Spring naar bijdragen

Te Koop 5.9


mckolley
 Share

Recommended Posts

Beste,

Misschien had je dan iets beter na moeten denken over waar je een aanbod plaats.

Dit is een openbaar forum, waar iedereen mee kan lezen en mag reageren.

Als je er dus niet van houdt dat mensen reageren op wat je aanbiedt, zet het dan gewoon niet hierop.

Gebruik dan andere sites, waar mensen je persoonlijk kunnen benaderen en niet de benadering in het openbaar kunnen plaatsen.

Verder zou ik het advies maar nemen van de anderen zoals het is.

Je kunt niet denken dat je in je eerste post je je er makkelijk van af maakt om onduidelijk te zijn.

Als je daar op wordt gewezen, wellicht sarcastisch getint, zou ik niet zo reageren zoals je nu doet.

Ik kan en zeg ook niet alles hier op het forum, omdat ik hier niet heel bekend ben.

Respect dwing je af, dus ga niet met dreigementen aan komen waar de mensen je niet kennen.

Dat is zinloos, kinderachtig en je schiet er niet veel mee op.

Dit is mijn mening.

Misschien vat ik het wel te serieus op.

Succes met je verkoop in ieder geval. :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maandag zal ik stappen ondernemen, zeker juridisch advies inwinnen en kijken wie op het internet beschermd tegen dit soort zaken

Moewhahahaha

Kleine stapjes neem ik aan.

Zal je vast juridisch advies geven.....succes!

Op een dag kom je erachter hoe internet werkt.

Internet-nerd-afbeeling-iStock.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

EJG ik was al op het internet toen jij nog in je bed peepee deed. En ik vraag me af wat je daar om 3 uur s'nachts stiekem nog doet op het internet? Moet je niet naar school? Je zegt dus was mijn grote stommiteit om op dit forum te posten en nu mag je er je debiele fun ermee hebben?

Ik vraag me echt af wat "moderator" op dit forum betekend. Licentie voor ...? Een moderator modereert en is niet part of the probleem Als ik hier moderator was zou ik niet gewoon meeschelden zoals jij, of domme kinderachtige vragen stellen als Ab (6.8 wat???) of de policy gebruiken wanneer het hem uitkomt en privemail op het forum zetten of kommen kijken naar de kabaal zoals 87 (zijn leeftijd?) en lekker meedoen maar onpartijdig zijn, members helpen in plaats om ze onderuit te halen. En sowieso als ik hier moderator was moest niemand hier deze belachelijke scheldpartij lezen en had ik ervoor gezorgd dat iedereen ermee ophoud. Maar dan moet je weten wat en moderator/admin is en heb je wat ballen nodig. Je foto daarboven laat me vermoeden dat die van je net afgeknepen zijn. Met elke posting maakt zich dit forum hier meer belachelijk. Stelletje viswijven, lol.

Maar ik stop ermee, de volgende die hier post mag het nu maar met zich zelf doen :). Waar is de knop "cancel membership?"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig , ik was al met internet bezig toen er alleen nog kabels op de VU lagen.

Nog via mosaic en een 1200 baut modempje. Maar je zal wel gelijk hebben.

Om 3 uur in de nacht doe ik niks stieken, ben gewoon aan het werk.

Overigens heb ik nergens geschreven dat je een stommiteit begaat door op dit forum te posten.

Je hebt wel gelijk dat je zegt dat wij geen part of the problem zijn. Dat waren we ook niet, totdat jij op het "report"" knopje drukte,

Hierdoor heb je ons erbij gehaald. Tevens heb ik nog geen scheldwoorden voorbij zien komen, dus waarom begin je daarover ?

Normaal gesproken doen we dit niet , maar 1 keer per jaar willen we graag een relletje.

Maar ik stop ermee, de volgende die hier post mag het nu maar met zich zelf doen :). Waar is de knop "cancel membership?"

Eens kijken of je dit volhoud. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...