Spring naar bijdragen

Woody Dag


rob schulze
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

Het organiseren van een "Woody-dag" is best aardig. Voor mij is inmiddels de "technische noodzaak" (lees: onwetendheid) ietwat wegegvallen. Ik weet nu (na en jaar knutselen met de Haynes in de hand) ongeveer hoe e.e.a. in elkaar steekt/werkt en is m'n "Woody" nu vrijwel in originele en goede staat teruggebracht :thumbsup: .

Marco: ik denk dat er weinig tot geen reacties bij jou zijn binnengekomen omdat "ons treffen" ( zie het betreffende forum) de richting uitging van deelname aan een Jeepevenement met alles er op en er aan. M.a.w. ook lekker in de prut dartelen. Voor mijzelf sprekend - en naar ik vermoed ook voor de andere aspirant-deelnemers - bestaat daar geen enkele behoefte aan.

Neemt niet weg dat een woody-treffen best interessant kan zijn om eens wetenwaardigehden uit te wisselen over onze "360's" en in de machinekamers te kijken :yes: .

Als ik mij goed herinner waren er zo'n kleine 10 belangstellenden voor zo'n treffen. Wellicht dat zij zich na deze "opfrisser" alsnog bij jou melden en kan e.e.a. op de rails gezet worden :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan me goed voorstellen dat je met je woody niet in de blub wilt.

15 december heeft de jeepclub een evenement in Heerde.

Hier komen meestal veel leden op af en is een zeer gezellig evenement.

Tevens het laaste evenement van het jaar, kunnen we in stijl afsluiten.

Er is hier een ruime parkeerplaats, waar we eventueel een gedeelte voor kunnen afzetten om jullie jeeps te parkeren.

Er is een kantine met eten en drinken en iedereen kan jullie jeeps bewonderen.

Als je dit wat lijkt, neem dan contact op met JCN.

  • Upvote 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt me zowiezo leuk om op 15 december te gaan kijken met een aantal jeeps. Maar ik heb nog steeds wel de behoefte om

de 'slangenzooi' nagekeken cq te vervangen met een aantal mensen die er wat meer verstand van hebben dan ik. Dus een dagje

met alleen Wagoneers en Chiefs zou ik nog steeds graag willen. :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima, zondag 18 november. Om eenvoudig een eerste meeting op te zetten, ea beperken tot alleen een samenkomst en nog geen rit ? We kunnen dan afspreken om 12.00 bij een pannenkoekenboerderij de Hooiberg, Wassenaarseweg 79 tegenover het Panbos bij Wassenaar / Katwijk. Ligt aan de duinen, bij de duinen tegenover het pannekoekenhuis is een redelijke parkeerplek. En bij regen / honger kunnen we tenminste ergens heen vluchte.

Of meer centraal in Nederland, bv Grebbeberg of ergens op de Veluwe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima, 11 november te Wassenaar / Katwijk.

Een vraag aan de Moderator. Is het mogelijk een slot op dit topic te maken en een nieuw Topic aan te maken met als titel:

11 november eerste meeting Full Size Jeep te Katwijk

Dan kan ik als eerste reaktie de lokatie gegevens ed melden.

Denk nu 6 a 10 wagens te hebben en dat klinkt al prima. Zal lijst geinteresseerden maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...