Spring naar bijdragen

*Zondag 6 Mei 2007 Jeep®Academy Veldhoven


Bumper
 Share

Recommended Posts

Uitnodiging

Hierbij de uitnodiging voor de eerder geplande Jeep® Academy Veldhoven, welke nu zal plaats vinden op zondag 6 mei 2007. Na het succes van vorig jaar en de opgedane ervaringen bij andere gelegenheden op dit terrein, weten we eigenlijk al bij voorbaat dat het een geweldige Jeep® Academy zal worden.

In het bijzonder willen wij diegenen uitnodigen die dit terrein nog niet hebben mogen ervaren en de nieuwe leden die nog geen of weinig terreinervaring hebben opgedaan, omdat dit terrein zo buitengewoon gevarieerd is en dus voor iedereen mogelijkheden biedt.

Wederom zullen wij te gast zijn bij Jetskiclub Landard Beach die ons hun faciliteiten ter beschikking zullen stellen.

Beschrijving van de route·

  • Op de A2, rondweg Eindhoven, neem je de Afslag 29 (vliegveld), onderaan de afrit, richting Acht.
  • Bij de eerstvolgende verkeerslichten links de Oirschotsedijk op (richting Oirschot).
  • Over het bruggetje links de Spottersweg op, vervolgens de eerste weg (Landardseweg) rechts.
  • Voorbij de kartbaan en de grote bocht naar rechts, rechtsaf het pad in voor de boerderij.

De route zal vanaf de Spotterweg tevens met Jeep Routeborden worden aangegeven.

Alle verdere info op de site http://www.jeepclub.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Het kwijl loopt me al in de bek en volgens de vorige planning kon ik wel, maar nu helaas HELAAS niet.:yes:

Ik ga dit niet meer bekijken, want straks word ik nog helemaal mesjogge van als die planningen waar uiteindelijk toch van afgeweken wordt. (Waar zijn planningen anders voor eigenlijk??):yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het kwijl loopt me al in de bek en volgens de vorige planning kon ik wel, maar nu helaas HELAAS niet.:yes:

Ik ga dit niet meer bekijken, want straks word ik nog helemaal mesjogge van als die planningen waar uiteindelijk toch van afgeweken wordt. (Waar zijn planningen anders voor eigenlijk??):yes:

Gewoon begin van het seizoend de kalender volkalken met evenementen en daar niet meer van afwijken :(

Maar ik ben d'r bij :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NEWBE

Het probleem is dat we vergunningen aanvragen die op het laatst niet of wel worden afgegeven, daarom worden sommige evenmenten verschoven.

Als we nu wat plannen voor het najaar is het wachten lang op de toestemmingen van de politiek ter plaatse.

Veldhoven ben ik graag dus.......

Mudcrawler Dez

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NEWBE

Het probleem is dat we vergunningen aanvragen die op het laatst niet of wel worden afgegeven, daarom worden sommige evenmenten verschoven.

Als we nu wat plannen voor het najaar is het wachten lang op de toestemmingen van de politiek ter plaatse.

Veldhoven ben ik graag dus.......

Mudcrawler Dez

Hans, ik weet ook wel hoe het zit, maar daarom is de treurnis niet minder. Ik had nl. keurig rond de geplande dagen mijn eigen planning opgebouwd, en die 6e mei zit er echt niet in helaas.:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...