Spring naar bijdragen

Jeeps In Speelgoed


EJG
 Share

Recommended Posts

Sinds 15 jaar geleden het Jeep-virus bij ons de kop op stak, hebben we diverse Jeeptjes gekocht en gekregen.

Nadat ze een poos op zolder hebben gestaan (het was te pijnlijk om ze elke dag te zien, en geen Jeep meer te hebben),

zijn ze sinds afgelopen zomer weer in ere hersteld en staan ze weer in de boekenkast in de huiskamer.

verzameling1.jpg

En dit zijn de speelgoed-Jeeptjes voor de kids.

verzameling2.jpg

Grtzzz

Albert & Petra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

img2440qr6.jpg

De rooie was eerst camel-trophy, maar samen met het wegbreken van de halve rolkooi lijkt ie nu veel beter op het echte beest.

De groene was zo'n RC uitvoering met alleen vooruit en achteruit, maar dat heeft ie niet lang gedaan. De blauwe op de achtergrond is een scene uit Kuifjes "Raket naar de maan".

Ik had ook nog een rooie van 60cm waarvan alles oversized was, met veel superlatieven stickers erop, maar die is naar m'n nichtje gegaan. Ik heb liever dat ie gesloopt wordt doordat zij ermee speelt, dan dat ik hem het huis rondtrap omdat in de weg staat. :lol:

*edit:

@87wrangler: Rooie CJ7, een newray? Lijkt verdacht veel op de mijne voordat de dremel erin ging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

90% van mijn verzameling komt van rommelmarkten af en 10% gekregen of nieuw gekocht. die rode jeepster van tonka daar heb ik er 2 van met bestuurderspoppetjes. en ik heb een willy als je op het stuur drukt dan komt er ereen vlammetje uit de motorkap. die andere willy kleur wit als je die aanzet dan rijd die rondjes en achterop zit een filmrol van een achtervolging erop

post-2391-12873018397509_thumb.jpg

post-2391-12873018404281_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Jij weet nog al veel. Ben jij met al je gesurf al een Unlimited tegen gekomen met een RVS dashboard.

En is er bv. al wat bekend over de bedrading van die dingen?

Kan dat er allemaal uit?

Wil kijken of ik tegen een Unlimited aan kan lopen zonder of met een uitgefikte kabelboom.

Helemaal kaal maken aan de binnenkant, twee Recaro's voor en drie Recaro's achter en een RVS CJ style dashboard er in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...