Spring naar bijdragen

Vrij Rijden Veldhoven Zondag 4 Maart Jcn


JeePee
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik heb net dif olie vernieuwd en de bagger uit de vooras dus ga morgen met de jeep. Heb een slijptol bij me en een 12V>220 omvormer dus we kunnen wel effe dat dak eraf halen. En weer een reserve steekas gemaakt van 2 assen met nieuw kruisje. Wat een kudklus is dat. dopppie eraan een kant op vallen de naaldlagers aan de andere kant erweer uit.

Maar heb het volbracht. Weer hoop geleerd.( dank voor de tips JP)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb zelf niet met m'n TJtje gereden, vond het toch te nat de laatste tijd.

En ja, het was behoorlijk nat, maar niet voor de echte diehards die gingen er goed doorheen.

Was heel gezellig en heb me ook zonder Jeep prima vermaakt.

hieronde mijn foto's

:whistle:

http://www.mijnalbum.nl/Album=RQKEY7HZ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was een heerlijke dag. Niet koud en droog. Paar kleine ongelukjes zoals de softtop van Herman aan barrels,

Ruud een kopje water in zn luchtfilter ondanks zn periscoop uh pardon Snorkel.

Mav verleide me een plas in te gaan wat tot gevolg was dat ik binnen bijna net zoveel water had als buiten maar het liep er vanzelf weer uit. Kwam er gelukkig zelf weer uit. Toch die vloerbedekking er maar eens uithalen.

Natasha die in de kantine de broodjes en fris verzorgde had haar Malteser Leeuwtje loslopen en daar reed helaas een Quad overheen. Gebroken pootje. Maurice reed zn linker achter spatlap er af en zat af en toe vast omdat de compressor van de lockers het niet doet. Was jammer dat Kollee en Ogdak er niet bij waren.

De opkomst viel me best mee aangezien het pas heel kort geleden bekend was dat we gingen spelen.

JeePee heeft heel wat kilometertjes terrein afgelopen maar zijn groep had het bizonder naar de zin.

Bumper heeft de auto goed smerig gekregen maar uit betrouwbare bronnen vernomen dat ze hem niet hoeft schoon te maken.

Ik heb hem wel gelijk schoon gemaakt al was hij niet erg vuil.

De fotos heb ik naar Sjef gestuurd die ze wel gauw op de JCN zal zetten.

klikkerdeklik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke dag gehad...

een paar uurtjes de inschrijving gedaan, waarna we daarna de mobiele inschrijving het leven inriepen, om toch ook wat van het terrein te zien.

En gezien hebben we... het blijft een gaaf terrein!

1 keer vast gestaan, maar heb me erzelf en natuurlijk met de hulp van mijn fantastisch bijrijdster (girl power :lol: ) uitgelierd. Miepie bedankt :whistle:

Helaas geen foto's gemaakt... volgende keer beter :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...