Spring naar bijdragen

Dutch Jeep®Camp


Bumper
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Update op JCN-site...

Update: Inmiddels is het aantal ingeschreven Jeeps de 100 gepasseerd en de stemming zit er al bij velen van ons er goed in. Ondanks dat de inschrijvings-termijn officieel verstreken is is het nog mogelijk om op dit JeepCamp in te schrijven via de normale kanalen; dus telefonisch, via email of inschrijfformulier maar ook terplekke in Lathum. Dus voor de twijfelaars: aarzel niet en meld je alsnog aan, je zult er geen spijt van hebben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En het is alweer voorbij.... sad.gif

Iedereen die niet is geweest heeft ECHT wat gemist!! Hulde voor de organisatie, de Marshalls, opbouwers, afbrekers,iedereen die geweest is en catering / biertapper!! het was BERE GEZELLIG!

Voor een paar foto's klik je hier

Ow jah: ik heb ze toch maar redlijk klein gehouden...

Let ook eens op onze voorzitter Ruud vermomd als het zandmannetje...... maar springen kan-ie!!

(Tnx 2 MudMiep voor dit Kodak-moment!!!! biggrin.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben zaterdag langs geweest en vondt het echt helemaal top.

Of beter super kicken tegek.....ga zomaar door.

Heb nog een 100 foto's geplaatst op mijn site.

Ik hoop dat iedereen ervan geniet...

Er zitten vindt ik persoonlijk echt super actie foto's bij.

Groetjes Rene

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't Was super gezellig, bedankt iedereen en speciaal Ruud, Maria en de rest van het bestuur van JCN.

De eerste selectie foto's staat inmiddels in de gallery --> Klikkerdeklik

Heb je zelf nog foto's waarvan je vind dat die geshowed mogen worden, mail ze dan even naar mav@jeepforum.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal goed, het weekend!

Iedereen die deelnam deed zijn best het leuk te houden en dat betekend dat het dat ook was. smile.gif

Ondanks de kleine stress bij de organisatie (vooral door invloeden van buitenaf) ging het allemaal weer soepel en gezellig.

Nog steeds een erg leuk terrein en de nachtelijke uitstap zat boordevol sfeer. (alleen jammer da'k zo weinig zag blink.gif )

(mijn/onze pics die de moeite zijn doe ik snel ook uploaden)

btw, erg leuke fotoseries jeepie.nl en copper...je kan toch niet overal tegelijk zijn en zo zie je nog eens wat (van) de andere proeven smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb een heerlijk weekend gehad en nog nooit zo'n zere voeten als nu maar het was het 200% waard. Het eten was fantastisch dus het lijnen maar weer uitgesteld. De proeven waren heel leuk en het commentaar van de mensen die de tour hebben gereden ook heel leuk. Hebben echt intens genoten. Ik denk zelf dat de Marshalls met de rookies de meest dankbare Jeepers mee hebben genomen. De schades zijn gelukkig alleen materiele schades Heb zelf alleen een voorschermpje wat verbogen doordat mn wieluitslag te groot was. Dus body liftje of bumpstops? Bandjes laten leeglopen deed wonderen moet ze nog wel weer ff opblazen. Jean Paul kan nog perfect overweg met een Wrangler maar je kunt wel merken dat hij al te lang in een automaat rijd.

Meest frappante is dat Ruud ondanks al zijn capriolen niks kapot heeft. Denk dat zijn gerestylede wrangler zoveel gewicht heeft verloren dat hij nu makkelijker door de zut komt. Vind de fotos van Mav tot nu toe het mooist. Vooral die Cherokees die er bij staan alsof ze een plasje moeten doen met een (poot) omhoog. Heb Otto's capriolen gemist dit jaar ( met auto) Denk dat de Marshalls die hun auto nog niet klaar hadden het best wel moeilijk hadden maar ik zag er verschillende die zich toch even hebben kunnen uitleven in de auto van een "maatje" Black Bear mocht niet nat worden nou ja zeg !!! wink.gif

Of wordtie een dagje ouder?

Ik hoop vurig dat alle negatieve publiciteit er niet toe zal leiden dat het einde verhaal" is op Rhederlaag. Stukjes wilde natuur mogen wel omgetoverd worden in zonneweides met asfalt parkeerplaatsen. Over een poosje kun je niks meer terug vinden van onze

sporen. En wees nou eens eerlijk, Het gras naast het strand zijn 100 jeeps 2 dagen lang ik weet niet hoevaak overheen gereden en nergens is het kapot gereden.

Stuur er 5 personen autos overheen die een beetje slippen en glijden en het gras is weg. Ik vind dat 99% van de gasten zich uiterst volwassen hebben gedragen en er alles aan gedaan hebben om een hoop negatieve indrukken weg te werken

Heb enkele watersporters gesproken van de club waar ik zelf lid ben en die waren compleet omgeturned en vertelden dat ze er nu heel anders tegen aan keken.

Iedereen die zich uit de naad heeft gewerkt om dit evenement suksesvol te maken bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een aantal steekwoorden:

gespannen

kamp opzetten

vuurkorf

schoorsteen

Dirk's apparaat? ohmy.gif

gelachen

slapen

onweer

ontbijt

300 gebakken eieren met spek

eerste zwarte proef

"nog één keer"

lieren

fantasties eten

vuren

slapen

ontbijt

wederom 300 gebakken eieren met spek

zandvlakte

aandrijfassen

terug naar trailterrein

MODDER

MODDER

kamp opbreken

naar huis

helemaal gesloopt en uitgeput

voldaan

volgend jaar weer, zonder twijvel

Iedereen die het weekend heeft mogelijk gemaakt: heel veel dank. worshippy.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by dezperado@Sep 12 2005, 13:00

Jean Paul kan nog perfect overweg met een Wrangler maar je kunt wel merken dat hij al te lang in een automaat rijd.

<div align="right">

Geweldigenoten in jouw zwarte wrangler Dez ! bedankt !

Dat was een lekker toetje van een geweldig weekend biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben alleen zondag geweest samen met mijn vriendin. We hebbben eerst de tourrit gereden met het idee om later effe te kijken bij de trail. Helaas waren ze die al aan het opruimen , dus hebben we daar niets meer van kunnen zien.

We hebben wel een leuke dag gehad, maar vonder de rit iets te lang.

Volgend jaar dus eerst kijken, of de rit maar half rijden. wink.gif

Of een betere oppas regelen voor onze kinderen en dan toch maar zaterdagavond komen (ik heb de foto's gezien.......)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net als Otto's ZJ zal mijn "CKTWXYZJ" volgend jaar ook van de partij zijn heb weer genoeg stimulans om door te gaan smile.gif

't Was idd af en toe flink slikken om iedereen lekker te zien spelen, daarentegen heeft het wel een aantal leuke foto's opgeleverd.

Special thnx @ Sjikita die me zondagmiddag z'n CJ door het terrein liet sturen, heerlijk wub.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Kameel@Sep 12 2005, 11:47

Helemaal goed, het weekend!

Iedereen die deelnam deed zijn best het leuk te houden en dat betekend dat het dat ook was.  smile.gif

Ondanks de kleine stress bij de organisatie (vooral door invloeden van buitenaf) ging het allemaal weer soepel en gezellig.

Nog steeds een erg leuk terrein en de nachtelijke uitstap zat boordevol sfeer. (alleen jammer da'k zo weinig zag  blink.gif )

(mijn/onze pics die de moeite zijn doe ik snel ook uploaden)

btw, erg leuke fotoseries jeepie.nl en copper...je kan toch niet overal tegelijk zijn en zo zie je nog eens wat (van) de andere proeven  smile.gif <div align="right">

Niets te danken voor de foto's....hoop er nog veel te plaatsen...vooral actie foto's.

Ben een avond bezig geweest met mijn Canon EOS30 Prof om hem schoon te maken. Groet, Rene

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja wat moet ik nog zeggen.

ten eerste bedankt voor de foto`s ook namens Mo Jepie en copper en alle andere die nog komen.

Mo was en is nog steeds de meest gefotografeerde teef van de jeepclub.

Rest heerlijk genoten van alles en iedereen.

Ook de Jeep heeft zich heerlijk vermaakt.

Ik zie al weer uit naar het volgende evenement.

BULL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou ons gemeenteraadslid al gekeken hebben laugh.gifbiggrin.gif

VISITOR ANALYSIS

Referring Link http://www.quadraserve.nl/forum/index.php?...292entry34292

Host Name a133249.upc-a.chello.nl

IP Address 62.163.133.249

Country Netherlands

Region Gelderland

City Harderwijk

ISP Com21 Zevenaar

Returning Visits 0

Visit Length 29 seconds

VISITOR SYSTEM SPECS

Browser MSIE 6.0

Operating System Windows XP

Resolution 1024x768

Javascript Enabled

Navigation Path

Date Time WebPage

12th September 2005 01:21:27 Jeep Gebeuren

www.quadraserve.nl/forum/index.php?showtopic=2411&st=45&p=34292entry34292

12th September 2005 01:21:39 Jeep Gebeuren

www.quadraserve.nl/forum/index.php?showtopic=2411&st=45&p=34292entry34292

12th September 2005 01:21:56 Jeep Gebeuren

www.quadraserve.nl/forum/index.php?showtopic=2411&st=45&p=34292entry34292

Display Page URL not Title

rolleyes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...