Spring naar bijdragen

APK keuring


jeeped
 Share

Recommended Posts

Ben ook maar effe naar de APK geweest, alles was weer okay.

Alleen 1 ruitenwisser had een klein scheurtje dus de monteur had er voor het geval er een herkeuring zou komen tijdelijk een andere opgezet. Geen herkeuring dus de oude kon er weer op.

Verder hebben ze tijdens de keuring de koplampen opnieuw gesteld. Ik had toch maar effe de (te) brede banden omgewisseld voor smalle exemplaren waardoor de auto iets achterover kwam te staan. Ik had in de gauwigheid niet gemerkt dat ik voor 225-70/15 en achter 215-70/15 had gemonteerd.

De gordels werden op werking en overmatige slijtage gecontroleerd. De paar pluisjes op de bestuurdersgordel waren dus geen probleem, daar kon ik volgens de keurmeester nog jaren mee doorrijden voordat het een serieus probleem zou worden.

Al met al weer een prima service.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben gisteren het jaarlijkse algemene prikkelige keuring gehad met de XJ......Dus..teveel remverschil achter net als vorig jaar maar wat blijkt ? 1 achter remcylinder lek voeringen ook naar z'n grootje. vervangen dus en gelijk ook maar voor blokjes, die waren ook wel erg dun ( wist ik ) maar verder was ie nog in prima staat zei die voor nu 15 jaar oud. Kwam er trouwens ook achter dat er waarschijnlijk nog de orginele uitlaat onderzit.....omdat hij nog uit een stuk bestaat ...zou dat kunnen ? afijn we kunnen weer een jaartje genieten ! smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...