Spring naar bijdragen

Enqu


bdenny
 Share

Recommended Posts

En ingevuld.

 

Hopelijk blijft onze privacy wel beschermd in dit systeem van "open data". Als je tot op de straat nauwkeurig kunt zien welke kentekens er geregistreerd staan, dan voorzie ik een goede kans voor criminele activiteiten......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Buiten Nederland hebben wij een aantal vrachtwagens rijden van de oudere types DAF daar deze wagens in die landen heel gewild zijn.

Regelmatig worden wij benaderd door opkopers die specifiek naar die modellen op zoek zijn en weten dat wij er drie hebben rijden.

Ze weten precies om welk type het gaat, uitvoering assen, welke assen er sturen of meelopen en hefbaar zijn.

 

Die gegevens kan je alleen achterhalen via de RDW en niet anders. Ik geloof sterk dat er wat lekjes bij de RDW zijn waardoor deze gegevens

toch naar buiten komen. Dit kan absoluut niet onbewust gebeuren en kan alleen gericht plaatsvinden met de hulp van een medewerker bij de RDW.

 

Misschien vriendjespolitiek. Wie zal het zeggen maar dat het lekt bij de RDW al jaren dat weet ik absoluut zeker.

 

Enquete ook ingevuld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Buiten Nederland hebben wij een aantal vrachtwagens rijden van de oudere types DAF daar deze wagens in die landen heel gewild zijn.

Regelmatig worden wij benaderd door opkopers die specifiek naar die modellen op zoek zijn en weten dat wij er drie hebben rijden.

Ze weten precies om welk type het gaat, uitvoering assen, welke assen er sturen of meelopen en hefbaar zijn.

 

Die gegevens kan je alleen achterhalen via de RDW en niet anders. Ik geloof sterk dat er wat lekjes bij de RDW zijn waardoor deze gegevens

toch naar buiten komen. Dit kan absoluut niet onbewust gebeuren en kan alleen gericht plaatsvinden met de hulp van een medewerker bij de RDW.

 

Misschien vriendjespolitiek. Wie zal het zeggen maar dat het lekt bij de RDW al jaren dat weet ik absoluut zeker.

 

Enquete ook ingevuld.

 

Klopt, maar ook de politie en sommige verzekeraars hebben toegang tot die gegevens. Dus je hoeft maar 1 vriendje te hebben die er bij kan, en het is geregeld.

 

Ook ingevuld btw!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Buiten Nederland hebben wij een aantal vrachtwagens rijden van de oudere types DAF daar deze wagens in die landen heel gewild zijn.

Regelmatig worden wij benaderd door opkopers die specifiek naar die modellen op zoek zijn en weten dat wij er drie hebben rijden.

Ze weten precies om welk type het gaat, uitvoering assen, welke assen er sturen of meelopen en hefbaar zijn.

Ik neem aan dat de bedrijfsnaam en telefoon nummers op de wagens staan? Kleine moeite om te bellen of je de wagen verkoopt. Zou ik ook doe als ik een door mij gezochte wagen zie rijden.....

Tegen betaling kan al heel veel info worden opgevraagd bij de RDW. Zo komen dealers en importeurs aan hun mailingadressen (lees kentekenhouders). Er kan zelf voertuig specifiek worden opgevraagd, b.v. alle Golfjes 4 in postcode gebied X. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik neem aan dat de bedrijfsnaam en telefoon nummers op de wagens staan? Kleine moeite om te bellen of je de wagen verkoopt. Zou ik ook doe als ik een door mij gezochte wagen zie rijden.....

Tegen betaling kan al heel veel info worden opgevraagd bij de RDW. Zo komen dealers en importeurs aan hun mailingadressen (lees kentekenhouders). Er kan zelf voertuig specifiek worden opgevraagd, b.v. alle Golfjes 4 in postcode gebied X. 

 

Ab,

 

Wagens zijn neutraal in Afrika en Suriname waar wij ze hebben rijden. Tevens kan je aan de wagen alleen niet zien wat voor uitvoering het is en hoe die verder opgebouwd is. Daar heb je de RDW voor nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sja.... dan weet ik het ook niet. Een lek ergens kan zomaar de bron van info zijn.

 

 

Overal zitten wel lekken weet ik inmiddels. Of het nu bij de RDW of in Den Haag is.

 

Ik denk alleen dat we op deze manier straks geen privacy meer over houden uiteindelijk.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...