Spring naar bijdragen

Knutselen 2010


Utah
 Share

Recommended Posts

Niet veel op het wensenlijstje, wil nog andere voorstoelen en een achterbank monteren.

En wil nog wat aan me remmen doen hij remt nog steeds niet naar me zin......

Maar geen grote dingen afgelopen 2 jaar heeft het al zat gekost.

Doe maar even rustig aan, heb een hoop kosten momenteel.......

Enne knutselen klinkt zo negatief, sommige hier hebben beschikking over materialen, werkplekken en gereedschappen waar een gemiddelde garage jaloers op word.

Ene aap hier op het forum heeft het ook steeds over knutselen.....

( hou het nog maar op me 33 ers ipv.335 ers)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga eens een slag slaan met de CJ7.

Heb er gisteren in gereden ,na lange tijd.

Wat mij opviel was:

35ers op 12j beter sturen dan de zelfde banden op 10j velgen.

De CJ7 is nu smaller, de wegligging is dus achteruit gegaan.

Dat was te verwachten en daarom heb ik wide track assen liggen die ik nu aan ga passen.

Dana 44 (149cm)met one peice axles of ford 9 inch(137) met schijfremmen

en een Dana 30 wide track.en die is geloof ik 56 inch (142 cm)

Het bijkomende voordeel is:

Van rondom trommels naar rondom schijfremmen en een rembekrachteging erop.

Eerst volgende week APK erop.

Dat zijn de dingen die op de kalender staan voor de maand Maart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

- Tummy Tuck, daar heb je dus voor nodig.

- 1 inch body lift. DONE

- CV aandrijfas achter. (Tom Woods)

- SYE zit er al in standaard.

- 1 inch motormount lift. (Brown Dog Offroad)

Kan gelijk de beschermkap van de Fan weer op originele plek.

- Tube fenders. (Sjikita):yes:

bewerkt door Cannonball
Link naar opmerking
Deel via andere websites

- Tummy Tuck, daar heb je dus voor nodig.

- 1 inch body lift

- CV aandrijfas achter. (Tom Woods)

- SYE zit er al in standaard.

- 1 inch motormount lift. (Brown Dog Offroad)

Heb je er ook rekening mee dat evt. je as iets gekanteld moet worden? Of gaat het zo lukken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok zou het eerst zonder body lift proberen. met een andere trans rear mount zou dat moeten kunnen. Met een tummy tuck wil je de transfercase vrij dicht bij de skidplate proberen te krijgen. AEV/ Nth degree maakt een goeie mount of zelf maken zodat je 1/4 tot 3/8" ruimte tussen de skidplate en het laagste punt van de transfercase hebt. Dit in samenwerking met de motormount lift helpt de aandrijfas hoek en ook zodat bij full axle droop de cv joint niet bind en de centering ball niet eruit gewrikt wordt. Dit is de meest voorkomende reden voor failure van de rear cv joint

Link naar opmerking
Deel via andere websites

plannen altijd :unsure:

- seals en pistons remklauwen vernieuwen

- sidebars maken

- fietsenrek maken

- V bak olie wisselen

- onderkant stevig schoonmaken, checken en bijwerken (voorjaarklusje)

- nieuwe speakers in dash en soundbar, wellicht dan ook maar leuk radiootje erbij :P

- jaarlijkse check

....is 2010 al voorbij?? :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De 2 inch lift zir er onder moet nu ggan voor de 30 of 31 inch bandjes op velgen

voor as nakijken joelt zacht bij 80 km/h

achter as nieuwe c clips zijn versleten iets speling

op zoek gaan naar dakdragers zat er niet bij toen ik hem kocht of een roofrack

setje disconects scheel heel veel met toen ik het los had

een lier wil ik er ook op maar eerst de rest :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...