Spring naar bijdragen

DPC gaat jullie verlaten


DutchPowerCow
 Share

Recommended Posts

Eindelijk komt het ervan, de laatste tijd druk geweest, maar de Wagoneer van DPC gaat z'n kilometers verder op de Dűlő's van Hongarije. (Dűlő = onverharde weg)

Ik ga daar een nieuw tuinbouwbedrijf beginnen.

We komen ergens midden op de Puszta terecht, alwaar we nog heerlijk onvervalst kunnen 4wheeldriven (al dan niet noodzakelijk wink.gif ) Handig van DPC om net voor de winter die kant op te verkassen, kan ik nog lekker genieten van een halve meter sneeuw voor m'n deur unsure.gif

Maar voor de geintereseerden onder ons, misschien wel leuk om eens met wat Jeeps volgend jaar de oneindige dűlő's af te schuimen, varkentje aan't spit en weer verder tongue.gif

In ieder geval, ik ben nog 1,5 week onder de asvaltvreters onder jullie, daarna verlaat ik de Nederlandse wegen (of zijn het file's). Uiteraard hoop ik wel (met een oud 56k6 modempje) regematig weer het forum te overspoelen met de nodige spam.

Adios,

DPC (of wordt het HPC smile.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

huh.gif Zo! Da's nog eens een bericht.....

Een enorme stap, met grote gevolgen, DPC! Maar ik kan me voorstellen dat, wanneer je tuinder cq boer bent, de stap al een flink stuk kleiner wordt. Hier wordt het runnen van zo'n bedrijf zo langzamerhand onmogelijk...

In ieder geval heel veel succes daar! Maak er het beste van en laat vooral regelmatig weten hoe het daar allemaal gaat!

Viszlát!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook vanuit het hoge Noorden, veel succes toegewenst.

En dat je ook de taal snel leert, maar misschien kun je dat al aardig.

Ik zal voorlopig daar niet op die zand wegen rijden.

Maar aangezien ik zelf hier op de grusveien rij sinds 4 maanden, kan ik jouw stand punt ook goed begrijpen.

Maar als dat zo door gaat, blijft er geen Jeeper over in NL land. huh.gif

tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...