Spring naar bijdragen

Dutch Jeep®Camp


Bumper
 Share

Recommended Posts

Ja ja ... het gaat door!

Inclusief het Kampvuur worshippy.gif

En aangezien de spanning bij velen al stijgende is, dacht ik dat het wel leuk is om alvast een topic te openen, voorpret is vaak minstens zo gezellig en leuk als het weekend zelf! ohmy.gif Zo hebben we er hopenlijk heeeeeeel lang plezier van! cool.gif

LET THE FUN BEGIN!!!!! laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Originally posted by maurice@Jun 10 2005, 20:09

zet mij er ook bij

(gaat het hele feest wel door? ivm die pvda kerel ,die alles wilde tegen houden) mad.gif

( ik heb er niets meer van gehoord ,hoe het afgelopen is) sad.gif

  grt      biggrin.gif   ozzy biggrin.gif <div align="right">

Dat gaat meer om het bestemmingsplan (lange termijn dus) .. dit jaar zit wel snor. rolleyes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie heeft gelijk, maar er kwam even een Jeep Wereld van Chrysler in Loon op Zand tussen door en de electronische nieuwsbrief waaraan ik nog moet werken

Dus het gaat nu als volgt

Voor 1 juli op de site en op de post en nog eens met de nieuwsbrief als mij dat voor die tijd is gelukt

Dutch Jeep Camp......the crazy crap camp for craft and crack..!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Dutch Rebel@Jun 20 2005, 19:56

Charlie heeft gelijk, maar er kwam even een Jeep Wereld van Chrysler in Loon op Zand tussen door en de electronische nieuwsbrief waaraan ik nog moet werken

Dus het gaat nu als volgt

Voor 1 juli op de site en op de post en nog eens met de nieuwsbrief als mij dat voor die tijd is gelukt

Dutch Jeep Camp......the crazy crap camp for craft and crack..!!!

<div align="right">

Wie die slagzin heeft verzonnen was niet geheel nuchter of heeft serieus een tik van de molen.. hij's leuk. cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

jaa.. voorbereidingen in volle gang dus

cool.gif

Uitnodiging Dutch Jeep®Camp 2005 (Ruud van Huët, CEO JeepClub Nederland)

In het weekend van 9 t/m 11 september 2005 wordt voor de twee maal het Dutch Jeep®Camp georganiseerd.

Een happening waarvoor wij onze leden, aspirant-leden, hun partners en kinderen uitnodigen.

Op het trialterrein Rhederlaag-Noord in Lathum (bij Arnhem) zullen wij ons “Jeep®Camp” inrichten, waar het weekend kan worden gekampeerd aan de Rhederlaagse Meren.. Toiletten en water zullen tijdens het evenement behoren tot de inrichting van het terrein en wij zullen als organisatie zorgdragen voor elektra en een beperkt aantal douches. Overigens is het zandstrand ongeveer 100 meter van het “Jeep®Camp” verwijderd.

Thema en wetenswaardigheden:

Dutch Jeep®Camp staat dit jaar in het teken van het stripfiguur en de deelnemers ontmoeten zowel Asterix, Lucky Luke maar ook Tom Poes en Kuifje.

De Jeep®Trial wordt verdeeld over drie categorieën, standaard (Blauw), aangepast (Rood) en extreem (Zwart) en zal door de deelnemers worden afgelegd onder leiding van onze Marshals, die de verrichtingen op de JeepersCard zal aantekenen. Tijden het weekend zal onze Club Jeep®Store zich bescheiden presenteren.

De zaterdagavond zullen “trekzakken” ons Camp bezoeken, zodat iedereen kan ervaren hoeveel muziek daar uit te halen is.

Met vriendelijke groeten, Ruud van Huët 

Dat stripfiguur-thema geeft aanleiding tot doldwaze ideeën waarschijnlijk.. Ruud zal toch niet de beschikking hebben over 'bepaalde' pakken? huh.gifbiggrin.gif

(Schema, routebeschrijving en kosten: volg de bovenstaande link.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...