Spring naar bijdragen

advertentie plaatsen


Ardin
 Share

Recommended Posts

nadat ik de vraag had gesteld waarom ik niet MIJN advertentie in te koop aangeboden kon plaatsen kreeg ik behoorlijk wat uitleg met ook de vermelding het wordt hier anders MARKTPLAATS kan ik helemaal inkomen.

Maar IK zie wel het verschil tussen mijn aanbieding : '86 wagoneer chassie met kale karrosserie te koop of wat er nu te koop staat : een WOKBRANDER en EEN STEL LAWAAI-GELUIDSBOXEN ;kijk dat hoort op marktplaats thuis of je zou met de wokbrander je motorblok willen opwarmen net zoals de boeren vroeger in de winter hun tractormotorblok voorverwarmden zodat hij beter startte .

Dus misschien krijg ik nu wel weer uitleg waarom dit wel kan ,oja ik ben nog steeds junior-member.

Groet Ardin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mad.gif Ik weet dat we in het café zitten, maar het lijkt er op dat Ardin alleen al van de lucht dronken en agressief is geworden. mad.gif

Vind het zelf ook wel heel commercieel worden als ik eerlijk moet zijn , ook voor echte handelaren die ergens anders moeten betalen reageren nogal. (waar ikzelf eigenlijk geen moeite mee heb )

Gaat dikwijls niet over de bedoeling wat jeepforum berteft , en dat is wat bovestaande bedoelt neem ik aan wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In te koop mag je van alles te koop zetten. Nergens staat dat het Jeep of auto gerelateerd moet zijn. We gaan er daarbij van uit dat andere artikelen op andere site's wat makkelijker verkocht worden omdat veel dingen hier simpelweg niet gezocht worden. Wie denkt er bijv. aan om, als je bijv. geluidsboxen zoekt, op 't Jeepforum te gaan kijken?

Dat junior members daar niet mogen posten heeft met ervaringen uit het verleden te maken: Mensen die zich enkel en alleen ischreven om hun Jeep te verkopen bijv. Of mensen die inschreven en direct partijen (commercieële) goederen begonnen aan te bieden. Om dat uit te bannen hebben we besloten een junior status in te voeren. Vervelend voor goedwillenden, dat wel.... Maar we zitten niet te wachten op enorme forumvervuiling door één of meerdere van die duizenden spam-bedrijfjes. Sommigen zullen gemerkt hebben dat, toen het forum na de crash weer opgestart werd, er meteen al weer een paar van die grapjassen actief waren:

- Info about xanax

- Hot News, Hot News

- Celebrate Breast

Bovenstaande zijn 3 onderwerpen welke al op de eerste dag gepost werden...

Alleen daarom is er de Junior status.. helaas blijkt dat dus nodig te zijn... mad.gif

De commercieële reacties op veel topic's ( ook in andere dan te "koop gevraagd") storen mij ook. Er zijn members die in 80% (geschat rolleyes.gif ) van hun al hun reactie's wel de zin "Heb ik wel liggen" hebben staan... Voor deze members is er het "commercie" topic, maar blijkbaar is dat voor hun wat lastig te vinden.... sad.gif

Aan een oplossing wordt gewerkt... maar reken er op dat het junior membership noodgedwongen zal moeten blijven bestaan.... sad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nadat ik de vraag had gesteld waarom ik niet MIJN advertentie in te koop aangeboden kon plaatsen kreeg ik behoorlijk wat uitleg met ook de vermelding het wordt hier anders MARKTPLAATS kan ik helemaal inkomen.

Maar IK zie wel het verschil tussen mijn aanbieding : '86 wagoneer chassie met kale karrosserie te koop of wat er nu te koop staat : een WOKBRANDER en EEN STEL LAWAAI-GELUIDSBOXEN ;kijk dat hoort op marktplaats thuis of je zou met de wokbrander je motorblok willen opwarmen net zoals de boeren vroeger in de winter hun tractormotorblok voorverwarmden zodat hij beter startte .

Dus misschien krijg ik nu wel weer uitleg waarom dit wel kan ,oja ik ben nog steeds junior-member.

Groet Ardin

Ja Wokbrander is misschien makelijk voor een Jeep event....

Boxen voor in de schuur en waren gratis....

Daar help ik dus Jeep member c.q. vrienden mee

O ja ik heb geen bloeddruk meter tekoop....

Anders had je die gratis mogen hebben biggrin.gif

(dat laatste is haagse humor)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

om maar met de deur in huis te vallen ,ik kreeg als reden dat ik geen ad. mocht plaatsen : 1. ik ben junior member en dat kan ik me dan ook goed voorstellen en 2. het was niet de bedoeling om hier een marktplaats van te maken.

als ik dan lees dat er bepaalde artikelen worden aangeboden die ik hier niet verwacht had mag ik daar dus best een mening over hebben ,en omdat er in een cafe alles bespreekbaar is wilde ik hier dus niet te serieus en zeker niet agressief over doen en het is niet de bedoeling is om een echte hagenaar in de wielen te rijden

(temeer daar ik zelf 18 jaar in de springfontijnstraat heb gewoond) .

groet ardin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als iemand actief is op alle fronten van het forum, lid is van clubs en ook nog sociaal bezig is met mooie foto's plaatsen zoals jeepie.. is er eigenlijk weinig wat ie niet te koop mag aanbieden.

Als iemand hier alleen maar komt om z'n spulletjes te verkopen.. dan mag hij wegblijven.

Voor die mensen zijn er dus sites genoeg.

Zo moet je het een beetje zien.

Er is dus een lijn, alleen niet al te scherp.. daarom hebben wij maar een lijn getrokken. smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helder , duidelijk , en zo zit het. Nu die "80% commerciele reacties" nog proberen terug te dringen , al weet ik niet direct hoe dat moet tongue.gif Gewoon er op aanspreken?

Maar gelijk heb je , het is wel eens storend.

Van die 80 % komt 75 % van dezelfde , moet dan toch ook wel duidelijk zijn ?? wink.gif

Geeft wel te denken ,maaar is iedereen vrij in natuurlijk. (zeg het zelf maar he) wink.giftongue.gif

Proost hoor zeggen we in het mooie en gastvrije Brabant , en Renee ,, nog iets in de aanbieding misschien wink.gifwink.giflaugh.gif

Gr. J..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van die 80 % komt 75 % van dezelfde , moet dan toch ook wel duidelijk zijn ?? wink.gif

Geeft wel te denken ,maaar is iedereen vrij in natuurlijk. (zeg het zelf maar he) wink.giftongue.gif Proost hoor zeggen we in het mooie en gastvrije Brabant , en Renee ,, nog iets in de aanbieding misschien wink.gifwink.giflaugh.gif

Gr. J..

75%???? Tjonge , dat is nogal wat. Was me nog niet opgevallen , ech nie... biggrin.gifbiggrin.gif

Zou die dit ook lezen? unsure.gifrolleyes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond die wokbrander wel aan de prijs tussen 2 ( ) tongue.gif

Wat geef je ervoor dan...hij is nieuw...

Hoop altijd mensen te helpen...vandaar dat ik het te koop zet (of weg geef) op het forum.

Het zou jammer zijn als ik dat niet doe...denk ik.

De spulen kwamen naar voor na opruimen van een zolder.

Mazzel Rene

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...