Spring naar bijdragen

Woody Dag


rob schulze
 Share

Recommended Posts

Hoi Martijn,
Als ik het goed begrijp bestaat er op dit moment bij nog twee "Wagoneers" belangstelling voor een eerste "woody-day", waarbij we gegevens kunnen uitwisselen en onder de motorkap kijken. Volgens mij zijn dat Marco Fennema, Petrus, jij en ondergetekende. Wellicht dat er nog meer belangstellenden zijn. Zullen we daar een nieuwe topic van maken?
Rob.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geachte Woody Fanaten !

Na behoorlijk wat digitale discussies hier op dit forum kwam er naar boven dat het misschien wel handig is om eens bij elkaar te komen met "onze" Full Sizes. In de 1e plaats gewoon gezellig en eens te zien welk hoofd er bij de naam hoort.. & niet in de laatste plaats om eens "Live" te zien wat een ieder nou gedaan heeft en vooral het Hoe, Waarom & Waarmee..

De Woody Meeting (geef t beest maar een naam..) kan in principe overal plaats vinden, we missen alleen

nog iemand die geografisch-technisch gezien uit Groningen/Maastricht komt :P .

De volgende leden hebben al aangegeven van de partij te zijn:

Robert - Anna Paulowna.

Marco - Rotterdam.

Petrus - Rondom Eindhoven ??

Martijn - Arnhem.

Suggesties omtrent Datum/Locatie zullen we samen even moeten doornemen..

Gr. Martijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Graag zelfs ! Misschien ist wat om het samen te laten vallen met een

JeepAcademy

van de JeepClub.nl ? :thumbsup:

Als lid van de JeepClubNederland ben je (met je Jeep) altijd welkom op elk evenement van de JeepClub.

Stuur ze anders even een mailtje: voorzitter@jeepclub.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Ab, Ik denk dat het gros v/d FSJ-bezitters (nog) geen lid is van JCN. Het was ook maar een ideetje, daar ik zelf geen lid meer ben maar wel zo nu en dan even ga kijken dacht ik dat dit misschien wel te combineren viel..

Ben inmiddels met een andere locatie bezig..

Hou jullie op de hoogte ! :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Ik hoop dat ik er bij ben , lig ondertussen alweer 8 weken in het ziekenhuis , met een legionela infectie , heb aan een hart-long machine gelegen , en een bijna dood ervaring.

Heb weer moeten leren eten , drinken , slikken , nu weer conditie opbouwen en leren lopen.

Mijn linker arm kan ik niet liften , dus ben bang dat dat niet meer goed gaat komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat ik er bij ben , lig ondertussen alweer 8 weken in het ziekenhuis , met een legionela infectie , heb aan een hart-long machine gelegen , en een bijna dood ervaring.

Heb weer moeten leren eten , drinken , slikken , nu weer conditie opbouwen en leren lopen.

Mijn linker arm kan ik niet liften , dus ben bang dat dat niet meer goed gaat komen.

Wow, das heftig!! Beterschap toegewenst!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey,

Sinds paar dagen een eigenaar van jeep grand wagoneer.

ik las iets van een bijeenkomst? wanneer gaat deze plaatsvinden?

lijkt me leuk om andere jeeps te zien en wat inspiratie op te doen!!

wil hem aan de achterkant iets ophogen heb er nu namelijk best dikke banden onder zitten en volgens mij zijn die oppompbare shokdempers lek

dus als die leeg zijn ligt ie nog best wel wat laag. misschien iemand tips hierover?

greetz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 bouten losmaken die body en chassis verbinden, breken wel af. Stuk rubber, max 3 cm er extra tussen. Hoef je alleen stangetje automaat bediening te stellen, verder niets. Je kan in Rotterdam zien hoe en wat. Betrouwbaar en bijna gratis manier, en je wijzigt niets aan je ophanging en stuurinrichting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Boris, lees nu je post. Ik ken je verder niet maar wat een zwaar gelag voor je, vallen andere issues in het niets bij. Zeker als ondernemer heb je met veel bijzaken te maken. Ik, en ik denk een ieder, wensen je veel sterkte toe en hopen dat je zo veel mogelijk herstelt.

Mbt bijeenkomst, ik kom graag. Betwijfel of de Jeep dan rijdt. Hierbij vast mijn email, marcofennema@yahoo.com.

Cherokeechief, ging jij een topic aanmaken ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, viel me al op dat ea door elkaar liep. Ik update even de lijst.

Robert Burton

Petrus

Martijn

EJG

Boris

Theo Meijer

Nick

Ronin

Marco

En in Rotterdam weet ik er ook nog een 1 a 3 te vinden. Plus ik ben lid van een soort Jeep club middels Yahoo dus daar kan ik ook posten.

Martijn, had jij een lokatie op het oog ? En zou de interesse in een dag of weekend zijn.

Het idee ligt bij Martijn / Rob, ik kan wel vast email adressen verzamelen. Dus stuur mij een mail en een datum voorstel, ik geef maar even een voorstel qua opzet. Laatste weekend van september regio Utrecht / Eindhoven, een tocht op zondag waarbij een gedeelte over zandpaden gaat. Geen offroad maar ook geen asfalt. Zaterdag voor de liefhebbers op de camping met bv een gezamelijke BBQ.

Of wat ook genoemd werd, aansluiten bij een reeds georganiseerde Jeepclub dag. Dan is het een kwestie van kiezen van datum.

Mijn email adres is: marcofennema@yahoo.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Dus stuur mij een mail en een datum voorstel, ik geef maar even een voorstel qua opzet. Laatste weekend van september regio Utrecht / Eindhoven, een tocht op zondag waarbij een gedeelte over zandpaden gaat. Geen offroad maar ook geen asfalt. Zaterdag voor de liefhebbers op de camping met bv een gezamelijke BBQ.

Al verder gekomen met de uitwerking van dit idee?

Of wat ook genoemd werd, aansluiten bij een reeds georganiseerde Jeepclub dag. Dan is het een kwestie van kiezen van datum.

Zondag 14 Okt. Jeeptour Achterhoek??? Ideetje???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volg deze Topic al een tijdje en zat aan hetzelfde te denken als Ab.

Immers de Jeep Club Nederland heeft in zijn oprichting staan:

De vereniging heeft zich ten doel gesteld alle Jeepers in Nederland te verenigen

om zo gezamenlijk het go-anywere en do-anything gevoel echt te kunnen ervaren.

Iedere Jeeper is welkom, van jong tot oud, in bezit van een Willy of een Grand.

Had het eral overgehad met

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...