Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

vandaag een nieuwe kachel/aan jager geplaats de oude deed het niet meer

was overleden en een nieuw achter licht was kapot plus een bumperrette

die zijn in wamel gesneuvelt en een klokkenspel er in gezet deze zijn dus

temperatuur brandstof meter klokje oliedruk en een ampere meter werken

weer naar behoren en de verlichting werkt ook goed zoals mij was gezegt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeep opgehaald benzinemeter werkt niet goed Ik kwam droog te staan Omdat we met 2 autos waren konden we benzine gaan halen

toen ik terug kwam had rijkswaterstaat allemaal pionnen om de jeep gezet en takelwagen laten komen om me af te slepen

Was net op tijd met mn 5 liter en hoefde niks te betalen.

bewerkt door dezperado
Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag niks maar morgen met jeepie naar de was straat hem even een was beurt

te geven dan mag tie lekker drogen om maandag as naar de rdw te gaan voor een

herkeuring van grijs naar geel kenteken en van gas naar benzine plus op nieuw het

vin op nieuw in slaan en een onderzoek over zijn verleden zeg maar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bladveren gedemonteerd. Dordat die niet origineel zijn en dus langer staat de as meer naar voor geschoven.

Na montage v/e dropped pittman arm botst die tegen de wielgeleidingsstang bij het flexen.

Ga een nieuw gaatje boren voor de pin zodat ik de as meer naar achter (3 cm) kan monteren

Morgen eens zien waar mijn yj incontinent is geworden : ofwel krukaskeerring anders keerring versnbak.

Hoop geen van beide, laat het maar een andere dichting zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet vandaag maar gisteren

Worked on my buddy's Jeep, continued where we left of last month.

Last month we rolled the axles under there and tacked all the spring brackets in.Today we flexed it,so we could figure out where and how to mount the shocks and get the amount of up and down travel figured out for the shocks.

Then I welded everything together. Not bad progress for 14 hours of work.

Now he has to figure out his steering and stick some driveshafts in there and he is good to go.

yj001-vi.jpg

yj002-vi.jpg

yj003-vi.jpg

yj005-vi.jpg

yj006-vi.jpg

yj008-vi.jpg

yj009-vi.jpg

yj010-vi.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet vandaag maar gisteren

Worked on my buddy's Jeep, continued where we left of last month.

Last month we rolled the axles under there and tacked all the spring brackets in.Today we flexed it,so we could figure out where and how to mount the shocks and get the amount of up and down travel figured out for the shocks.

Then I welded everything together. Not bad progress for 14 hours of work.

Now he has to figure out his steering and stick some driveshafts in there and he is good to go.

yj001-vi.jpg

yj002-vi.jpg

yj003-vi.jpg

yj005-vi.jpg

yj006-vi.jpg

yj008-vi.jpg

yj009-vi.jpg

yj010-vi.jpg

Now all you need is a little flex :-p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisterenavond wat kleine dingetjes aan de XJ gedaan :

  • Bougies vervangen
  • Bougiekabels vervangen
  • Verdeelkap vervangen
  • Rotor vervangen
  • Luchtfilter vervangen
  • Raammechanisme LV vervangen
  • Cupholder gemonteerd
  • Bandenspanning terug van 3 bar naar 2.2 bar (duh...)

Verder enorm aan het vechten geweest met een GT-alarm dat blijkbaar in de Jeep zat. Na het loskoppelem van de accu werd hij ineens geactiveerd en de Jeep wilde niet meer starten. Grrr... Lang mee bezig geweest maar hij doet het weer. Nu het schema opzoeken en dat alarm eruit slopen!

Van de twee overgebleven aandachtspunten is er nu één opgelost; het linker voorraam werkt weer! Raam werkte niet en bij openmaken bleek de vorige eigenaar een mooi houten balkje gebruikt te hebben om het raam omhoog te houden ;-) De andere; het onregelmatig stationair en het inhouden tijdens het rijden is helaas nog niet opgelost :-(

w9uoth.jpg

29egi86.jpg

303a72c.jpg

ftow3b.jpg

280iq2t.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisterenavond wat kleine dingetjes aan de XJ gedaan :

  • Bougies vervangen
  • Bougiekabels vervangen
  • Verdeelkap vervangen
  • Rotor vervangen
  • Luchtfilter vervangen
  • Raammechanisme LV vervangen
  • Cupholder gemonteerd
  • Bandenspanning terug van 3 bar naar 2.2 bar (duh...)

Verder enorm aan het vechten geweest met een GT-alarm dat blijkbaar in de Jeep zat. Na het loskoppelem van de accu werd hij ineens geactiveerd en de Jeep wilde niet meer starten. Grrr... Lang mee bezig geweest maar hij doet het weer. Nu het schema opzoeken en dat alarm eruit slopen!

Van de twee overgebleven aandachtspunten is er nu één opgelost; het linker voorraam werkt weer! Raam werkte niet en bij openmaken bleek de vorige eigenaar een mooi houten balkje gebruikt te hebben om het raam omhoog te houden ;-) De andere; het onregelmatig stationair en het inhouden tijdens het rijden is helaas nog niet opgelost :-(

w9uoth.jpg

29egi86.jpg

303a72c.jpg

ftow3b.jpg

280iq2t.jpg

Netjes hoor, zeker die bekerhouders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...