden mogen ontvangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was het ff vergeten en om een uur of half zes belden mn dochters die bij me thuis zaten te wachten waar ik bleef.

Stond nog een hamburgertje te bakken in Wamel.

Kreeg een nieuwe hangmat en een plantenbak voor binnen of buiten met verlichting erin. Zijn lekker uit eten gaan, nadat ik me even had gedouched en omgekleed, bij Restaurant hier aan het water. We zouden een lange wachttijd tegemoet gaan maar we werden erg snel bediend en eten was voortreffelijk op een foutje na. ( Carpaccio besteld en werd Parma Ham met meloen)

De zon onder zien gaan aan het water. Wat wil je nog meer Geweldige Vaderdag

ha ha, mooi verhaal....normaal hoor je alleen de vaders klagen waar de kids blijven:lol:. jij maakt gewoon je eigen vaderdag:Dtoppie;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...