Spring naar bijdragen

Clubblad voor de Jeepclub Nederland


jeeped
 Share

Clubblad Jeepclub Nederland  

4 stemmen

  1. 1. Clubblad Jeepclub Nederland

    • Ja
      60
    • Nee
      7
    • Geen mening
      4
    • Ja en wil mijn medewerking aan het clubblad verlenen
      11


Recommended Posts

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ha die Ed,

Voel me positief aangesproken op je vraag, ik heb immers al een aantal malen gevraagd of er een blad bij de Jeepclub bestaat en wat je voor die 60 euro per jaar dan krijgt. Ik ben geen lid maar wel Jeeper met een TJ en WJ. Tevens ben ik eerlijk als ik de ritten toch prijzig vind. Lidmaatschap kost 60 euro per jaar, en de ritten apart betalen en dan ook nog geen blad. Eerlijk, ik vraag me af waarom ik dan lid zou worden. Vaak red ik het maar om eenmaal per jaar met een Jeepclubrit mee te rijden, ik organiseer zelf ook eens wat of rij eens met andere ritten mee. En naast dan lidmaatschapkosten, ritkosten komt ook je brandstof er nog bij.

Als "afkijk" idee wil ik je vragen eens te kijken bij LRCH. Eerlijk, erg goed geregeld. Lidmaatschap ook 60 euro maar dan ook alle ritten (ook extra's zoals koffie/thee, wasplaats, hulp bij techn. zaken etc. etc) gratis!!

Ze geven een erg mooi cubblad uit. Daar ben ik zeker wel jaloers op. (niet op de Laro's haha) En onder die condities (of wat minder) zou ik ook lid worden. Ik weet bij LRCH hoeveel leden er zijn, van de Jeepclub kan ik het nergens vinden, word volgens mij niet op de site vermeld? Maar kan me voorstellen dat met betere voorwaarden er wellicht meer mensen lid willen worden.

Hoop niet te negatief oordeel, maar wilde wel eerlijk antwoord geven.:lol:

Ik ben en blijf een Jeeper!:unsure:

Jeepgroet

DarkGreen

Menno

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals jullie wellicht weten heb ik samen met mijn vriendin het secretariaat en penningmeester gedaan van de OJOC (Original Jeep Owners Club) , bij hun zijn er juist mensen lid door het blad.

Ik denk als de OJOC geen blad had dat ze wel minder leden hadden.

Maar inderdaad het is wel een grote kosten-post , ik dacht dat het bij de OJOC zo'n 45% van alle inkomsten naar het blad gaat.

Je moet het maken en produceren en natuurlijk ook nog verzenden.

Let op doe er wel 4 per jaar , doe je er minder dan val je in het hoog BTW-tarief (19%) v.a. 4 per jaar is het 6%.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

landroverclub ongeveer 2500 leden, jeepclub 450.

landroverclub ongeveer per evenement 200 landrovers,

jeepclub ongeveer 50 per evenement.

huur van terreinen is gelijk dus tel het maar uit.

Oke, snap ik....maar met betere voorwaarden trek je meer Jeepers?

Liever minder evenementen met meer Jeepers? Dan kan je elk jaar doorgroeien? Ik hoor van meer Jeeprijders hetzelfde hoor, 60 euro ....ja en dan?:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja maar goed wat is nou 60€ per jaar, ga een avond niet naar de kroeg ofzo heb je het terug.

ikzelf ben ook lid en ga nagenoeg niet mee met evenementen van de jcn, ik doe het om een club in stand te houden, en in me achterhoofd denkende"mijn tijd komt straks wel" ook ben ik een tijd lang lid geweest van ojoc, alleen vanwege het blad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

landroverclub ongeveer 2500 leden, jeepclub 450.

landroverclub ongeveer per evenement 200 landrovers,

jeepclub ongeveer 50 per evenement.

huur van terreinen is gelijk dus tel het maar uit.

Wat kost een terrein huren nu gemiddeld per dag?????

Ik heb geen idee wat dit zou moeten kosten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben momenteel ook geen lid meer (sorry)

darkgreen heeft wel gelijk

kosten 60 euro per jaar en dan nog een bijdrage voor de evenement tussen20 en 40 euro

alles wel verzorgt natuurlijk maar je betaald wel 60 euro voor een kaartje die in je portomonee past

is zonde geld vind ik

is gewoon mijn gedachte meer niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook pas lid geworden van JCN maar ik ben er het wel mee eens.

Dat het lidmaatschap 60 euro per jaar kost kan ik wel begrijpen, maar als je dan nog 20 tot 40 euro moet betalen om aan een jeepdag mee moet doen dat snap ik ook niet helemaal, maar dat neemt niet weg dat het niet gezellig is. Ik weet wel dat de dagen altijd goed verzorgt zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote=Ramstein;238271]ben momenteel ook geen lid meer (sorry)

darkgreen heeft wel gelijk. Kosten 60 euro per jaar en dan nog een bijdrage voor de evenement tussen20 en 40 euro. Alles wel verzorgt natuurlijk maar je betaald wel 60 euro voor een kaartje die in je portomonee past is zonde geld vind ik

Is gewoon mijn gedachte meer niet

Offtopic!

Krijg ineens een dejavu gevoel na het lezen van bovenstaande tekst. Kan me herinneren dat iemand anders wiens naam ik niet zal noemen ook zo iets had aangekaart.

Je raad nooit wat er toen is gebeurd :unsure:

Maar laten we nu gewoon OT blijven en de heren hun blad laten maken.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals jullie wellicht weten heb ik samen met mijn vriendin het secretariaat en penningmeester gedaan van de OJOC (Original Jeep Owners Club) , bij hun zijn er juist mensen lid door het blad.

Ik denk als de OJOC geen blad had dat ze wel minder leden hadden.

Maar inderdaad het is wel een grote kosten-post , ik dacht dat het bij de OJOC zo'n 45% van alle inkomsten naar het blad gaat.

Je moet het maken en produceren en natuurlijk ook nog verzenden.

Let op doe er wel 4 per jaar , doe je er minder dan val je in het hoog BTW-tarief (19%) v.a. 4 per jaar is het 6%.

is wel een beetje veel he' 45%. als ik zo het financiele plaatje van 2009 bekijk is het ongeveer 10% van de inkomsten wat na het clubblad gaat met de advertentie kosten eraf

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

vind het prima maar goed hou er wel over op

leuk blad leuke dingen voor de heb en klaar weer een zooi leden er bij

klaar heb je ook wat voor je centen die je uitgeeft

quote=Ramstein;238271]ben momenteel ook geen lid meer (sorry)

darkgreen heeft wel gelijk. Kosten 60 euro per jaar en dan nog een bijdrage voor de evenement tussen20 en 40 euro. Alles wel verzorgt natuurlijk maar je betaald wel 60 euro voor een kaartje die in je portomonee past is zonde geld vind ik

Is gewoon mijn gedachte meer niet

Offtopic!

Krijg ineens een dejavu gevoel na het lezen van bovenstaande tekst. Kan me herinneren dat iemand anders wiens naam ik niet zal noemen ook zo iets had aangekaart.

Je raad nooit wat er toen is gebeurd :unsure:

Maar laten we nu gewoon OT blijven en de heren hun blad laten maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persoonlijk vind ik een gedrukt exemplaar niet echt meer van deze tijd; een e-reader of iPad gaat prima mee naar het toilet. Bomen moet je niet kappen voor papier, daar moet boomlint aan vast :unsure:

Ik denk dat de kosten aanzienlijk zijn. De doelgroep is relatief klein: dus minder interessant voor adverteerders: ik denk niet dat BNS, Jeepparts en Wiggers deze kar financieel kunnen trekken.

Het zou misschien anders zijn als Chryler/Fiat-Jeep eens van de pot zou komen. Misschien dat zij weer eens een goed (en duurzaam) gebaar naar de Jeepclub kunnen maken.

Blijft anders het feit dat er een aanvullend beroep op de vrijwillers van de club wordt gedaan. Want een blad doe je er niet zomaar een keertje erbij, dat komt iedere maand/kwartaal weer terug.

Dus als ik moet kiezen: liever de tijd steken in de evenementen en het gebruik van de website+forum verder optimaliseren/integreren dan een blad.

(mijn 2 cent ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi, volgens mij kan je pdf-formaat ook uitprinten ik zou het wel leuk vinden als het wordt opgezet een club blad ik ben zelf lid van 4x4zeeland die hebben een nieuwsbrief is meschien ook een idee om mee te beginnen kijken hoe het loopt, mvg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is een papieren clubblad nog wel van deze tijd.

Oke je kan dan in iedergeval de clubleden bereiken die geen E-mailadres hebben maar een actief PDF clubblad kan ik wel waarderen.(met links)

Informatie 4 maandelijks aangeboden krijgen via de mail in PDF-formaat ben ik voorstander van, FF uitprinten en sturen met postzegel naar de leden zonder email.(op eigen kosten):bye1:(sorry van de links):P

Je moet als club actief omgaan met internet net als het forum, dat is de media die je moet gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...