Spring naar bijdragen

Jcn, 21-22 April Jeep®academy In Dortmund


dezperado
 Share

Recommended Posts

As ut goe is, vertrekken iMav en ik om 13:00 uut A'doorn.

Tot straks.

Ik was graag meegegaan

Helaas zal ik mij dit weekeinde aan de correctie van de herkansingstentamens moeten zetten :-(

Nou ja, na volgende week 'n weekje vakantie

Veel plezier allemaal, en hou 't heel! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 204
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Es war supâh geil.....

Mooi terrein, mooi weer, gezellige mensen, goeie sfeer en heerlijk gereden ondanks wat kapotte dingetjes op zondag....

Gezellige groep oost-nederlanders erbij en 't was erg stoffig haha.

En nu eerst uitladen, wassen en wat eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo te zien heeft iedereen veel lol gehad.

Ik reed vanavond op de A12 en zag Ab, Petra en kids staan.

Kon niet gelijk eraf dus even terug gereden. De VW had het begeven.

Nog even gevraagt of er hulp nodig was. Maar alles ging goed komen.

Het eerste wat hun zeide was......was toppie....met een dikke smile....

Mazzel Rene

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geweldig weekend.......

rijden, ouwehoeren, lachen, savonds pot bier, kampvuurtje

ouwehoeren

kwamen pas om 0:30 aan.... plof klap klap.... en vouwwagen stond in no time...:D

konden de kids weer verder slapen?

Angelien heeft voor het eerst alles gereden.. perfekt:yes:

ik geloof dat er een 2e Jeep moet komen

paar foto's

post-35-12873015897551_thumb.jpgpost-35-1287301590172_thumb.jpg

post-35-12873015905285_thumb.jpgpost-35-12873015908786_thumb.jpg

post-35-12873015912199_thumb.jpgpost-35-12873015915724_thumb.jpg

post-35-12873015919383_thumb.jpgpost-35-12873015923667_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo te zien heeft iedereen veel lol gehad.

Ik reed vanavond op de A12 en zag Ab, Petra en kids staan.

Kon niet gelijk eraf dus even terug gereden. De VW had het begeven.

Nog even gevraagt of er hulp nodig was. Maar alles ging goed komen.

Het eerste wat hun zeide was......was toppie....met een dikke smile....

Mazzel Rene

Het weekend en terrein was helemaal leuk.

We zijn net thuis, de VW kreeg tot 2x toe panne en die hebben we bij Woerden achtergelaten bij de afsleper....

De rest, foto's enzo volgt nog......

Trustuh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het weekend en terrein was helemaal leuk.

We zijn net thuis, de VW kreeg tot 2x toe panne en die hebben we bij Woerden achtergelaten bij de afsleper....

De rest, foto's enzo volgt nog......

Trustuh.

Hierbij snel wat foto's van ons clubje (dutchjeeplist.nl)

dortmund-5.jpg

dortmund-4.jpg

Dortmund-3.jpg

Dortmund-2.jpg

Dortmund-1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een heerlijke dag hebben we zaterdag gehad, lekker zonnetje, pracht van een steengroeve, leuke steentjes;) , gezellige mensen, kortom: PRACHT EVENT.

En Ja! FOTO'S http://www.flickr.com/slideShow/index.gne?nsid=18111453@N00&set_id=72157600110192661&text=&tags=&tag_mode=&user_id=&favorites=&group_id=&contacts=&frifam=&single=&firstIndex=&firstId=&sort=&v=1.6&codeV=1.36&full=1&slideshowV2=0

Ik verheug me nu al op volgend jaar!:lol:

Groeten,

Bart en Martine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja rustig was het zeker, iedereen weg en het jeepforum plat het hele weekend

Wioj hier thuis maar balen omdat we niet meekunnen en ik had inderdaad ook al gezegd dat het forum wel rustig zou zijn.

Kon ik in ieder geval gisteren wat dingetjes opzoeken hier, maar dat werd dubbel balen: scherm op zwart.

Zo rustig hoeft nou ook weer niet.

Maarrr: blij dat jullie zo'n prachtig weekend hebben gehad en ik kijk met plezier naar de foto's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Holzen 2007

Er werd een mooi en leuk weekend beloofd, nou dat is het geworden!!!

Ik had afgesproken met Ab (en zoon) om naar Kameel te rijden, om daar wat te eten en dan gezamelijk door te rijden naar Duitsland.

Onderweg veel files (daar had iedereen last van) dus later dan gepland kwamen we aan.

30941916lz8.jpg

Snel de tenten opgezet en een bak koffie gedronken.

Dez was er al een tijdje en begon al vrij vlot aan het eten.

Na het eten al de drank , verhalen en gezellige momenten.

88212682ct5.jpg

Na een waanzige koude, korte nacht (had gevroren) waren Dez en Petra al begonnen met het ontbijt.

99219763tx5.jpg

Hoogste tijd om de groeve in te duiken !.

Prachtig terrein met listige keien en glibberige kiezels.

10fn5.jpg

Op de tweede dag gingen de marshalls het bos in, om het terrrein te verkennen om later de groepen mee te kunnen nemen.

Imav kreeg een tak tussen de remleiding en had weer wat te sleutelen. Tevens was ie zijn difdop ergens verloren. Maar dat los je tijdelijk op met een houtje...

11pj0.jpg

12rg8.jpg

Effe momentje vast leggen

14bm3.jpg

In de middag gingen de meeste al weel naar huis.

Zelf ben ik ook om 2 uur gaan rijden. Lekker de hele rit zonder kap met de zon op mijn kop. Alles ging goed, todat ik bij de afslag vlakbij mijn huis een klap hoorde. Snel onder de auto en daar lag ie dan..... afgebroken bouten (kruisje nog heel) As ertussen uit gehaald en dan maar op de voorwielen naar huis. was nog maar een paar honderd meter....

15fz2.jpg

Al met al een perfect georganiseerd weekend !

Totaal waren er een paar kleine reparaties en geen gewonden.

Ruud en Maria en staff, hiervoor hartelijk dank.

Ook het eten was perfect, er was genoeg, was lekker !

Peet en Hans hiervoor een diepe buiging.

Voor alle foto's klik je hier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het weekend en terrein was helemaal leuk.

We zijn net thuis, de VW kreeg tot 2x toe panne en die hebben we bij Woerden achtergelaten bij de afsleper....

De rest, foto's enzo volgt nog......

Trustuh.

Niet te geloven! Neem je de Golf mee, voor het geval dat de CJ het laat afweten.

Volgende keer gewoon met zun allen in het CJtje :lol: Ook veel gezelliger!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Holzen.... een weekend om nooit te vergeten.

Het begon vrijdag iets minder doordat de bestrating niet wilde meewerken met het opzetten van de tent maar goed...... eenmaal staan is staan.

Net op tijd om met de inschrijving te starten die we vanaf 19.00 uur wilde doen...... maar wat denk je....geen kip te bekennen( ook geen jeepers trouwens) iedereen druk om zijn plekje in orde te maken, ff bekenden gedag zeggen, bietje "brommers kieken" en het eerste biertje tedrinken enz enz...eindconclusie, inschrijving gesloten dan maar aan de gluwein om een bietje warm te blijven.

Lekker bij BBQ Bill ( lees Hans ) aangeschoven om een happie te eten en vervolgens aan het kampvuur om een beetje warm te blijven. Het vuur was zooooo heet dat er liters vocht nodig was om uitdroging te voorkomen.:lol:

Met wat zacht gekeuvel op de achtergrond( en dan zeggen ze dat vrouwen kenne kletsen<_< ) hebben enkele de wacht gehouden bij het vuur tot aan de morgenstond.

Voor diegene die wel het bed hebben gezien was er de volgende ochtend de "Ruud Wekker"

ALLEMAAL WAKKER...... HIER IS DE BAKKER

De dag kan beginnen, deo douche, trappelende mannen bij de inschrijving, briefing,de honderden PeeKaas worden gestart en weg zijn ze.

Na de lunch, broodje Frankfurter, ook wel 'pastoorsworstjes' genoemd (thnxs Frits) zelf ook nog ff gereden, bietje fotoos gemaakt en toen terug naar het kamp voor een kleine herhaling van de vorige avond.

Na de fles Dreupelkot ging het lichie een beetje uit, trustuh dan maar.

Zondag na de Ruud Wekker nog even stijf van schrik in bed na een comateuze nacht.

Petra staat alweer eitjes te bakken en hamburgers met ui (8.00 uur ) het mot nie gekker worre.

Ik hou het even bij een broodje kaas want dreupel heeft nog wat blues achtergelaten zullen we maar zeggen..

Zon schijnt heerlijk, tis warm, mooi stukje in de steen groeve gereden en nog een stukje in het bos.

Dan word het weer tijd om proeven op te ruimen, van vroege vertrekkkers afscheid te nemen, kamp op te breken en zelf ook te gaan ...weekend is weer voorbij:unsure:

We rijden met Kameel en Bumper op en gaan voor de grens bij Venlo nog even wat gezellig eten.

Thuisgekomen...douchen ! ooooooo wat lekker.

Om een lang verhaal kort te maken... het was gezellig!

Hans bedankt voor de catering.:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook hier weer moe en gelukkig thuis gekomen. Knalweekend.

Kwam vrijdag rond 1 uur smiddags aan en kon mn sleurhutje in een beschut plekje drukken tussen de pallets die uitstekende tafels bleken.

Het was even improviseren voor iedereen om een tent neer te zetten.

Ik had een zak spijkerharingen mee genomen maar iedereen had daar zelf aangedacht. Was alleen kabeltje vergeten om mn mp3 spelertje aaan de gitaarversterker te knopen dus maar effe naar Menden gereden om een paar verloopplugjes en snoer te kopen want de locatie waar we verbleven was geen winkel te vinden buiten de plaatselijke bakker waar Ruud smorgens vroeg de broodjes haalde. Onverstelbaar wat een energie die man heeft.

Was volgens mij aan het lijnen want liep 3 dagen in een blauwe zweetjas

en zag er net zo zwart uit als het zand in de groeve. Moest daar 20 x per dag mn handen wassen want 1 x stuur aangeraakt en ik was zwart.

Heb hele weekend lekker open gereden maar daar mn Jeep naast 2 vuurpotten stond zat er net zoveel as in als naast de Jeep smorgens.

Het bakken en braaien was weer hardstikke leuk en was heel blij met de assistentie van Petra en haar zoon Michiel. Sjikita nam op mijn verzoek nog 30 eieren mee die na later bleek bij de buurman vers verkocht werden.

Omdat ik zaterdag met Ruud nog wat proeven aan het maken was en laat terug was was Petra al begonnen met de Bami op te warmen.

De Jeeplisters hoef je maar een gat te geven met een paar rotsblokken en je hebt een heel weekend geen last van ze. Fijn dat die zich zo hebben kunnen uitleven.Otto heeft zondag de proeven

allemaal in 2 wheeldrive gedaan omdat hij een akelig leeg difhuis voor had.

Hendrik was zover ik weet de enige die een band aan flarden reed ( of was het de velg)

Later op de zondag kwam er een groepje van 4x4 Sauerland die dachten dat ze wel ff konden meedoen.Niet dus.Hadden gezegd dat bij de volgende keer dat we daar waren ze via ons konden inschrijven. Mochten wel kijken. Voor dat we het wisten kwamen we ze tegen ( hun voorzitter) op plaatsen waar we nadrukkelijk niet mochten komen en hebben ze weggestuurd.

Die zijn dus ook de volgende keer niet meer welkom.

Jammer dat als je kijkers toestemming geeft om te "kijken" dat ze dan toch

gelijk op plekken komen waar dat niet is toegestaan. Het draait allemaal om veiligheid en als er iets gebeurd en de kijkers hebben niet getekend dat de verantwoording voor eigen rekening is, dan heb je de popppen aan het dansen en is het weer afgelopen voor de mensen die er wel goed mee omgaan.

De terugreis begon niet echt geweldig omdat de remmen van de servicewagen vastliepen en je daar een eitje op kon bakken.

Voorzichtig over de vluchtstrook langzaam naar een parkeerplaats 3 km verderop gereden.

Na een halfuur kwam er nog stoom van de trommels als je er water op spoot. JOs Frits en Ruud hebben de trommels en klauwen verwijderd (ik heb effe koffie gezet) en hebben de cylinders er helemaal uit gehaald en schoongemaakt / vervangen

Gelukkig hadden we een fles remolie. Alleen de onluchtings nippel aan de bestuurderskant wilde niet los dus Jos is heel rustig met Ruud naar huis gereden. Frits , Maria en ondergetekende ware 23:15 uur thuis en Ruud en Jos 45 minuten later.

Alles is weer thuis evenals de geweldige herinneringen aan een mega leuk Jeep weekend met prachtig weer en koude nachten.

Ruud,Maria,Ghislaine en Angelique en de Marshals Het was top. bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn voorgangers hebben het weekend al mooi verwoord, kga er ook niks aan toevoegen...

Alleen:

Een speciaal dankje aan Dee voor een middagje "duits"-offroad plezier :yes:

(mijn plekkie in onze TJ was al ingenomen).

En een super groot bedankje voor Dez! :lol:

Je hebt er weer veel werk mee gehad... Heerlijk voor "ons" dat wij maar hoeven aan te schuiven. Ook al doe je dit met alle plezier, dit hoeft niet alleen op jouw kosten gedaan te worden.

Vandaar een oproep aan degene die ook van de kookkunsten van Hans heeft mogen meegenieten en hem nog geen kleine bijdrage heeft toegestopt: Jullie kunnen dit storten op de bankrekening van het Jeepforum|nl, dan zorg ik dat Hans dit krijgt en dus ook voor een volgende keer weer met veel plezier voor ons gaat kokkerellen (samen met zijn hulp-chefke Petra!).

(Via PM naar Kameel of mij kun je het banknummer van het Jeepforum|nl opvragen.)

Iederen bedankt voor dit supergezellig jeepers weekend! Hopenlijk mogen we volgend jaar weer komen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...