Spring naar bijdragen

XJ 2" verhogen & 31ers


Recommended Posts

binnenkort meer:p

morgen ff eronder gooien!

Hey Dion wil jij eens meten hoeveel de rubber coilspacer aan verhoging zou moeten opleveren.

Als ik de foto zo eens bekijk is het net 5 cm maar volgens een kenner zou het 2.5 inch moeten zijn.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

zal ik doen, als ik naar t stuk kunststof kijk vind ik het ook 5cm..

morgen heb ik weer een dag om dat te doen, vandaag druk geweest met een weigerende LSD in de achteras.

Heb jij een standaard cherokee gekocht en je oude cherokee verkocht?

Wat ook mooi is om te doen is zj spiraalveren voor plaatsen. Deze zijn dikker en zorgen ook voor een leuke verhoging van 2 inch ongeveer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie tip!

Yep.. heb me oude XJ verkocht, iemand van modderpoel kwam in de buurt van mijn vraagprijs, dus heb m verkocht.. helaas!

Ik heb de verkoop al een jaar lopen rekken, zo van.. op een dag zal ik hem wel weer gaan gebruiken.. maar dat is er nog steeds niet van gekomen.

Een Jeep als trekauto voor de patrol geeft ook al genoeg jeep-sleutel problemen! :no:

enige probleem was dat ik aankomende donderdag een weekendje naar engeland ga, beetje greenlanen en stuff.. dus had wel een 4x4 nodig! dus even een XJ gekocht.. uit 93, 115duizend op de teller, 4.10 gearing, handbakkie. maar helaas wel compleet standaard.. dus nu ff ophogen, vanmiddag de voorkant omhoog gegooid, morgen nog wat bandjes van de beadlock velgjes afhalen en op de originele velgjes ploppen, achterkant omhoog, misschien nog wat fendertrimming, en gas erop! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jeepje wat opgehoogd, bandjes passen, werkte niet, toen maar even van velg gewisseld, gelukkig! want er zaten binnenbanden in, niet wenselijk om veel kilometers mee te gaan rijden.

jr5v2zezfcmal1g0km5k.jpg

le0i1lqomcymyihi3v7z.jpg

t59pk75z44r769lp93jc.jpg

en hier de NA- foto's:

Zo, de bende is weer gefixed! het is inderdaad net 2 inch, dus geen 2.5 inch...

ik heb er 31 inch coverbanden onder zitten, die volgens mij nog wat groter uitvallen, maar dat gaat redelijk, kan alleen niet zo heel ver insturen.. och :)

1tlzuglb0iuog7ipw0jg.jpg

hrpe44gr7gn7jfn6645t.jpg

ayron00pbuybsd6b2ppi.jpg

cw32c8gn6l9wmw7zf79i.jpg

hmpvxzgld2hiomuztz5i.jpg

1dat9rnpgy4vbdolg4ft.jpg

mxucvyn4onvwei3gkp43.jpg

bewerkt door Dion
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
  • 4 months later...

Ik heb gisteren ook 31`s gemonteerd. Ik heb problemen met maximale stuuraanslag. Band komt tegen stabilisator aan. Hoe heb je dit opgelost?

Een oplossing is de bouten die op het fuseelichaam zitten voor de maximale stuuruitslag te begrenzen uit te draaien, bij mijn raakt hij net de reactiearm.

Ik heb op mp een setje spoorverbreders gekocht, moet ze van het weekend ophalen. Staat voor het zicht ook wat stoerder, dan zou het weer goed moeten zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een oplossing is de bouten die op het fuseelichaam zitten voor de maximale stuuruitslag te begrenzen uit te draaien, bij mijn raakt hij net de reactiearm.

Ik heb op mp een setje spoorverbreders gekocht, moet ze van het weekend ophalen. Staat voor het zicht ook wat stoerder, dan zou het weer goed moeten zijn.

Kom je niet in de problemen met de APK dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...