Spring naar bijdragen

Vrij Rijden Veldhoven Zondag 4 Maart Jcn


JeePee
 Share

Recommended Posts

Vandaag is het bericht gekomen dat het evenement van Jeepclub Nederland wat gepland stond op 25 maart niet doorgaat.

Voor deze datum wordt een alternatief gezocht.

Wel is er een extra evenement ingelast op 4 maart aanstaande op de Lansard in Veldhoven.

Vanwege de korte voorbereidingstijd zal er echter geen Academy plaatsvinden maar zullen we vrij rijden op het terrein.

De terreinomstandigheden zijn vrij zwaar door het weer van de afgelopen periode dus goede banden zijn een must!

Nadere gegevens volgen op de site van Jeepclub Nederland klik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Zondag overdag moet de lage bewolking (vrijwel overal) oplossen. In de middag moet de zon dan kansen krijgen en met temperaturen die oplopen naar waardes rond de 12 graden is het zelfs wat lenteachtig. De wind draait naar het zuidoosten en neemt geleidelijk toe tot matig

B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

volgens mij gaat er een groen TJ errug vies worden.. B)

Helaas niet door mij... :yes:

Kameel: Gaan we morgen met 2 auto's??? Je kan toch ook met JP en MM mee terugrijden?

Dus... eerst helpen bij de inschrijving en daarna lopend door de bagger, omdat Kameel de Jeep weer voor mun neus mee neemt :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zou iemand me kunnen zeggen waar het zondag te doen is, heb me wel kortgeleden ingeschreven bij de jeepclub maar nog geen antwoord terug gehad. wil wel eens komen kijken en ook om gezichten bij namen te zien

Dat wordt schrikken dus voor je.

Het is terrein Lansard. Dat ligt vlakbij het vliegveld en naast de motorcrossbaan.

de routebeschrijving vind je op www.jeepclub.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...