Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

Op het Jeepcamp een kies gebroken, toen was de tandarts een week op vakantie, een dikke tong van die scherpe kiesresten, vandaag eindelijk bij de tandarts geweest, moet ik naar de kaakchirurg in het Ikazia ziekenhuis, kan ik pas op 5 december terecht.................<_<

In ieder geval heeft de tandarts de resten glad geslepen, dat voelt al wel beter aan:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op het Jeepcamp een kies gebroken, toen was de tandarts een week op vakantie, een dikke tong van die scherpe kiesresten, vandaag eindelijk bij de tandarts geweest, moet ik naar de kaakchirurg in het Ikazia ziekenhuis, kan ik pas op 5 december terecht.................<_<

In ieder geval heeft de tandarts de resten glad geslepen, dat voelt al wel beter aan:yes:

Ik ben vorige week donderdag bij de kaakchirurg geweest.

Was geen probleem, maar als de verdoving uitgewerkt is .......... <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doet me denken aan het volgende:

Elke keer als de tandarts met de tang bij de mond van de patiënt kwam, klemde die zijn kaken stijf op elkaar, ik laat even in het midden of het de verdoving was of angst.

De tandarts riep zijn bijzonder aantrekkelijke assistente bij de stoel en zei:

Als ik "ja" zeg, grijp jij hem bij zijn klol-en-hamer-spel en knijpt hem daar flink. Geheid dat hij zijn mond open doet en dan kan ik mijn kans waarnemen.

Aldus gebeurt: De assistente grijpt en knijpt, de patiënt opent zijn mond en de tandarts trekt de kies.

Vraagt de tandarts: En, deed het erg zeer??

Zegt de patiënt: Dat viel uiteindelijk wel mee, maar ik had nooit gedacht dat de wortel zo diep zat.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou zal maar weer is mopperen....

Dacht vanavond samen met Jeeped effe de contactschakelaar te vervangen daar m'n wagen op Jeepcamp wat rare kuren vertoond schijnt te hebben(was er zelf niet bij, maar dat terzijde) Na het dashboard deels verwijderd te hebben blijkt er toch nog wat meer weggesmolten te zijn dan eerder gedacht!!!;)

Hier wordt een mens niet vrolijk van!!!!!!! Wagen naar huis gesleept en morgen maar het dashboard verder afbreken....en draadjes gaan volgen en meten enz. enz........:whistle: Hoop dat 't gesmolten draadje niet meer slachtoffers heeft gemaakt! En als meneer Jeep gewoon in dat circuit een zekering had gezet was er niks aan de hand geweest!!!! MOPPER DE MOPPER:frusty::blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vanacht zijn bijna alle auto,s bij ons in de straat bewerkt met iets scherps

......smerige k....volk als ik ze te pakken krijg dan.........

laat ik het zo zeggen , oom agent krijgt er niet veel woorden meer uit

sunfunfire19262740741hg3.th.gif

..dank u .................moest ik ff kwijt ..........................................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier wordt een mens niet vrolijk van!!!!!!! Wagen naar huis gesleept en morgen maar het dashboard verder afbreken....en draadjes gaan volgen en meten enz. enz........:) Hoop dat 't gesmolten draadje niet meer slachtoffers heeft gemaakt! En als meneer Jeep gewoon in dat circuit een zekering had gezet was er niks aan de hand geweest!!!! MOPPER DE MOPPER:frusty::lol:

Shit man :),.....hoop dat je inmiddels al weer wat verder bent in de wirwar van draden ( waren dat de grote problemen waardoor de Maasvlakte niet doorging voor je :)? )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben niet blij dat ik zometeen 3 dagen in een hotel moet gaan zitten omdat de baas graag 1 of andere seminar wil houden! 3 dagen gezwam over het bedrijf... neeeeehhh help :wacko::wacko:;)

En ook nog een avondje team building!!! zucht<_<

Hoop dat we maar gewoon gaan karten ofzo....

Hee Nils denk je dat ze daar geen bier hebben?:P

Wat betreft team building, jij kan het hele team wel een nachtje bezig houden.....toch?:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben niet blij dat ik zometeen 3 dagen in een hotel moet gaan zitten omdat de baas graag 1 of andere seminar wil houden! 3 dagen gezwam over het bedrijf... neeeeehhh help :whistle::wacko::yes:

En ook nog een avondje team building!!! zucht<_<

Hoop dat we maar gewoon gaan karten ofzo....

Hoi Nils, ik ken het gevoel. ben je eindelijk weer eens thuis en dan moet je nog in eigen land in de kost, ik ga wel eens bij jeepers in de buurt langs, ook leuk :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Getver, het laatste tankstation waar ze gas verkopen op 't dorp, mag dit niet meer wegens "milieu"regels......:D

Is dat niet vanwege ontploffingsgevaar?

De gevarencirkel van een normale LPG tank ligt volgens mij op een 750 meter (straal), eigenlijk mogen er binnen die ruimte geen woningen staan.

(meen ik me te herinneren)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...