Spring naar bijdragen

Clubblad voor de Jeepclub Nederland


jeeped
 Share

Clubblad Jeepclub Nederland  

4 stemmen

  1. 1. Clubblad Jeepclub Nederland

    • Ja
      60
    • Nee
      7
    • Geen mening
      4
    • Ja en wil mijn medewerking aan het clubblad verlenen
      11


Recommended Posts

In diverse berichten ben ik tegengekomen dat er best wel animo is voor een clubblad van de Jeepclub Nederland.

Graag zou ik dan zoveel mogelijk reacties hebben hoe je daar over denkt.

Mocht je er zeer positief tegenover staan zou je dan in de redactie van dit blad willen zitten.

Graag wel serieuze reacties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Misschien is het handig om deze enquete ook op de JCN site te zetten.

is een mooi gespreks onderwerp a.s jeeptour. en het voordeel van een clubblad is dat je leden langer aan een club verbind. bijvoorbeeld die bijna nooit komen zoals ik :D maar die het meer doen voor het clubblad. en zo komt er ook weer extra geld binnen in de clubkas :P. tenslotte zijn er maar weinig bladen in het nederlands die specifiek alleen maar over jeep schrijven.

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het opzetten van een clubblad is absoluut een goed idee. Wel is het van belang om de motivatie en gedrevenheid vast te houden zowel bij de ontwikkeling als de doorontwikkeling van het clubblad. Je ziet vaak dat mensen vol overgave een clubblad opzetten maar na verloop van tijd door diverse omstandigheden die motivatie en gedrevenheid niet meer vast kunnen houden. Interne veschillen tussen de mensen en gebrek aan tijd zijn vaak de aanleiding voor het falen van een clubblad.

Ik zou zeggen DOEN maar hou het aantal kapiteins beperkt. Hoe meer zielen hoe meer vreugd gaat niet in elke situatie op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lijkt me inderdaad logisch daar er hier veel niet clubleden meestemmen.

misschien lidnummer vragen bij vragenlijst.

maar wie weet worden ze later wel lid van de jcn als er een clubblad verschijnt :D

ik ben ook 2 jaar lid geweest van de jcn. en als er een leuk clubblad verschijnt. dan denk ik dat ik weer lid wordt van de jcn

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag op strand Horst er al iets van.

Kijk er nu al naar uit, wanneer het eerst nummer uit komt.

Het mag voor mij ook in PDF bestand zijn, ( of iets dergelijks) scheelt in de kosten.

:D

pdf bestand. dan kun je net zo goed het jeepforum als clubblad gebruiken. maar ik heb ook weleens graag een stuk papier in mijn handen. dan altijd maar achter het beeldscherm kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pdf bestand. dan kun je net zo goed het jeepforum als clubblad gebruiken. maar ik heb ook weleens graag een stuk papier in mijn handen. dan altijd maar achter het beeldscherm kijken.

Tis wel de goedkoopste methode om het als een bestand te versturen. Het drukken op blad is mooi maar ook relatief duur in verhouding tot het versturen via de mail.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tis wel de goedkoopste methode om het als een bestand te versturen. Het drukken op blad is mooi maar ook relatief duur in verhouding tot het versturen via de mail.

ja klopt michel

maar wel vind ik een blad leuker voor in de kast op tafel in de schuur of waar dan ook mag van mij wel wat kosten

vind een bestand via mail een beetje goedkoop

maar goed dat vind ik:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De papieren versie is volgens mij wel beter leesbaar op de pot:P

dat leest beter op de pot

dan een laptop in je handen.

en als je geen wcpapier bijdehand hebt kun je er altijd nog je billen mee kuissen.

moet je het wel vantevoren uitlezen :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...