Spring naar bijdragen

Naam


Jos-Jeep
 Share

Recommended Posts

na bijna 11 maanden is mijn jeep zover dat hij weer rijvaardig is. Wat kleine zaakjes afwerken en dan APK en dan............ biggrin.gif

Nu lijkt het mij leuk om mijn Jeep een naam te geven die bij hem past. het is een CJ-7 uit 1986, kleur zwart. Hij niet geheel standaard meer, maar het is mijn Jeep.

Wie heeft een suggestie voor een naam? Als er een naam gegeven is stem erop. Zo rond de kerstdagen kies ik een naam. wink.gif De leukste naam beloon ik met een irisbon

Geen gesettelde namen zoals "black beauty" of "mudeater". Ik zoek een orginele naam. Mag dialert zijn, maar leg me dan wel uit wat de naam betekend.

Om een voorbeeld te geven:

ik denk aan "glupertien". Dit is drents en staat voor: deugniet, dondersteen.

Ik wil de naam dan ook op mijn Jeep plakken. Dus als iemand een suggestie heeft waar ik dat kan laten doen, dan hoor ik dat graag.

Ik hoop op veel namen. Ik weet dat jullie creatief zijn.

groeten

Jos-jeep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GLUPERTIEN IS SUPER..........Die naam verteld waar je vandaankomt,wie je bent en wat je bent.

GLUPERTIEN, een echte naam voor een JEEP,in de naam klinkt het verleden door,de eigenheid uit de streek waar je vandaan komt,die ROOTS die we allemaal herkennen in een JEEP.........EN HET IS DE NAAM DIE JIJ BEDACHT HEBT VOOR JOU JEEP!!

een naam geven aan iets wat je dierbaar is laat je ,naar mijn bescheiden mening, niet aan iemand anders over.

mvg Walter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...