Spring naar bijdragen

what's in a name?


darkwolf
 Share

Recommended Posts

nou daar gaat ie

okee mijn naam ram(m)stein heeft te maken met mijn muziek die ik leuk vind (rauw bot en dominant volgens duitse woorden) vind van niet gewoon goed gitaar keyboard en drum muziek

alleen heb ik de extra m maar weg gelaten deze muziek waar ik van hou valt vaak in het verkeerde keelgat van menig nederlander en duitser

altans heb ik ervaren maar daarom is het nog wel een goed stukje muziek(voor sommige een tering herrie)

vind ik teminste :bye1:

Niks mis met Rammstein

http://nl.youtube.com/watch?v=tUEyYuZkjVI

:whistle:

:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De reden van mijn nickname cannonball heeft te maken met andere hobby, voetbal.

Volgens iedereen schiet ik heel hard, wat ook wel blijkt als je al 2 keer de keeper geblesseerd geschoten heb. Vandaar.

Volgens mij is het helemaal niet de bedoeling dat je met de doelman schiet.:whistle:

OT: ik blijf gewoon een nieuweling.:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WJ-Theo, tjsaa ..... eh ....... kweet het ook niet wrom ik zo heet hier. Misschien heeft 't te maken met ..... eh ........ omdat ikke .... eh .......

Ik denk omdat ik vaak aan een Grand Cherokee Overland uit 2002 moet denken ??? Zou ook kunnen zijn dat ik wil verhullen dat ik ook een YJ heb ??? Moet maar eens over een andere naam gaan nadenken, en dan denk ik dat , als ik uitgedacht ben, me bedenk dat ik denk dat "WIDDENIERAKKER" niet zo'n goed bedenksel is, dus ik denk dat ik maar FF verder denken moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ramon is gewoon mijn voornaam. Alleen bij aanmelden op ut forum kreeg ik de melding dat deze naam al bezet was, evenals Ramon1. Ramon2 was wel vrij. De ledenlijst wijst uit dat er helemaal geen Ramon & Ramon1 bestaan!? <_< Een verzoek tot wijzigen naar Ramon is helaas niet gehonoreerd....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ramon is gewoon mijn voornaam. Alleen bij aanmelden op ut forum kreeg ik de melding dat deze naam al bezet was, evenals Ramon1. Ramon2 was wel vrij. De ledenlijst wijst uit dat er helemaal geen Ramon & Ramon1 bestaan!? <_< Een verzoek tot wijzigen naar Ramon is helaas niet gehonoreerd....

misschien tel je gewoon voor 2 <_<;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn naam komt van een verengelste versie van mijn echte naam (Michiel -> Mitchell) en een auto waarin ik ooit reed toen ik ergens een forumnaam moest bedenken, een Maserati 2.24v. Samen dus Mitchell2.24v. Sinds dien gebruik ik die naam her en der. De Maserati is al lang weer weg. Ging te vaak stuk (hoe bedoel je vooroordelen bevestigen <_<)

PB241338.jpg

PB241339.jpg

En als je dacht dat een Grand Cherokee vol was onder de motorkap:

P1011603.jpg

P1011604.jpg

P1011606.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...