Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

vanmiddag bij B&S erachter gekomen dat mn steeksassen binnen en buiten tandeloos zijn geworden.

dus zoek stel gebruikte steekassen voor dana 30

mn aandrijfas voor is ook naar de filistijnen

maar is niet zon ramp , zijn ergere dingen. fijne kerstdagen allemaal

Fijne dagen en uhh.. er komen bij mij dana 30 steekassen uit...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vanmiddag bij B&S erachter gekomen dat mn steeksassen binnen en buiten tandeloos zijn geworden.

dus zoek stel gebruikte steekassen voor dana 30

mn aandrijfas voor is ook naar de filistijnen

maar is niet zon ramp , zijn ergere dingen. fijne kerstdagen allemaal

Al met al toch best duur zo'n Aussie.............. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldige kerst.... :glare:

Astrid aan het werk en zeker niet thuis tot middernacht, de kleine Desmond heeft de kerstzenuwen te pakken met al z'n cadeaus en vergat dat plassen op de wc moet en niet in bed. Nou had Desmond niet eens naar de WC kunnen gaan want daar zat Rick al ..... lijkwit, kotsmisselijk en met z'n hoofd in de pot........

:P

Gezellig zo'n kerstavond. B)

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet je is proberen Kerst met 300 arabieren op een schip te vieren, da's pas feest B):D

Tja je hebt altijd baas boven baas :P

Alhoewel het bij ons ook niet veel gekker moet worden. We zouden vandaag met de hele schoonfamilie in Den Helder gaan eten.... om 12 uur zouden we in de schouwburg zijn. Maar dat feest verliep dus iets anders. Des de hele nacht aan het spoken met oorpijn, Rick tussendoor nog een paar keer overgeven..... uiteindelijk ben ik maar om 6 uur vanmorgen opgestaan. :D

Met Desmond ging het later wel weer dus toch maar besloten om naar Den Helder te gaan, As bleef thuis met Rick......... kerstdiner was gezellig maar ik loop ondertussen op m'n tandvlees.....

Volgend jaar beter hoop ik.

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja je hebt altijd baas boven baas B)

Alhoewel het bij ons ook niet veel gekker moet worden. We zouden vandaag met de hele schoonfamilie in Den Helder gaan eten.... om 12 uur zouden we in de schouwburg zijn. Maar dat feest verliep dus iets anders. Des de hele nacht aan het spoken met oorpijn, Rick tussendoor nog een paar keer overgeven..... uiteindelijk ben ik maar om 6 uur vanmorgen opgestaan. :P

Met Desmond ging het later wel weer dus toch maar besloten om naar Den Helder te gaan, As bleef thuis met Rick......... kerstdiner was gezellig maar ik loop ondertussen op m'n tandvlees.....

Volgend jaar beter hoop ik.

Ronald

hehe tot morgen !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rancho geen reactie geeft op de mail over de kwaliteit van hun lak op het product.

Vandaag een reactie gehad......

Maar wat voor 1....

Thank you for your interest in Rancho products. It is normal for shocks to

form a surface rust because they are an underbody component. The rust that

you see is just a surface rust and does not effect the performance of the

units at all.

Als je dat weet, moet je dan niet een andere behandeling toepassen....????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom laten al die klote-bazen hun honden niet uit op die paar 100 vierkante meter "uitlaatplaats" zo'n beetje pal voor mijn voordeur, maar kom ik toch elke keer weer thuis met stront aan de wielen van de kinderwagen :huh::yes::angry:

Nog leuker als ze hem vlak naast je auto laten.............

Dan zit weer heel de rubber mat vol.....

Kloten bazen.......opvoeden moeten ze die bazen.......

Maar aan die wielen van die kinderwagen is ook mooi @#%&@%$*@$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag mij af hoe die yanks er ooit in zijn geslaagd op de maan te landen en er ook terug te vertrekken.

Want als ik nieuwe stukken voor mijn jeep binnenkrijg en er staat op de verpakking made in the usa weet ik al bij voorbaat dat het vast niet direct zal passen.......

Vanavond nog maar een beetje verder klooien.....

O ja wist je dat een radiator uit een amc javelin met wat "aanpassingswerk" zo in een cj7 past....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog leuker als ze hem vlak naast je auto laten.............

Dan zit weer heel de rubber mat vol.....

Kloten bazen.......opvoeden moeten ze die bazen.......

Maar aan die wielen van die kinderwagen is ook mooi @#%&@%$*@$

En wat denk je van rolstoelgebruikers :huh::yes:

Laat zelf altijd hond uit op daarvoor bestemd plek, betaal er ook belasting voor :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haal ik vandaag een compressie tester op, past hij niet op mijn blok :wacko: Het is dus een tester voor Diesel, en niet het verloop erbij zodat je ook bezine auto's ermee kan testen.

Nu dus nog niet duidelijk of een kant of beide kanten van het blok open moeten om de koppakking te vervangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meest gezellige kerst ooit gehad met 3 westerlingten en 300 aziaten/arabieren...

Onze koreaanse Proffesionals hebben een klein stuurfoutje gemaakt waardoor de complete pijpleiding is afgebroken :frusty: niemand weet hoe erg de schade is. :rolleyes:

T was de bedoeling dat we gisteren de klus af zouden maken en 2 januari zouden demobiliseren.

Nu staan we voor onbepaalde tijd op stand by terwijl alle klojo's elkaar de schuld staan te geven :ph34r:

geruchten gaan dat we nog 2 weken moeten wachten voordat we weer kunnen beginnen. GRRR :frusty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meest gezellige kerst ooit gehad met 3 westerlingten en 300 aziaten/arabieren...

Onze koreaanse Proffesionals hebben een klein stuurfoutje gemaakt waardoor de complete pijpleiding is afgebroken :frusty: niemand weet hoe erg de schade is. :rolleyes:

T was de bedoeling dat we gisteren de klus af zouden maken en 2 januari zouden demobiliseren.

Nu staan we voor onbepaalde tijd op stand by terwijl alle klojo's elkaar de schuld staan te geven :ph34r:

geruchten gaan dat we nog 2 weken moeten wachten voordat we weer kunnen beginnen. GRRR :ph34r:

Jij mag niet mopperen over de kerst...je wou graag weg zijn...tja en wat krijg je dan :P ????

Nou kijk en daar heb je het alweer!!! :frusty: Neeh die hollanders/west europeanen zijn zo duur doe maar Aziaten :frusty: ...lekker goedkoop zeggen ze dan!!! ^_^:lol:

Tja ach pijpleidingkje stuk(mag allemaal wat kosten). "I don't now Chiep" ik hoor het ze al zeggen...Ja lekker goedkoop die mannen!!!

Nou Pullie succes!!! Dat je ooit nog een keer thuis mag komen!(kratje pils staat nog steeds op je te wachten...Heerlijk...helder...He..Nou je weet wel :lol: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat ik hier zat met kerst was ook niet zo erg. de staat van de barge was iets waar ik echter geen rekening mee had gehouden (eerste en laatste keer Hyundai Barge als het aan mij ligt) Ik zal wel wat foto's posten als ik terug ben. :rolleyes:

tis alleen klote dat ze niks zeggen, ene gerucht is dat alles gecancelled wordt en het andere is dat we nog 2 weken stand by moeten staan.

en er is verder geen kloot te doen aan boord :S

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben vandaag op het Postkantoor geweest, omdat volgens Track en Trace het pakketje (uit Wommels) op 28-12-2006 bij ons afgeleverd zou zijn.

Ik heb niets ontvangen, terwijl er de hele dag iemand thuis was.

Op het Postkantoor kunnen ze me verder niet helpen en moet ik tot dinsdag wachten. :rolleyes::frusty:

Als die bezorger het bij een van mijn buren heeft afgegeven, kan hij dan niet eens het fatsoen opbrengen om even bij mij een briefje in de bus te doen met daarop op welk nummer hij het heeft afgegeven.

Ondertussen zitten wij maar te wachten op onderdelen. :frusty::ph34r:

Hopelijk weten we dinsdag waar het is.

Grtzzz

Petra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben vandaag op het Postkantoor geweest, omdat volgens Track en Trace het pakketje (uit Wommels) op 28-12-2006 bij ons afgeleverd zou zijn.

Ik heb niets ontvangen, terwijl er de hele dag iemand thuis was.

Op het Postkantoor kunnen ze me verder niet helpen en moet ik tot dinsdag wachten. :frusty::frusty:

Als die bezorger het bij een van mijn buren heeft afgegeven, kan hij dan niet eens het fatsoen opbrengen om even bij mij een briefje in de bus te doen met daarop op welk nummer hij het heeft afgegeven.

Ondertussen zitten wij maar te wachten op onderdelen. :ph34r::frusty:

Hopelijk weten we dinsdag waar het is.

Grtzzz

Petra

Had vorige week een zelfde iets van de post , wel een briefje dat ik het kon afhalen de andere dag op bijkantoortje in de wijk hier,

Er lag echter niets daar en kon de andere dag daarna pas terug,toen wel daar , toch slechte service hoor,

On topic ; was bekeuring uit Duitsland :ph34r: Prijs Euri 223,85 ,

Had ik al betaald als borg maar was zo berekend dat het precies gepast was :rolleyes:

Had de maud niet betaald met truck , vanwege wegafsluiting kon ik ook niet binnendoor en rijd daar bijna nooit ook. Tja , blijven Duitsers he .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...