Spring naar bijdragen

Dutch Jeep®Camp


Bumper
 Share

Recommended Posts

Het was weer geweldig. Onvoorstelbaar het uithoudingsvermogen van Ruud en Maria maar ze hebben het weer geflikt.

De proeven die zijn uitgezet waren geweldig. Het eten was Super en de sfeer Geweldig. Alleen 1 ding is jammer...

we moeten weer een jaar wachten cry.gifcry.gifcry.gif

Enne Dez.......... JP wordt nog steeds wakker met een big smile op zijn gezicht happy.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[

Enne Dez.......... JP wordt nog steeds wakker met een big smile op zijn gezicht happy.gif <div align="right"></div>

Ik ook als ik aan afgelopen weekend denk

De fotos die ik gemaakt heb op de bijrijderstoel worden alleen gemarkeerd door mn antenne.

Ik ga trouwens over 2 weken weer.. Zou graag naar FOC gaan maar Ruvianne kan helemaal niet lopen en terrein hier is misschien de laatste keer en is thuiswedstrijd lekker thuis pitten en douchen en 2 dagen genieten ( Hoop ik) zonder eten en feesttent en live muziek maar ga nog paar paadjes aanleggen voor de wandelaars en dan kan ik er gelijk over meepraten als men zich niet correct gedraagd Ik heb nog steeds stille hoop dat we volgend jaar terug mogen komen. Heb vele tegenstanders gesproken die compleet omgezwaaid zijn omdat ze zijn gaan kijken en hebben gezien hoeveel moeite de marshals zich hebben getroost om iedereen weg te houden van de plaatsten waar we niet mochten rijden. Dat er mensen met babies net achter de markeerlijn lagen was een beetje idioot maar daar konden wij niks aan doen. De eigenaar van de camping waar we stonden is het ook erg meegevallen . Onze brede banden maken geen gras kapot als we niet gaan spinnen en slippen en normaal rijden. Ruud heeft de laatste restjes lint en afval opgehaald en is alles nog eens rustig afgereden om er zeker van te zijn dat we het perfect opleveren.

Ook chapeau voor het geduld van de Marshals. Blauwe groepen luisteren en doen wat je zegt. Zwarte rijders denken meestal dat ze het toch beter kunnen en zijn niet erg volgzaam.( Een aantal kan ook beter rijden maar zouden ook wat beter moeten kunnen luisteren.)

Ik heb slechts een zwarte auto die zwart aankan maar ik ben ook nog een terrein rookie. Ga nu ff verder met mn scherm uitdeuken en spuiten.

en de pinnen van mijn quick disconects zijn verdwenen ? Verder alles toppie. rolleyes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...