Spring naar bijdragen

Wat zijn de mod-plannen voor 2006?


Kameel
 Share

Recommended Posts

Daar stoot ik m'n neus niet nog een keer aan

Niet? biggrin.gif

Maar goed, ik heb een paar dingen..

  • verhogen, 4,5", waarschijnlijk RE pakket met losse schokbrekers van OME.
  • reparatie van bushwacker spatbord verbreders, dat is een klus apart denk ik. wink.gif
  • vaste plek voor het bakkie maken
  • opberg systeem bedenken voor achterin (losse kratten met linten e.d. werkt niet makkelijk vind ik)

...vind ik zat op het moment.

Zeg het maar Jeff. smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat gaan we doen!

Het volgende van voor naar achter en van boven naar beneden.

-Lierbumper aanpassen t.b.v. verlichting, motorkoeling en wielkast ruimte.

-Motorkap aanpassen t.b.v. motorkoeling(a la de 5.9).

-Wielkasten verbouwen, ruimte voor de 33" ers.

-Vooras vervangen voor een D30 van een XJ(reverse cut) en voorzien van Wj knuckles en remmerij, Remt beter en geeft de mogelijkheid om een Hi-steer cross-over setup te bouwen.

-Side bar's aanpassen t.b.v. ruimte voor de 33" ers.

-Reductiebak(np249) vervangen voor een np231, plaatsen van een SYE en de mogelijkheid om 2WD te rijden.

-Achteras vervangen voor een sterker exemplaar, Ford 8.8 31 splines.

-Plaatsen van een Custom made achterbumper incl. tire carrier.

Zal jullie in het "project" topic op de hoogte houden van de vorderingen c.q. onverwachte ohmy.gif uitdagingen. De deadline is het Pinkster weekend i.v.m. het "Ballenbak" evenement.

Dit is dus uit een soortgelijk topic 1 jaar geleden, kloppen maar 2 dingen niet.

-deadline is Sclayn, 1 april 2006 geworden

-bandenmaat is inmiddels achterhaald cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga er ééntje kopen!

't Is meer hoe lang ik het nog zonder uit kan houden (doel is richting einde zomer een Jeep te kopen).

Meeste kans een Cherokee, hoewel 'n Wrangler ook wel hoog op m'n lijstje staat en als er spontaan een erg mooie Grand voorbij komt zwicht ik misschien ook wel biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mijn TJ:

Nieuwe verhoudingen voor en achteraan: 4.56 gears met vooraan de ox-locker en achteraan de Super 35 kit met Detroit.

Enkel zoek ik nog iemand die dit met mij wil installeren, want ik durf er wel aan te beginnen maar het is een zeer delicaat werkje waarbij iemand met hierin ervaring toch wel meegenomen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, daar gaat ie dan...

Mn YJ;

- veren verhogen "2,5" - "3.5"

- standaard shackels er weer op

- Body lift van +/-"4", terug naar "2" (maar mag niet van Edwin geloof ik... tongue.gif )

- "33" banden

- Bull bar/bumper veranderen naar Newyorker

- Side bars

- 9000 Rancho set

Verder gehele binnen body kaal maken en van 2 comp. coating voorzien

Nou, en dan is het jaar wel weer om en kan ik me waarschijnlijk aan de curator gaan voorstellen (hopelijk een Jeep fan?) :bye2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
hmmm......

lastig...

iets hoger....tot 3", 3.5"

Aussie Locker in achteras..... maar ligt aan de bevindingen van GC rijders in USA

als banaan tijd heeft een lierbumper met lier uiteraard

hmmm is toch al iets anders geworden rolleyes.gif

lift wordt 4.5 RE met 32ers (is besteld en ik zit nu op een 3.5")

locker ben ik nog steeds niet uit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat wordt mn laatste actie een ARB locker achter en full floating achterasjes en mn aussie voor effe repareren of vervangen

ja en mn achterbumper moet er nog ff op en voor misschien modificatie paar hoekjes eraan gelast en een barretje er overheen ( Sjikita) cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2005 was een goed jaar voor de Jeep CJ7.

Een compleet leren recaro interieur laten maken.

Mickey Thompson 12jx15 velgen met 33x14.5 banden(moeten 35 ers worden)

Rvs Dashbord met nieuwe toerenteller,klokje,radio/cd speler,nieuwe meters in de kilometerteller(temp en benzine)oliedruk meter,laadstroommeter,rvs grapbar,en rvs klepje voor handschoenenvakje,lichtschakelaar,tiltstuur,breede fender flares,rvs bumber gemaakt (voor en achter)automaat vervangen,quadratrackbak vervangen,rvs veerschommel,oliedrukcensor,watertempcensor,oliefilter,luchtfilter,claxonrelais,orginele laredo chroomgrill,rvs naafkappen,nieuwe wielmoeren,en vast nog heel veel klein spul.

Maar de plannen voor DIT jaar zijn iets minder: rollbar maken van rvs 3"buis,bodyrubbers vervangen ?1 inch lift?rvs buizenframe maken voor de softtop,en een rvs wieldrager maken.

En dan nog mijn bantam aanhanger een orginele JEEP achterklep in maken en een afneembaretrekhaak aan de JEEP maken(anders heb je niks aan een aanhanger)

nou dat was het Walter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...