Spring naar bijdragen

APK keuring


jeeped
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

heb net me hele rem systeem uitelkaar gehaald alle onderdeeltjes en veren door de afwasmachine alles weer inelkaar gezet met kopervet en dat afstelrateltje maximaal uitgedraait, ik hoef alleen maar naar de handrem te kijken en hij staat al stil smile.gif

spruitstuk een klein lasje opgelegd, dus moet het goedkomen

(alleen kwam er bij de handrem achter dat dat rateltje niet meer geborgt wordt ik weet niet precies hoe ik dit moet vertalen maar er loopt een kabeltje naar een borgpennetje die het afstelmechanisme tegenhoudt dit kabeltje zit bij mijn helamaal slap dus dat borgpennetje komt niet meer tegen het rateltje aan, ik weet ook niet wat ik hieraan kan doen, maar goed kijken ze bij de keuring niet naar en die handrem gebruik ik toch nooit cool.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mooi klote hij is te breed!!!

ik moet nieuwe verlichting maken die maximaal 40cm binnen het breedste punt van de auto zit

die smalle wielen hadden er niet onder gehoeven het had met die 33ers ook goed geweest

ik had ergens wat foto's van dez. gezien met dezelfde spatborden als mij? hoe hebben ze dit bij jouw keuring gedaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...