www.jeepie.nl Posted November 5, 2005 Report Share Posted November 5, 2005 (edited) Hallo Jeepers.... Ik wil een Album maken op internet met alle Jeeps van forum en jeepclub leden. Zend 1 mooie foto naar mij met een beschrijving van de Jeep. Zet hierbij ook je naam / nick name Forumgast / Jeepclub lid Misschien een leuk idee.... Laat het mij weten.... Groetje Rene edit Helaas heeft Rene aangegeven te stoppen met zijn album. Maar gelukkig voor ons, heeft Hans "the kick" dit voortgezet. Alle foto's met info kun je sturen naar smoelenboek@thekick.nl Meer info vindt je op http://www.thekick.nl/album.jeepforum/ Edited January 1, 2010 by EJG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kameel Posted November 5, 2005 Report Share Posted November 5, 2005 pff... da's nogal wat, ga der maar aanstaan. Een enorm leuk idee natuurlijk, maar je zal nogal wat lastige dingen tegenkomen. - een hoop leden van JCN komen niet op het forum en/of uberhaupt op internet. - een hoop forummers lezen alleen en hebben nog nooit een postje gewaagd. (foei ) ..en vast nog wel wat dingen. Maar je wil iets van een Nederlandse/Belgische Jeepers-database? ..of zo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
www.jeepie.nl Posted November 5, 2005 Author Report Share Posted November 5, 2005 Originally posted by Kameel@Nov 5 2005, 15:00 pff... da's nogal wat, ga der maar aanstaan. Een enorm leuk idee natuurlijk, maar je zal nogal wat lastige dingen tegenkomen. - een hoop leden van JCN komen niet op het forum en/of uberhaupt op internet. - een hoop forummers lezen alleen en hebben nog nooit een postje gewaagd. (foei ) ..en vast nog wel wat dingen. Maar je wil iets van een Nederlandse/Belgische Jeepers-database? ..of zo? <div align="right">← Ja gewoon iedereen op het forum. Dat zijn denk ik 800 man / vrouw met Jeep, en dan de Jeepclub leden. Dus een Album met ongeveer 1000 foto's met Naam cq. nickname Ik wil dat graag bijhouden en opzeten allen moet iedereen een foto van zijn Jeep zenden met informatie. Al is het de Benelux...geen probleem. Zend maar alvast een foto kameel. Jij bent nummer 2... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumer Posted November 5, 2005 Report Share Posted November 5, 2005 Hoi, ik heb je net een foto gestuurd GRTZ. Philip ps goed idee, maar verschrikkelijk veel werk volgens mij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kees Posted November 6, 2005 Report Share Posted November 6, 2005 moet ie gewassen zijn of niet? Groet Kees Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
www.jeepie.nl Posted November 6, 2005 Author Report Share Posted November 6, 2005 Fotoalbum Jeep Club / Forum leden De eerste foto's zijn binnen. En nee hij moet echt niet gewassen zijn hoor. Hier alvast de link. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Grand Posted November 6, 2005 Report Share Posted November 6, 2005 GOED idee!! Zodra m'n email het weer doet krijg je van mij ook een fototje (KL...TE. computers) gr Bart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kameel Posted November 6, 2005 Report Share Posted November 6, 2005 Originally posted by Bart Grand@Nov 6 2005, 10:36 GOED idee!! Zodra m'n email het weer doet krijg je van mij ook een fototje (KL...TE. computers) gr Bart <div align="right">← ik zal eens kijken of ik vandaag een leuke foto kan maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeePieRo Posted November 6, 2005 Report Share Posted November 6, 2005 is wel een heel leuk idee, maar idd wel heel veel werk. foto van de mijne is alweer onderweg naar je. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ninja Posted November 6, 2005 Report Share Posted November 6, 2005 foto is onderweg moet je soms nog snipperdagen opmaken of zo ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pullie Posted November 6, 2005 Report Share Posted November 6, 2005 Foto en info zijn verstuurd, verder moet ik zeggen dat ik het een leuk project vind en hopelijk stuurt iedereen een foto zodat we kunnnen zien wie wat rijd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeepierre Posted November 6, 2005 Report Share Posted November 6, 2005 Hoi Rene Ziet eral goed uit succes verder JEEPIERRE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kees Posted November 6, 2005 Report Share Posted November 6, 2005 net even de link geopend, ziet er goed uit. Foto is onderweg. Succes ermee Kees Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
87wrangler Posted November 6, 2005 Report Share Posted November 6, 2005 Ik vind het een prachtig initiatief!!! Vandaar dat ik 'm ook ff "gepind" heb! Foto van mij/m'n Jeep <strike>komt eraan</strike> is er al! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shark Posted November 6, 2005 Report Share Posted November 6, 2005 Foto van m'n CJ is onderweg Erg goed idee! Shark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
www.jeepie.nl Posted November 6, 2005 Author Report Share Posted November 6, 2005 Update in het album. Iedereen al bedankt voor de leuke reactie's. Hopenlijk hebben we de 500 gehaald voor het einde van het jaar. Dus zend je foto incl. informatie van je Jeep naar jeepie@dds.nl KLIK OP DEZE LINK EN ZIE HET JEEPCLUB, FORUM LEDEN ALBUM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeeped Posted November 6, 2005 Report Share Posted November 6, 2005 Kon niet achterblijven,dus ook maar ff een fotootje gestuurd. Echt een leuk idee!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
www.jeepie.nl Posted November 7, 2005 Author Report Share Posted November 7, 2005 Diverse foto's staan er in het Album. Zie het album SMOELENBOEK JEEP FORUM AND CLUB Dus zend je foto incl. informatie naar jeepie@dds.nl Mazzel Rene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackBear Posted November 7, 2005 Report Share Posted November 7, 2005 Ha die Rene, Deze computerloog red dat niet. Maaaaar jij bent in bezit van mooie foto's van de black bear dus ????????? Alvast bedankt Groeten Hendrik P.s zaterdag of zondag a.s Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
www.jeepie.nl Posted November 7, 2005 Author Report Share Posted November 7, 2005 Originally posted by BlackBear@Nov 7 2005, 21:57 Ha die Rene, Deze computerloog red dat niet. Maaaaar jij bent in bezit van mooie foto's van de black bear dus ????????? Alvast bedankt Groeten Hendrik P.s zaterdag of zondag a.s <div align="right">← Dit weekend laat ik weten maar donderdag a.s ben ik ook in de buurt. Moet in Zevenaar zijn. Zal je even in het fotoalbum plaatsen. Geen probleem. Alleen moet je even gegevens zenden van je Jeep. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackBear Posted November 8, 2005 Report Share Posted November 8, 2005 Hoi Rene, Donderdag middag ben ik in de buurt. Wil je alle specs hebben van de jeep ? Groeten Hendrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beest Posted November 8, 2005 Report Share Posted November 8, 2005 jeh leuk......... zla vanaaf een foto opzoeken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menno Posted November 8, 2005 Report Share Posted November 8, 2005 bij deze dan ook mijn foto, en succes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
www.jeepie.nl Posted November 8, 2005 Author Report Share Posted November 8, 2005 Er staan nu 20 foto's in het Album. Kijk even in het Album. En zie resultaat. Zend je foto naar jeepie@dds.nl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dezperado Posted November 9, 2005 Report Share Posted November 9, 2005 effe wachten mn jiep staat voor de APK op de originele wieltjes foto kan nu beter bij ff lachen of zo. Ziet er niet uit nu [mod] Laat zien, Dez! Je maakt ons nieuwschierig!! [/mod] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts