Spring naar bijdragen

JCN Startersdag Strand Horst 07-03-2010


Ogdak
 Share

Recommended Posts

Superdag die zeker voor herhaling vatbaar is. Heerlijk om iedereen zo te zien genieten. Ook een hoop nieuwe gezichten gezien wat natuurlijk helemaal geweldig is. De opzet van deze dag was mijn inziens zeer geslaagd.

Het was weer top evenement wat de vrijwilligers van JCN hebben georganiseerd. Waarvoor hulde.:lol: Ga vooral zo door. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zo ben ook net thuisgekomen na een heerlijke dag rijden.Het was voor mij en voor vele andere denk ik een zeer geslaagde dag ;).

Iedereen bedankt die hier aan meegeholpen hebben om dit te organiseren :(:lol:

Tot de volgende keer zou ik zeggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij hebben weer een geslaagde dag gehad, en ik ben het eens dat het weer voor een herhaling vatbaar is.

En wil bij deze onze marshall Charlie ook bedanken voor de goede uiteg en zorgen.

Kortom JCN bedankt, het was weer een top dag

Chris en danielle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn inmiddels weer thuis en kan maar 1 ding zeggen: Topdag!

Heerlijk gereden onder begeleiding van Jean-Paul. Verder af en toe wat begeleiding van Jeffrey.

Alle andere bedankt voor de gezelligheid.

Deze is zeker voor herhaling vatbaar:yes:

Foto's komen nog.

bewerkt door spiderman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was een leuke relaxte dag.

Ik voelde me wel een beetje genegeerd door de marshal bij sommige proeven, maar dat kwam misschien doordat ik geen naambordje op had :(

Verder heeft het Jeep-virus* zich uitgebreid naar een bevriend stel met een ZJ.

Ik hoop maar dat het niet zo ernstig is dat ze geruimd moeten worden.

Alle symptomen waren er: Big smile, koortsachtige blik in de ogen, zoekend naar nieuwe proeven en bespreken van toekomstige modificaties.

Er was zelfs al sprake van een Wrangler of CJ er bij.

EJG: Top gedaan! Ze vonden het geweldig! :lol:

* Niet te verwarren met griepsymptomen, veroorzaakt door ernstige weekend caffeine ontwenningsverschijnselen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schitterende dag geweest. Heb net de auto maar even schoongespoten. Ging toch een stuk makkelijker dan de modder van Zeumeren.

Mijn zwager was vandaag ook mee. Heeft voor het eerst in een Jeep en meteen ook maar een paar proefjes gereden. Dit is hem prima bevallen.

De rest van de dag is hij aan het experimenteren met z'n camera geweest. Het resultaat is via de onderstaande link te zien.

http://www.mijnalbum.nl/Album=DLXAIDZB

Voor de rest de gebruikelijke complimenten voor de organisatie. Alles was weer prima geregeld. Een prima kennismaking met de JCN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij kunnen ons alleen maar aansluiten bij alle positieve geluiden hieronder :-) Wow.. wat een heerlijke en geslaagde dag hebben we gehad. Top marshall, mooi terrein, goed eten en leuke sfeer!!

Het was erg leuk om onze XJ voor het eerst te zien in deze setting!

Thank you!

Groet,

Eric en Anne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vader en zoon kijken moe maar voldaan terug op een fantastische dag (pa vooral moe)! En maar 1 keer vastgestaan :lol:

Iedereen weer bedankt, kan niet wachten tot de volgende keer. Zeker met zo'n weertje, zulke gezellige mensen en uitstekend natje en droogje!

Groet,

Bas & Nils

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook Chevy en ik hebben heerlijk genoten van alles wat deze dag ons bracht. Erg jammer dat Karin (ziek) en CHevelle er niet bij konden zijn. Was een lekker groepje met al aardig wat ervaring en dat maake her rijden van de proeven erg leuk. Iedereen die mee gewerkt heeft aan de ze superdag bedankt en alle lof voor Bartman!

http://www.mijnalbum.nl/Album=KXYIJJJU

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondanks me eigen jeep niet bij me had erg leuke dag gehad.

Te voet mijn groepje door terrein gecoacht.

Lkkre enthousiaste mensen.

Jammer van de Dorpel van DUC, maar hij gaf zelf al aan dat er lift kitje kwam en rock sliders. Mss ff sjikita PM doen... heeft die Spiderman ook gemaakt.... Ogdak heeft ze nu.

Moet toch eerlijk zeggen, van de tijd dat ik bij de Wip stond, Ging Roland er beste/mooiste over heen... bijna in evenwicht:) Super hoor.

Tot Barneveld:bye1:

PS: Nils, bedankt voor lierkabel en Roller.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke dag gehad,misschien een beetje vroeg begonnen(04:00u) maar we moesten vanuit Limburg komen.Om 04:15u(!) zaten we gezellig te ontbijten bij Fred&Sylvia thuis.Om 05:00u gezamelijk vertrokken naar Horst.Toen we aankwamen was het meeste opbouwwerk al gedaan door de medewerkers van de Jeepclub.

We zijn nog even gaan helpen met uitzetten van de proeven.

Om 10:00u zijn we gaan rijden met de groepen.Ik had een hele gezellige gevarieerde groep bij me;Red Devil(Grand Wagoneer),Invader(Grand Cherokee)Posion Ivy(Wrangler),Nikonised(Cherokee).

We hebben voor de lunch diverse proeven gedaan waar iedereen goed doorheen kwam,inmiddels had Fred(nikonised)het stuur overgegeven aan Sylvia en zijn we de proef met de wipwap gaan doen.Iedereen ging zonder angst:whistle: er over heen.Daarna zijn we wat blubber gaan opzoeken,de eerste die er probeerde doorheen te komen was Karin(posion ivy) helaas kwam ze vast te zitten.Daarna was het de beurt aan Sylvia die hier dus ook vast kwam te zitten.De anderen hebben dit stuk maar overgeslagen maar hebben de 2 dames staan aan te moedigen,want het waren alleen de dames die het wilde proberen.Karin vond 1x vaststaan niet voldoende en heeft vervolgens nog 2x dezelfde proef gedaan maar helaas bij alle pogingen om de modderplas te bedwingen bleek de plas toch de winnaar.:(

Na de geweldige maaltijd zijn we nog wat eenvoudige proefjes gaan doen.Fred had inmiddels Sylvia weer achter het stuur vandaan gehaald en heeft nog even een behoorlijke pittige klim met de Cherokee gedaan.Om een uur of 3 zouden we eigenlijk de toer gaan rijden maar omdat er toch een aantal mensen waren die best wel weer een eind terug moesten rijden hebben we dit niet meer gedaan.

Iedereen hartstikke bedankt voor deze superdag.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...